NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو كلمة بتطيب بيها خاطري فشكراً ألف شكر مش عارف أقولك أيه و أشكرك إزاي الصراحة!!
لكن لو بتتكلم بجد فأنا شوفت نماذج قدامي لناس بدأت كول سنتر و أنتهت بمحاولات إنـتـحـار
اوعي تقارن نفسك بحد. كل واحد وعنده قدرات غير التاني

• أتفق
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
عارفه رغم ان دا متعب ..
بس حتي الترجيع ف حد ذاته تفريغ ل طاقه سلبيه
عايز اقولك العياط الصويت الجري التكسير الهبل كل الحاجات اللي بتعبر عن إخراج باور عشان الحاله مش تمام
ف حد ذاتها دا علاج
دا اهون من الإنسان الكتوم اللي تلاقيه يتناك و يفتشخ بس طول الوقت هادي هادي و دا انفجاره غالبا بيبقا ب موت ف اللحظات دي متحرميش نفسك منها ..ف حد ذاتها علاج
عارف لما تبقي مستني حد من اهلك يقولك مالك انا ولا اخواتي ولا ماما ولا بابا عارفين حتي اني تعبانة حتي ماما لما اروح كل شويه احضنها عشان تسألني مالك تقولي خشي ذاكري محور كلامي مع اهلي انتي مبتذاكريش لي انتي مش احسن من بنت عمك الي الي نقصك

عارف لما تبقي مستني حد من اهلك يقولك مالك انا ولا اخواتي ولا ماما ولا بابا عارفين حتي اني تعبانة حتي ماما لما اروح كل شويه احضنها عشان تسألني مالك تقولي خشي ذاكري محور كلامي مع اهلي انتي مبتذاكريش لي انتي مش احسن من بنت عمك الي الي نقصك
انا بسالك اهو مالك يا نوران انفجري فيا انا

و ف النهايه بيواجهوكي ب سيناريو متدلعه و مثيره للشفقه و بتمثلي و كل الهري اللي مش بيتغير دا ..
بصي كل دا مش هيتغير و هيفضلوا كدا
بس مش هنسمح ليهم يشتموا ف ضعفك
اعتبري المنتدي هنا safe zone تفضفضي فيه ب كل بلاويكي و دا نص العلاج

انا هنا هسمع الكل اللي عاوز يخبط ويرزع يعمل اللي عاوزه يتفضل

ياريت كله يريح نفسه ويطلع اللي عنده .. واللي عاوز يسالني عن اي نصيحه في الخاص يتفضل

خلاص كدا خلصتو ناقش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
هيا عارفه بس عامله عبيطه
اوكي دا شئ خاص بيكو واتمني ليكو الخير وانا مبحبش ادخل في الخصوصيات طالما اسرار بينكو
اتمني الخير ليك وليها

• حبيته
⚡⚡عاوزين نتكلم بصراحه ⚡⚡
ايه هي احلامك الحقيقيه اللي نفسك تحققها
وهل اتحققت ولا لأ
ولسه في أمل تتحقق ولا لأ
وبطلت محاولات ولا لأ
ياريت تفضو كل اللي جواكو يمكن تلاقي عند اي حد حاجه تساعدك
اسافر واروح اماكن كتير واتبسط بكل لحظه في حياتي

• حبيته
التفاعلات: ⚡عمك سامي ⚡