NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فكك من حبيبتك مكنتش نصيبك
في اي وقت ممكن تامن مستقبلك السن مش عائق
الموت مش حل لاننا مش عارفين هنتعاقب ولا هنترحم
حالياً بعد ما دخلت كلية كنت فاكر إنها كلية الأحلام ، و طلعت كلية ملهاش عازة فى مصر ، و بعد ما ما بقى سني ٢٢ سنة و مش معايا لا صنعة ولا رأس مال أفتح بيها مشروع ، مستحيل آمن مستقبلي!!

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حاليا انا نفسي اعيط عشان قلبي واجعني وفيه حرقه متمنهاش لحد بس مش عارفه اعيط او اموت
لو ممكن عيطي وصوتي وفرغي كل دا هنا اهو وانا هسمعك بس دا غرض اني اسالكو اصلا

انا شغال من سن ١٢ سنه وخدت الثانويه العامه وانا شغال والليسانس كمان .. الحكايه مختلفه بس المهم النهايه
القصه مش فيك ولا ف الثانوي ولا ف الشغل
القصه ف اللي جابك للدنيا..
الجو غير ..

حالياً بعد ما دخلت كلية كنت فاكر إنها كلية الأحلام ، و طلعت كلية ملهاش عازة فى مصر ، و بعد ما ما بقى سني ٢٢ سنة و مش معايا لا صنعة ولا رأس مال أفتح بيها مشروع ، مستحيل آمن مستقبلي!!
انا حليت كل دا واتعلمت .. اتعلم لازم تتعلم

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
الشهره و ابقي دكهور ناجح او رجل اعمال و ان شاء تتحقق 👌👌

القصه مش فيك ولا ف الثانوي ولا ف الشغل
القصه ف اللي جابك للدنيا..
الجو غير ..
القصه اني حسيت بالقسوه والجحود بس ديما بقول هغير كل دا لحد ما وصلت لمرحله ممكن تكون كويسه

حاليا انا نفسي اعيط عشان قلبي واجعني وفيه حرقه متمنهاش لحد بس مش عارفه اعيط او اموت
يا نوران العياط وسيله لتفريغ السلبيه.. عيطي انتي ف safe zone الي حد ما .. ف متمنعيش نفسك

لو ممكن عيطي وصوتي وفرغي كل دا هنا اهو وانا هسمعك بس دا غرض اني اسالكو اصلا
يا نوران العياط وسيله لتفريغ السلبيه.. عيطي انتي ف safe zone الي حد ما .. ف متمنعيش نفسك
مش عارف انا حاليا وصلت ان مليش نفس لحاجه حتي كل ما اجي اكل اي حاجه ارجع

اللي ينقصك حاليا اتعلم تجيب فلوس لو فيها رحتك
حاولت ، فى البلد عندنا الشغل يا صنعة يا تشتغل فى محل يا تسافر ، و حتى السفر يا صنعة برضه يا تشتغل فى فرن فى ظروف غير أدامية

احكي اللي وجعك واشتمي برحتك وفرغي كل دا ...
اقولك انا عاوزك تبقي بخير انتي مهمه عندي
ومش عاوز منك حاجه غير مصلحتك ورحتك

اللي ينقصك حاليا اتعلم تجيب فلوس لو فيها رحتك
بفكر أشتغل كول سنتر بعد ما أتخرج ، بس طبعاً ده شغلة مستحيل تأمن مستقبل واحد

حاولت ، فى البلد عندنا الشغل يا صنعة يا تشتغل فى محل يا تسافر ، و حتى السفر يا صنعة برضه يا تشتغل فى فرن فى ظروف غير أدامية
معلش اقبل بدا لحد ما توصل الراحه قدام

عارفه رغم ان دا متعب ..
بس حتي الترجيع ف حد ذاته تفريغ ل طاقه سلبيه
عايز اقولك العياط الصويت الجري التكسير الهبل كل الحاجات اللي بتعبر عن إخراج باور عشان الحاله مش تمام
ف حد ذاتها دا علاج
دا اهون من الإنسان الكتوم اللي تلاقيه يتناك و يفتشخ بس طول الوقت هادي هادي و دا انفجاره غالبا بيبقا ب موت ف اللحظات دي متحرميش نفسك منها ..ف حد ذاتها علاج

معلش اقبل بدا لحد ما توصل الراحه قدام
لو كلمة بتطيب بيها خاطري فشكراً ألف شكر مش عارف أقولك أيه و أشكرك إزاي الصراحة!!
لكن لو بتتكلم بجد فأنا شوفت نماذج قدامي لناس بدأت كول سنتر و أنتهت بمحاولات إنـتـحـار

عارفه رغم ان دا متعب ..
بس حتي الترجيع ف حد ذاته تفريغ ل طاقه سلبيه
عايز اقولك العياط الصويت الجري التكسير الهبل كل الحاجات اللي بتعبر عن إخراج باور عشان الحاله مش تمام
ف حد ذاتها دا علاج
دا اهون من الإنسان الكتوم اللي تلاقيه يتناك و يفتشخ بس طول الوقت هادي هادي و دا انفجاره غالبا بيبقا ب موت ف اللحظات دي متحرميش نفسك منها ..ف حد ذاتها علاج
عندك حق.. ياريت تطلع كل اللي عندها وتريح روحها ونفسها وجسدها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%