NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة ايه ممكن يخلي راجل يخون مراته وهو بيحبها اصلا

قوليلها ايدلو فرصة عشان اللي في بطنها يخرج يلاقي امه و ابوه ،
كلنا حوالين منهم بنحاول نلطف الجو و نساعد على قد ما نقدر .. **** يهدي

كلنا حوالين منهم بنحاول نلطف الجو و نساعد على قد ما نقدر .. **** يهدي
سيبك منهم و خلاص بقي متتعبيش قلبي 😂😂

• بيضحكني
  • معجبنيش
التفاعلات: شكه دبوس و Klein 2
  • بيضحكني
التفاعلات: ki1inG
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: شكه دبوس
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مشكله حصلت قدامي و الطرفين لاجئين ليا عشان افصل ما بنهم مش عارف افكر ف قولت اخد ارائكم ..
واحد متجوز واحده حرفيا قمر و قصه حب يشهد بيها الكل بما فيهم انا و حامل منه بالصدفه مسكت تليفونه لقيته بيخونها مع بنات ومكالمات و شاتات قذره هي منهاره ومصممه على الطلاق وانا مش عارف ابررله عشان اهدي الدنيا بينهم
ايه ممكن يخلي واحد يخون واحده اتحدى الدنيا كلها عشانها مع ناس تانيه اقل منها جمال و تعليم و كل حاجه
في سبب مجهول استحاله يعمل كده غير لما يكون في سبب مثال
1- خانها بسبب انها متحفظه بالكلام ومش مريحاه في السرير مثلا هو نوع بيحب الشتايم والاهانه في السرير فقط وهيا مش متقبلاه فبيدور برا
2-خانها بسبب ان بيحب الخلفيه ويتمتع بيها وهيا مش متقبله الموضوع فبيدور برا
3-خانها عشان هيا متحفظه دينين ومش متقبلا اي حاجه خارج الدين زي الخلفي ولا المص ولا اللحس وهو بيحبهم فبيدور برا
اقعد مع الطرفين واسمع منهم في مشاكل في العلاقه ولا وخليهم يفضفضو وهتعرف تحلها

في سبب مجهول استحاله يعمل كده غير لما يكون في سبب مثال
1- خانها بسبب انها متحفظه بالكلام ومش مريحاه في السرير مثلا هو نوع بيحب الشتايم والاهانه في السرير فقط وهيا مش متقبلاه فبيدور برا
2-خانها بسبب ان بيحب الخلفيه ويتمتع بيها وهيا مش متقبله الموضوع فبيدور برا
3-خانها عشان هيا متحفظه دينين ومش متقبلا اي حاجه خارج الدين زي الخلفي ولا المص ولا اللحس وهو بيحبهم فبيدور برا
اقعد مع الطرفين واسمع منهم في مشاكل في العلاقه ولا وخليهم يفضفضو وهتعرف تحلها
صعب اوي اني اسال ف حاجات زي كده خصوصا اني اعرف الطرفين شخصيا ف الموضوع هيكون محرج ليا و ليهم .. فاهمني
انا كنت بدور على حلول على الأرض يعملها بحيث يخليها تصفى من ناحيته و نرجع المياه لمجاريها

اقعدي مع الست واتكلمي معاها لحد متفهمي وفاهميها ان طلبات جوزها كلها مجابه
صعب اوي اني اسال ف حاجات زي كده خصوصا اني اعرف الطرفين شخصيا ف الموضوع هيكون محرج ليا و ليهم .. فاهمني
انا كنت بدور على حلول على الأرض يعملها بحيث يخليها تصفى من ناحيته و نرجع المياه لمجاريها

• بيضحكني
التفاعلات: Klein 2
اقعدي مع الست واتكلمي معاها لحد متفهمي وفاهميها ان طلبات جوزها كلها مجابه
هنقعد مع الطرفين تاني ونحاول نجرب حلول من اللي الناس قالتها

هنقعد مع الطرفين تاني ونحاول نجرب حلول من اللي الناس قالتها
ممكن تتعاملي علي المنطق اكثر بحيث تكلمي علي فرصه ثانيه للست بحيث تتجاوز الي حصل وتطلبي من الراجل لو في حاجه مخلياه بعيد عن مراته يقولها عشان الموقف ميتكررش وده حل سليم

قولها تغير من نفسها مع جوزها وتتحرر من كل القيود معاه
وقوله حرام عليك بيتك وعيالك ولو مراتك هي الي بتخونك هتعمل ايه
كلم الاتنين

• عجبني
قولها تغير من نفسها مع جوزها وتتحرر من كل القيود معاه
وقوله حرام عليك بيتك وعيالك ولو مراتك هي الي بتخونك هتعمل ايه
كلم الاتنين
هنسيبهم يهدوا و بعدين نجمعهم مع بعض و نبدء نكلمهم و نحل الامور

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
ممكن تتعاملي علي المنطق اكثر بحيث تكلمي علي فرصه ثانيه للست بحيث تتجاوز الي حصل وتطلبي من الراجل لو في حاجه مخلياه بعيد عن مراته يقولها عشان الموقف ميتكررش وده حل سليم
اولا انا راجل ومعدي ال 30 و**** و انت مصمم تكلمني بصيغه انثى😂😂😂 بس عادي ولا يهمك
ثانيا شكرا لاهتمامك جدا و هحاول اعمل اللي قولت عليه♥️

• حبيته
التفاعلات: figo45
اولا انا راجل ومعدي ال 30 و**** و انت مصمم تكلمني بصيغه انثى😂😂😂 بس عادي ولا يهمك
ثانيا شكرا لاهتمامك جدا و هحاول اعمل اللي قولت عليه♥️
حقك عليا الشغل بيفوت الدماغ مختش بالي بعتذرلك جدا

• حبيته
حقك عليا الشغل بيفوت الدماغ مختش بالي بعتذرلك جدا
**** يعينك ويوفقك يا صديقي 😍
و شكرا جدا لاهتمامك و**** تسلم

• حبيته
التفاعلات: figo45
مشكله حصلت قدامي و الطرفين لاجئين ليا عشان افصل ما بنهم مش عارف افكر ف قولت اخد ارائكم ..
واحد متجوز واحده حرفيا قمر و قصه حب يشهد بيها الكل بما فيهم انا و حامل منه بالصدفه مسكت تليفونه لقيته بيخونها مع بنات ومكالمات و شاتات قذره هي منهاره ومصممه على الطلاق وانا مش عارف ابررله عشان اهدي الدنيا بينهم
ايه ممكن يخلي واحد يخون واحده اتحدى الدنيا كلها عشانها مع ناس تانيه اقل منها جمال و تعليم و كل حاجه
هو طبيعته كده فعلا يبقى مش هايتغير يا اما لو هو طبيعته مش كده يبقى هيا مهمله معاه او مش مقدراة او لسانها مش كويس معاه

• عجبني
يعني بغض النظر عن ان ازاي حد ممكن يدخل حد في حالة زي دي علشان يصلح مابينه وبين مراتة وباعتبار ان دي اسرار
ولكن هعمل نفسي مصدقك ومش واخد بالي انك صاحب المشكلة اصلا
شوف مش معنى انه متجوز واحدة قمر انه كدة خلاص ضمن الجنة يعني هو متجوز واحدة حلوة وجسم وشكل وبتاع ولكن معندوش الحب الكافي ليها او انه يشوفها دونا عن بقية بنات العالم انها اجمل واجمد الموضوع كله نسبه وتناسب من الاول يمكن محسش انها بتحبه هي ممكن تكون متجوزاه علشان فلوسه وهو علشان جمالها وده مش بيبان اصلا ببداية العلاقة الزوجية مابين اي اتنين ولكن الكل بيبقى عارف ان واحد شكله عادي ياخد ملكة جمال
المهم ان الخيانة مش مترتبة على شيء واحد دي كلاكيع في بعض علشان توصل بالنهاية انه ميبقاش قادر يستحمل ويلاغي دي ودي سميها زهق بقى من مراتة سميها انه خلاص اخد منها كل اللي عاوزو جنس وحب وكل حاجة فزهق فشاف غيرها عاوز يعيد اللي حصل عماه بالاول ببداية علاقتة بمراتة من البداية اللي هو يجري وراها ويسال عنها ويلاغيها ويعملو جنس على خفيف قبل الجواز هو عاوز يعيش الحالة د ي من تاني فقرر ده
والخيانة بالاخر سوا ست او راجل حاجة مش حلوة ومش لطيفة

يعني بغض النظر عن ان ازاي حد ممكن يدخل حد في حالة زي دي علشان يصلح مابينه وبين مراتة وباعتبار ان دي اسرار
ولكن هعمل نفسي مصدقك ومش واخد بالي انك صاحب المشكلة اصلا
شوف مش معنى انه متجوز واحدة قمر انه كدة خلاص ضمن الجنة يعني هو متجوز واحدة حلوة وجسم وشكل وبتاع ولكن معندوش الحب الكافي ليها او انه يشوفها دونا عن بقية بنات العالم انها اجمل واجمد الموضوع كله نسبه وتناسب من الاول يمكن محسش انها بتحبه هي ممكن تكون متجوزاه علشان فلوسه وهو علشان جمالها وده مش بيبان اصلا ببداية العلاقة الزوجية مابين اي اتنين ولكن الكل بيبقى عارف ان واحد شكله عادي ياخد ملكة جمال
المهم ان الخيانة مش مترتبة على شيء واحد دي كلاكيع في بعض علشان توصل بالنهاية انه ميبقاش قادر يستحمل ويلاغي دي ودي سميها زهق بقى من مراتة سميها انه خلاص اخد منها كل اللي عاوزو جنس وحب وكل حاجة فزهق فشاف غيرها عاوز يعيد اللي حصل عماه بالاول ببداية علاقتة بمراتة من البداية اللي هو يجري وراها ويسال عنها ويلاغيها ويعملو جنس على خفيف قبل الجواز هو عاوز يعيش الحالة د ي من تاني فقرر ده
والخيانة بالاخر سوا ست او راجل حاجة مش حلوة ومش لطيفة
هي مش مشكلتي فعلا لاني مش متجوز اصلا سواء حابب تصدق أو لا ..
اتفق معاك انه الخيانه مش حلوه على ايا من الطرفين

هو طبيعته كده فعلا يبقى مش هايتغير يا اما لو هو طبيعته مش كده يبقى هيا مهمله معاه او مش مقدراة او لسانها مش كويس معاه
ممكن 🤷

هي مش مشكلتي فعلا لاني مش متجوز اصلا سواء حابب تصدق أو لا ..
اتفق معاك انه الخيانه مش حلوه على ايا من الطرفين
اعذرني بقى لو مش صاحب المشكله متتصدرلوش فى محاولات اقناعها رغم انى فاهمه انك بتعمل خير

بس هو غلط يصلح غلطته و هو ادرى بيها كزوج مننا كلنا
لو هو نفسه مش مهتم و مش قادر يطيب خاطرها اللى جاى اصعب هى مش هترجعله و تنسى اللى فات بسهوله حتى لو ارتضت هيتعب احسن لها و له لو مش قادر يحتويها تبعد عنه مش تكمل معاه

• أتفق
التفاعلات: استشاري الحياه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%