NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع مش مسئ لأي حد هنا
نقاش عادي بين بعض

احنا هنا ف المنتدي أصدقاء كويسين مع بعض بنهزر مع بعض
هوبا ييجي فيه اتنين في النص يحصل ما بينهم كيميا
تلاقيهم بدأوا يكونوا مع بعض في نقاشات اي موضوع
وبعد كده بيحصل حاجة الكل بيكون متوقعها

& ارتباط&

فا السؤال هنا ايه رايك في الارتباط من هنا
هل ممكن يكمل؟
هل ممكن لو البنت كويسة بس قصص السكس جابتها هنا تثق في ال هترتبط خاصة أن الولاد يعني محدش يضمنهم

شاركني رايك بدون غلط ♥️
مش كل الموجودين هنا سيئين سواء بنات او شباب لكن حطايه الارتباط كم هنا او من اي منصه تواصل اجتماعي بيكون بنسبه 80% فشل لانه مجرد اعجاب سطحي لان الحب الحقيقي بيكون في الحقيقه على الواقع رايي لا

ما انا قولتلك
ده كله مبني باااااطل اصلا يعني احنا كلنا هنا بنتعالج واللي فينا هنا حياته الواقعيه شبه هنا يبقي ممكن لكن انا مثلا لا تماماااا ليه لاني داخل هقول بميولي الانحرافيه سواء ايه ميولك ستريت اي حاجه عشان مش عارف تظهرها أو تمارسها طبيعي او مش مكتفيا او او يعني داخلين بعلة ما
فبالتالي متضمنش حد
يعني كلنا في مصحه بنتعالج سيبك من مؤازرة بعض مينفعش تثق في مدمن ما بالك دي مصحه
بالمقارنة هنا غرزه اصلا مفيش متعافيين
يعني انت ممانع الارتباط من هنا
كلامك صحيح

• عجبني
التفاعلات: لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ
مش كل الموجودين هنا سيئين سواء بنات او شباب لكن حطايه الارتباط كم هنا او من اي منصه تواصل اجتماعي بيكون بنسبه 80% فشل لانه مجرد اعجاب سطحي لان الحب الحقيقي بيكون في الحقيقه على الواقع رايي لا
يعني لو اعجبتي بحد سوشيال مش ممكن تكملوا؟

• عجبني
التفاعلات: ياسمين الجندول
نعم.. ليه تجربتين.. خارج المنتدى. لكن لم تستمر العلاقة لاسباب خارجة عن ارادتنا.. وليس بسبب عدم قناعتنا ببعض
ليه مجربتش جوا المنتدي

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث
ليه مجربتش جوا المنتدي
بصراحة انا جديد على المنتدى..منذ شهرين فقط.. ولحد الآن.. لم اتعرف على شخص حقيقي ( امراة) .. فاغلب الاكاونتات فيك للاسف. وان حالفني الحظ.. فلما لا..

بصراحة انا جديد على المنتدى..منذ شهرين فقط.. ولحد الآن.. لم اتعرف على شخص حقيقي ( امراة) .. فاغلب الاكاونتات فيك للاسف. وان حالفني الحظ.. فلما لا..
انا بقالي شهر اتعرفت على ناس كتير ادي لنفسك فرصة

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث
فيه حاجة معينة اسم مقطع قصة مثلا بتحبه
في قصه لبياع الكلام اسمعها عماره العجائب
معلقه معايا وفى حاجات تانيه بس مش متذكرها

في قصه لبياع الكلام اسمعها عماره العجائب
معلقه معايا وفى حاجات تانيه بس مش متذكرها
دي موجودة ع المنتدي؟

• عجبني
التفاعلات: Ahmed700
زمان كنت داخل للتسليه والتعارف مريت بتجارب خلاصتها لو عاوز علاقه من اي درجه من درجات العلاقه ابعد عن السوشيال وخاصه نسوانجي و تاجد

ليه لأ ليه ما يكملش طالما النفس سوية وعندنا استعداد نكمل صح ممكن نكمل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياعم انهي ارتباط هنا انا ممكن اوريك الانبوكس رسايل وسخه زي اللي عاوز يتناك واللي عاوز يشوف صور مراتي ويتبادل ازواج خخخخخخخ احا مفيش نتايه اتكعلبت فيها هنا ياريت لاني مراتي عرفي وكل فين وفين اروح ليها لانها في مكان بعيد علشان مفهمه المنطقه عندها اني ابنها وبسافر واشق عليها مش جوزها لغايه اما الم حالي

يعني لو اعجبتي بحد سوشيال مش ممكن تكملوا؟
ماعندي هذي الفكره فكره الاعجاب القويه انا معجبه ببعض اشخاص هنا من اعجابي بموضوعاتهم يعني لو تغيرت مواضيعهم فراح يتغير اعجابي

زمان كنت داخل للتسليه والتعارف مريت بتجارب خلاصتها لو عاوز علاقه من اي درجه من درجات العلاقه ابعد عن السوشيال وخاصه نسوانجي و تاجد
ايه تاجد ده
طب ليه بتقول كده

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
ليه لأ ليه ما يكملش طالما النفس سوية وعندنا استعداد نكمل صح ممكن نكمل
شرفني مرورك
بس انتي جربتي النوع ده!؟

• عجبني
التفاعلات: الاميرة
ياعم انهي ارتباط هنا انا ممكن اوريك الانبوكس رسايل وسخه زي اللي عاوز يتناك واللي عاوز يشوف صور مراتي ويتبادل ازواج خخخخخخخ احا مفيش نتايه اتكعلبت فيها هنا ياريت لاني مراتي عرفي وكل فين وفين اروح ليها لانها في مكان بعيد علشان مفهمه المنطقه عندها اني ابنها وبسافر واشق عليها مش جوزها لغايه اما الم حالي
هي أكبر منك بكام

ماعندي هذي الفكره فكره الاعجاب القويه انا معجبه ببعض اشخاص هنا من اعجابي بموضوعاتهم يعني لو تغيرت مواضيعهم فراح يتغير اعجابي
يعني انتي معجبة بالمواضيع مش هم 😂🙂

• عجبني
التفاعلات: ياسمين الجندول
يعني انتي معجبة بالمواضيع مش هم 😂🙂
بصراحه نعم لانه كيف اعجب بشاب وانا ماشفته وما عاشرته وعرفت طباعه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%