NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: Mahmood Abdo و وهم الأقنعه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: عنتيل فيصل
أهم عامل لنجاح أي علاقة حب هو انها تكون من الطرفين وهذا صعب في المنتدى لانو حتى ولو طرف حب الطرف الثاني ممكن يكذب ويخون لانه في الاخير منتدى جنسي وممكن يلقى البديل بكل بساطة وممكن أنو يبعد ويترك شريكه بكل سهولة وبدون أي اعتبار لمشاعره.
وبالنسبة لي هذا النوع من الحب هو مجرد جري وراء السراب والوهم.
لكن ورغم ذلك يمكن انو توجد قلة قليلة صادقة ف مشاعرها وحتى أنها يمكن نقلت علاقتها للواقع وتقابلو مع بعض ، اذا في هيك احتمال نرجو منكم م مشاركتنا تجاربكم 😊

• عجبني
  • معجبنيش
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: $.KHA LED.$, Zee 🔥, ◐ عاشق الليل ◑ و 3 آخرين
الموضوع مش مسئ لأي حد هنا
نقاش عادي بين بعض

احنا هنا ف المنتدي أصدقاء كويسين مع بعض بنهزر مع بعض
هوبا ييجي فيه اتنين في النص يحصل ما بينهم كيميا
تلاقيهم بدأوا يكونوا مع بعض في نقاشات اي موضوع
وبعد كده بيحصل حاجة الكل بيكون متوقعها

& ارتباط&

فا السؤال هنا ايه رايك في الارتباط من هنا
هل ممكن يكمل؟
هل ممكن لو البنت كويسة بس قصص السكس جابتها هنا تثق في ال هترتبط خاصة أن الولاد يعني محدش يضمنهم

شاركني رايك بدون غلط ♥️
اتفق معك
بالنسبة لي اعتقد من حق الفتاة ان تتطلع على المنتدى وتشارك فيه وهذا من وجهة نظري لا يؤثر على الأرتباط بها.. فكلنا لدينا رغبات دفينة.. الاعتراف بوجود الرغبة لا يقلل من قيمة أحد ولن يؤثر على سمعة أحد.. كلنا بشر.. نعيش.. نخب ..نكره.. نشتهي.. هكذا خلقنا.

• عجبني
التفاعلات: سُهْدٌ
اه عادى طالما الفكره انك صريح و صادق و مش بتلعب و ملاوع و بتقول كلام و خلاص بس فكره انك تلاقى حد كدا قليله جدا للاسف
اتفق 👍🏻

وارد جدا لان زي ما في ناس مش كويسه في ناس لطيفه جدا و فكرها محترم جدا ❤️❤️
شكرا جدا ليك بس جربت انت ترتبط؟

• عجبني
التفاعلات: Risky
طيب
برأي اذا الهدف زواج ٩٩٪؜ فاشلة لكن لو صداقة بتنجح
بسبب حاجات كثيرة منها الثقة والتخوين او متتحطش بموقف لقدام يكون فيه تعير
لما تتخطي الحاجات دي برضو هتشوف مقومات الزواج صفاته اطباعه الحالة المادية والاجتماعية والثقافية ودي اعاقات لوحدها بالوضع الطبيعي كبيرة
يعني بالنادر جدا جدا جدا انها تكمل بزواج
صحيح رأي يحترم

• عجبني
التفاعلات: عسولة
أهم عامل لنجاح أي علاقة حب هو انها تكون من الطرفين وهذا صعب في المنتدى لانو حتى ولو طرف حب الطرف الثاني ممكن يكذب ويخون لانه في الاخير منتدى جنسي وممكن يلقى البديل بكل بساطة وممكن أنو يبعد ويترك شريكه بكل سهولة وبدون أي اعتبار لمشاعره.
وبالنسبة لي هذا النوع من الحب هو مجرد جري وراء السراب والوهم.
لكن ورغم ذلك يمكن انو توجد قلة قليلة صادقة ف مشاعرها وحتى أنها يمكن نقلت علاقتها للواقع وتقابلو مع بعض ، اذا في هيك احتمال نرجو منكم م مشاركتنا تجاربكم 😊
انا بسأل عشان كده شك كده بردو في حوار البديل

• عجبني
التفاعلات: سُهْدٌ
اتفق معك
بالنسبة لي اعتقد من حق الفتاة ان تتطلع على المنتدى وتشارك فيه وهذا من وجهة نظري لا يؤثر على الأرتباط بها.. فكلنا لدينا رغبات دفينة.. الاعتراف بوجود الرغبة لا يقلل من قيمة أحد ولن يؤثر على سمعة أحد.. كلنا بشر.. نعيش.. نخب ..نكره.. نشتهي.. هكذا خلقنا.
صحيح يا صديقي العزيز ليك تجربة؟

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث
الموضوع مش مسئ لأي حد هنا
نقاش عادي بين بعض

احنا هنا ف المنتدي أصدقاء كويسين مع بعض بنهزر مع بعض
هوبا ييجي فيه اتنين في النص يحصل ما بينهم كيميا
تلاقيهم بدأوا يكونوا مع بعض في نقاشات اي موضوع
وبعد كده بيحصل حاجة الكل بيكون متوقعها

& ارتباط&

فا السؤال هنا ايه رايك في الارتباط من هنا
هل ممكن يكمل؟
هل ممكن لو البنت كويسة بس قصص السكس جابتها هنا تثق في ال هترتبط خاصة أن الولاد يعني محدش يضمنهم

شاركني رايك بدون غلط ♥️
هل جملة ما بني ع باطل فهو باطل دي غلط ؟
ده الواقع لكن الاستثناءات حاجه تانيه

ما انا قولتلك
ده كله مبني باااااطل اصلا يعني احنا كلنا هنا بنتعالج واللي فينا هنا حياته الواقعيه شبه هنا يبقي ممكن لكن انا مثلا لا تماماااا ليه لاني داخل هقول بميولي الانحرافيه سواء ايه ميولك ستريت اي حاجه عشان مش عارف تظهرها أو تمارسها طبيعي او مش مكتفيا او او يعني داخلين بعلة ما
فبالتالي متضمنش حد
يعني كلنا في مصحه بنتعالج سيبك من مؤازرة بعض مينفعش تثق في مدمن ما بالك دي مصحه
بالمقارنة هنا غرزه اصلا مفيش متعافيين

• محزن
التفاعلات: الباحـــث
صحيح يا صديقي العزيز ليك تجربة؟
نعم.. ليه تجربتين.. خارج المنتدى. لكن لم تستمر العلاقة لاسباب خارجة عن ارادتنا.. وليس بسبب عدم قناعتنا ببعض

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%