NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

برأيي الخلفي بيوجع اكتر عشان خرم الطيور بيكون ضيق اوي ودخول أزوبر التخين بيخلف وجع بس ألكس وعضلاته بتقبل نحن الزوبر وبالنسبة للبكارة فتحها پيكون كتير سهل اذا فيه استعداد نفسي
المشكلة ان الخلفي متعته فى الالم بتاعه لانه بيكون إدمان للست وعايزه أكبر واقوي عشان تتمتع اكتر انا جربت مع ستات مدمنه الخلفي وده كان رأيهم

برأيي الخلفي بيوجع اكتر عشان خرم الطيور بيكون ضيق اوي ودخول أزوبر التخين بيخلف وجع بس ألكس وعضلاته بتقبل نحن الزوبر وبالنسبة للبكارة فتحها پيكون كتير سهل اذا فيه استعداد نفسي
ايه اللغة دي ؟

• عجبني
التفاعلات: لولي ليلي
  • عجبني
التفاعلات: لولي ليلي
ايه السبب
ما هو باين.. نفسيا، البنت بتودع الطفولة والماضي وتخش على عهد جديد مليان مفاجااات.. تانيا، فيه أعصاب وفيه ددمم.. أما الخلفي مع الخبرة، الفم بينفتح بسهولة من غير الم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: 卍 فرعون卍
الخلفي طبعا ولو اتمارس كل فترة بيوجع اكتر مثلا بس عيوبه كتير

ممتع للرجل: لان فتحه الدبر الى تتحكم بها المرئه تقبض بها على قضيب الرجل مما يثير الرجل وضيق الفتحه يثير الرجل مما ينتج ان تتمتع المرأه عن طريق الشرج عند احتكاك قضيب الرجل دخولا وخروجا لان الشرج ينتهى بكتله عصبيه حساسه جدا جدا هو والحلملت والبظر ينتهو بكتل عصبيه حساسه جدا اكتر من اى اعصاب فالجسم (للاثاره الجنثيه عند الانثى) لو ما التزمناش بقواعد الجنس الشرجى هيحدث كالاتى:
حدوث توسع وتهتك فى عضله وانسجه الشرج
مما يؤدى الى خروج كلا من(الريح_البراز) لا أراديا عند الست
ولو اتجرحت تبقى مشكله اكبر لان الجرح لما تقذف جواها المنى هيختلط بالدم(الجرح نفسو الى مضر مش المنى) المنى مش مضر المهم لما المنى هيختلط بالدم الجسم هيكون اجسام مضاده ليه وبكدا الست هتحمل بصعوبه لما تقذف فمهبلها او ممكن متحملش اصلا لان الجسم هيكون كون مناعه مضاده ليه وبيهاجم المنى على اساس انو مشكله فالازم نخلى بالنا ومنجرحش الست فشرجها ونتعامل بالخبره والى هيحصل تانى لما المنى يتسرب للشرج الايدز وفيروس نقص المناعه....... الخ (الامراض دى بتحصل لما المنى يدخل الجرح لكن الجنس الشرجى نفسو بدون اى اذا او جروح غير مضر لو التزمنا بالشروط بتعتو) بس فا تستغنى عن دا كلو ازاى وتمارس انت وشريكتك الجنس الامن تقليم الظافر عشان لما توسع بصوابعك متجرحهاش وانت مش حاسس وتحصل المشاكل دى
وتنظيف منطقه الشرج من الداخل والخارج
عدم استخدام اى مزلقات جنسيه خارجيه ابدا (لانها بتضر على المدى البعيد) عاوز مزلق استخدم السائل الى خارج من مهبل شريكتك اللزج دا امن ونظيف اضمن من اى مزلق او زيت خارجى
بس ميجيش واحد محنك يقول الشرجى مش ممتع للست او فيه قرف
لو فكرنا بالمنطق دا هيبق المهبل كان فيه ددمم ونضف والشرج كان فيه..... ونضف
يعنى كل واحد ليه مميزاته وعيبوه وبيبقى نضيف فأوقات معينه
والى يقول غير كدا او فى حاجه غلط فكلامى ياريت يقلى ايه الغلط ويصححهولى

هو ايه المرض اللي ممكن ياجي من الخلفي
حضرتك اقرى تعليقى وافهمى كل حاجه كل الى كاتب تعليق مع احترامى ليه مش متكلم بالتفاصيل زى منا كاتب
اقراى تعليقى وهتغيرى رايك وتفكيرك عن الجنس الشرجى خالص تمارسيه او لا

• أتفق
التفاعلات: الدكتور النسوانجي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%