NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ايه اكتر شتايم بتحبيها وقت السكس؟

TheKing07

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ايه اكتر شتايم بتحبوها وقت السكس؟ انا بحب لبوه شرموطه متناكه واللي بتولعني اكتر حاجه قحبه ومنيوكه
انتوا بتحبوا ايه؟

ده اعادة نشر لموضوعي القديم اللي اتقفل بسبب اتنين اتخانقوا فبرجو محدش يتخانق في الموضوع بتاعي تاني

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: طيزي ملبن و Ahmed Zoro
انا شايفة انه فى الاول بيبقا على حسب الاتفاق بينهم و هى حابة اللفظ ولا لل
بس عامة وقت الهيجان ال كلمة هتهيج البنت اكتر

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الماستر العنيف, gasser selim, tito elnopy و 5 آخرين
ايه اكتر شتايم بتحبوها وقت السكس؟ انا بحب لبوه شرموطه متناكه واللي بتولعني اكتر حاجه قحبه ومنيوكه
انتوا بتحبوا ايه؟

ده اعادة نشر لموضوعي القديم اللي اتقفل بسبب اتنين اتخانقوا فبرجو محدش يتخانق في الموضوع بتاعي تاني
كنت بعمل سكس فون مع واحده بتحب الشتيمه بس مفيش حاجه معينه هى مهم عندها تتهان من الشخص دا ولما سالتها قالت بتحب اكون مالكها وعمل فيها كل اللى أنا عايزو

انا شايفة انه فى الاول بيبقا على حسب الاتفاق بينهم و هى حابة اللفظ ولا لل
بس عامة وقت الهيجان ال كلمة هتهيج البنت اكتر
مفيش اتفاق فى الموضوع ده هو الراجل أما يعرف انها بتحب الشتيمه بيدوس ولو هى زعلانه من حاجه بتقول بس معتقدش تكون فى واحده بتحب الشتيمه وتزعل من اى حاجه لأنها بتهيج على كدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مفيش اتفاق فى الموضوع ده هو الراجل أما يعرف انها بتحب الشتيمه بيدوس ولو هى زعلانه من حاجه بتقول بس معتقدش تكون فى واحده بتحب الشتيمه وتزعل من اى حاجه لأنها بتهيج على كدا
هى بتحب تحس ان الراجل معاها مسيطر عليها دى غريزة ف بتتقبل اى حاجة منه و بتهيجها انه متسيطر عليها و هى تحت ايده حرفيا
بس فى شتائم ممكن تزعل بنت
بي الفهمانة هتحب تتشتم هههه
كل ما يكون بيحبها كل ما هيشتمها

• عجبني
التفاعلات: الماستر العنيف، Moheb sex و S O N A
واحدة زملتي لما كنت اقلها يا لبوة تجيبهم علي نفسها حتي لو كنا في قلب المحاضرة وواحدة تانية بتجيبهم لما اشخرلها وواحدة كانت بتسيح مني وتنزل ع البلاط لما اقلها يابنت المتناكة يا فاجره

• عجبني
التفاعلات: الماستر العنيف
هى بتحب تحس ان الراجل معاها مسيطر عليها دى غريزة ف بتتقبل اى حاجة منه و بتهيجها انه متسيطر عليها و هى تحت ايده حرفيا
بس فى شتائم ممكن تزعل بنت
بي الفهمانة هتحب تتشتم هههه
كل ما يكون بيحبها كل ما هيشتمها
أنا بدأت معاها بشتيمه واحده وبعد كدا بقيت أنا اللى ازود وسط المكالمه وهى تهيج اكتر لدرجه ان فى مره كنت مزود عليها الشتيمه اوى لحد ما وهى بتجيب كانت بتصوت وقالت غرقت الدنيا من الهيجان

أنا بدأت معاها بشتيمه واحده وبعد كدا بقيت أنا اللى ازود وسط المكالمه وهى تهيج اكتر لدرجه ان فى مره كنت مزود عليها الشتيمه اوى لحد ما وهى بتجيب كانت بتصوت وقالت غرقت الدنيا من الهيجان
معظم البنات و الستات بيحبو الشتايم عادي وكل متزود كل ما الهيجان يزيد

• أتفق
التفاعلات: عاشق السكس فون
معظم البنات و الستات بيحبو الشتايم عادي وكل متزود كل ما الهيجان يزيد
أنا مليش تجارب بره السكس فون بس هو فى نسبه كبيره فعلا بتحب الموضوع ده

أنا مليش تجارب بره السكس فون بس هو فى نسبه كبيره فعلا بتحب الموضوع ده
انا ليا و بقالك بيحبو كده جدا وفي بيحبو يتضربو يتشد شعرهم كمان

• أتفق
بيحبوا العنف بشكل عام, حتى اللي بتلاقيها طالعة فيها وعاملة مديرة

• أتفق
واحدة زملتي لما كنت اقلها يا لبوة تجيبهم علي نفسها حتي لو كنا في قلب المحاضرة وواحدة تانية بتجيبهم لما اشخرلها وواحدة كانت بتسيح مني وتنزل ع البلاط لما اقلها يابنت المتناكة يا فاجره
حصصصل

مراتي لازم اشتمها عشن تهيج وكسها يغرقني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%