NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ايه بيوجع اكتر فض بكارة الفرج
ولا بداية الممارسة خلفي
انتى اللى جربتى قولى يلا
بس من تجاربى لو بنت مستعدة وعاوزة الالم بيكون ثوانى ف فض البكارة وده متوقف على خبرة اللى بيفتحها والنيك ف الطيز ده له شغل عاوز خبرات من اللى بينيك وخصوصا لو البنت زيك كده مفيش خبرة بس هايجه

ده بيتوقف على الشريك الذكر فى العملية
لكن ... لو الراجل عنده الخبرة الكافية والصبر و السينس اللازم وعدم التسرع لا ده هيوجع ولا ده هيوجع
لو راجل غشيم و معتدوش صبر ولا سينس فى الموضوع هتبقى بداية الممارسة الخلفية مؤلمة جدا
خربت الدنيا انت مع الباشا ومني راحت منه زعلتني يا راجل إياك تزوجه سميره إياك ممكن سهام سميره لا
يعجبني في. شخصيه سهام الخضوع

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
خربت الدنيا انت مع الباشا ومني راحت منه زعلتني يا راجل إياك تزوجه سميره إياك ممكن سهام سميره لا
يعجبني في. شخصيه سهام الخضوع
يا صديقى القصة حصلت فى الماضى مش أنا اللى باكتبها
الباشا بيحكى ذكرياته وأنا اللى الناس بتزعل منى .... أنا منتظر زيك بالظبط الباشا هيهبب إيه تانى فى الجزئين اللى فاضلين
أنا طبعا عارف مصير كل واحد فى القصة لإن كلهم أصدقائى لكن ماقدرش أبوح بسر قبل سماح الباشا
🌹 🌹 🌹 🌹

• عجبني
التفاعلات: ابن ابليس
الباشا بيحكى ذكرياته وأنا اللى الناس بتزعل منى .... أنا منتظر زيك بالظبط الباشا هيهبب إيه تانى فى الجزئين اللى فاضلين
أنا طبعا عارف مصير كل واحد فى القصة لإن كلهم أصدقائى لكن ماقدرش أبوح بسر قبل سماح الباشا
🌹 🌹 🌹 🌹
عارف لو مني ولا سهام بعدو عنو هجيب الاربجيه وهاجي اقتلك

🌹 🌹 🌹 🌹
حاول يكون فيه علاقه بينه وبين الهام

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
حاول يكون فيه علاقه بينه وبين الهام
يا صديقى العلاقات الماضية أو الحاضرة للباشا لا أستطيع التدخل فيها
قد يكون هناك علاقة بينهم وقد لا يكون
لكن أنا متأكد إن الباشا هيحكى كل علاقاته وهاعرفها لكم بكل تأكيد 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

حضرتك اقرى تعليقى وافهمى كل حاجه كل الى كاتب تعليق مع احترامى ليه مش متكلم بالتفاصيل زى منا كاتب
اقراى تعليقى وهتغيرى رايك وتفكيرك عن الجنس الشرجى خالص تمارسيه او لا
خد دي هديه مني ليك

خد دي هديه مني ليك

قرأتها حضرتك وفهمتها وبناء عليها كتبت تعليقى دا🫡🫡

• حبيته
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
  • حبيته
التفاعلات: MOHAMMED APDEL MOHSEN
حبيب قلب اخوك
شكرا يدكتور ومعلوماتك افدتنى جدا جدا واتعلمت اكتر منك وانا مدين ليك عشان استفدت منك بحاجه زى دى
وذكرت انا الامراض دى واسبابها نتيجه ايه بس ذكرت مرضين وحطيت نقط بعد كدا كتبت الخ
عشان كتار
انت حضرتك قرأت تعليقى كويس؟

• حبيته
ايوه يا غالي انا اقسم بربي من اسباب وجودي هنا اني اساعد الناس قدر الامكان عن الابتعاد عن مسيبات الامراض
شكرا يدكتور ومعلوماتك افدتنى جدا جدا واتعلمت اكتر منك وانا مدين ليك عشان استفدت منك بحاجه زى دى
وذكرت انا الامراض دى واسبابها نتيجه ايه بس ذكرت مرضين وحطيت نقط بعد كدا كتبت الخ
عشان كتار
انت حضرتك قرأت تعليقى كويس؟

• حبيته
التفاعلات: MOHAMMED APDEL MOHSEN
ايوه يا غالي انا اقسم بربي من اسباب وجودي هنا اني اساعد الناس قدر الامكان عن الابتعاد عن مسيبات الامراض
انا كاتب برضو انو لازم خبره فالتعامل لتقليل نسبه التهديد باى من هذه الامراض

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • أتفق
التفاعلات: F̴a̴h̴d̴
برأيي الخلفي بيوجع اكتر عشان خرم الطيز بيكون ضيق اوي ودخول الزوبر التخين بيخلف وجع بس الكس وعضلاته بتقبل تخن الزوبر وبالنسبة للبكارة فتحها پيكون كتير سهل اذا فيه استعداد نفسي
ياجامد انت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%