NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ايه المميز فيك أو فيكى

ب

باشا مصر 132

ضيف
ايه رايكوا كل واحد أو واحده يقول اللى مميز فيه بعيد عن الزب 15 متر او الكس اللى بيبلع 15 زبر .ايه اللى التميز بيه فى الشخصيه

المصداقيه والكتمان وتحمل المسؤولية

• عجبني
التفاعلات: Man888
الاهتمام بالصداقة اولا

• عجبني
التفاعلات: Man888
الامانة والصدق

بص مش هقولك مصداقيه وكتمان لأن كل واحد عايز يعمل علاقه جنسيه مع بنت لازم وغصبن عنو يكون عندوا الحاجتين دول وفي أغلب الأحوال لما بتحصل مشكله بينهم بتبدء يفضحها ويشهر بيها اما بالنسبالي فأنا عاقل في كلامي ومتفهم لأي شخص

اهم حاجه الاسلوب الكويس الاسلوب والطريقة الكويسة هتجبلك حاجات كتير

يسلام بجد انا منبهر
لما كل الاعضاء جميله كده امال مين مطلع عين اهالينا كلنا سواء في المواضيع البيض أو التعليقات 😂

يسلام بجد انا منبهر
لما كل الاعضاء جميله كده امال مين مطلع عين اهالينا كلنا سواء في المواضيع البيض أو التعليقات 😂
شكليات بس انما الوش تاني حاجه تانية😀

• بيضحكني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
اتقبل اراء الجميع ومتفهم

اظن انه صعب الواحد يتكلم عن نفسه خصوصا ان كلنا بنتغير فكرنا بيتغير و مشاعرنا بتتغير بس لو لازم اقول حاجة فهي الوضوح

الغموض😂

مفيش اي ميزه 😂

هو أكيد يعني عندي حاجات بتميزني بس دا بيتعرف من منظور الآخرين لأن بشوف نفسي مش قليل بس عادي فيا كويس ووحش زي كل الناس

اكيد شهادة اى حد ف نفسه بتبقى مجروحة المفروض اراء الناس فينا هى اللى بتحدد هما شايفنا ازاى على العموم اعتقد ان انا امتاز بالقبول

ايه رايكوا كل واحد أو واحده يقول اللى مميز فيه بعيد عن الزب 15 متر او الكس اللى بيبلع 15 زبر .ايه اللى التميز بيه فى الشخصيه
تحضر في العقلية و فيلسوف في الحديث وقبول من اي شخص يتعامل معايا بدون تكبر.

ان كان في شي اقدر اقول اني افهم بيه هو الكمبيوتر

• عجبني
التفاعلات: EL.CNOSUL
الصدق والامانه والكتمان شي اساسي عندي والصبر في اغلب الاوقات

مينفعش تسأل إنسان ايه المميز فيك لأنو هيقول ف نفسو قصيدة م هي نفسو يبني اكيد مش هيقولك انا انسان مش امين وبخون ومش عارف اية 😂 انا قريت الكومنتات لقيت المنتدي كلو صادق وامين وقصائد ف النفس 😂😂 الإنسان الناس بتعرف مميزاتو من أفعالو وتعاملوا مع الناس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بحب اعامل المعايا على اننا شخصيين بتفكير مختلف علشان كده لازم تحس بكيانها كامراه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%