NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه مشكلة ايه المشكله في اني عاوز اتجوز واحده شرموطه

• عجبني
التفاعلات: asaad2024
اصلا حلم حياتي من زمان اتجوز واحده جريئة اوي وشرموطة اوي وتتناك بعلمي وبمعرفتي وقدامي وانا هبقي مبسوط بكده ، ايه المانع في كده وليه المجتمع رافض الفكره دي طالما فيها سعادتي وهبقي مرتاح بجد ومبسوط وبحب مراتي وهي بتحبني ، انا اصلا عندي قناعة ان الحب غير الاعجاب ، يعني عادي تكون معجبه بحد جنسياً انما علاقتنا ببعض علاقة حب ومودة وعشرة
ايه شعورك لما تخلف وعيالك يعرفو ان ابوهم معرص ايه شعورك وانت واقف بتتحاسب قدام ربك مش هقولك اكتر من كده لا يدخل الجنه ديوث ولا يشممن ريحها ستوب علي كده وركز في الكلام كويس اوي خليك راجل

اي ياعم الكلام ده مفيش هنا في مصر الكلام ده علي فكره
للاسف موجود و99 في المائة ان لم اكن متاكد بيمارس وموجود ومن اول قضية تبادل الزوجات بتاعة المدرس ومراتة في 2019 الي كل محاضر وقضايا المحاكم التي لا انا ولا انت يقدر يقول انها من وحي الخيال واكيد اشهر قضية للعميد امجد قداح لم كان ماسك مباحث الاداب والهجوم علي فيلا 6 اكتوبر وبعدها قضية الفلسطيني الذي قتل بعد سهرة فيصل----لا نستطيع الانكار ونقول مش موجود لا موجود والتبادل شغال في الجونة والساحل واحنا عارفين وعايشينة هههههههههههههههههههههههههه
2- اصدقائي هنا في المنتدي ممكن ياكدوا لك انا واحد واقعي وحقيقي وحبايبي كمان اتعرفنا بيهم ولهم مني كل الاحترام والتقدير ممكن يثبتوا لك ذلك
3- هي ايه اخبار قضية حفلة المريوطية ههههههههههههههههههههههه ولا دي كانت مش عندنا والفيديوهات والمقاطع --لولا امر النائب العام بعدم وتجريم نشرها
طيب ادخل التيك توك كدة وسلم لي علي قلب الاسد والمفاتيح هههه
الفكرة اننا في مجتمع يعيش ويحب ويفعل كل شئ وننكر كل شئ في نفس الوقت لاننا لا نقبل ولن نقبل لكن مبدا نفسي اجرب واختفي نفس تعبير انتش واجري ههههههههههههههههههههههههه
هناك مصطلح افضل وهو ما عنديش فكرة او ما سمعتش او ماجربتش واحلاهم كلمة ما اعرفش مش صعبة ------وعلي فكرة نحن لسنا دعاة تحرر او عباد الشيطان والكلام الفارغ دة كل ما في الامر انا اختلف ممكن عنك في النشاه والتربية والعقيدة والظروف التي جعلتني امارس او اكون موجود او اعيش تجربة ممكن انا من الاصل ايضا لم تكن في خيالي----وفي النهاية دمتم اصدقاء في جروب ممتع وجميل تحياتي

• أتفق
التفاعلات: اريد الزواج من متحررة
هو انت حر في اختيارك.. لكن صعب تلاقي زوجة تقبل تعيش على طول هيك معاك.. حتى لو كان فيه حب..
الحل انك تتزوج من وحدة شغلها تتناك بفلوس.. ممكن تكونوا فرحانين مع بعض..
عذرا للرد ولكن للتوضيح مبدا تزوج شرموطة بفلوس او تعمل بالدعارة دي مهنة وتحريض علي ممارسة مهنة الدعارة بالفلوس وكدة هيكون منعنا البنات من حريتهم وحقوق المراء لان الشباب هتروح للاخرص تنيك وتمشي ههههه الفكرة ان الست مش بتتزوج طبيب لان مهنتة طبيبي فيعالجها او مهندس فيبني لها البيت نفس الشئ اتزوج شرموطة تتناك من حد تاني دي مهنتها اما انا ومتعتي فين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فين تجربة اسعادها وامتاعها اني لو حاببها وعاوزها تتمتع فبالامكان ان ائتي لها برجل اخر من اجل متعتها واسعادها واثبت لها اني جانبها ومعها وما اريد الا زيادة متعتها--الفكرة خارج حدود شرموطة تمارس من اجل المال او تخون زوجها لانها فرفانة منة ولها عشيق --لا لا لا خيانة ولا شرمطة ولا انقاص من حقها ولا تغفيل لزوجها بل تقديم تضحيه من الزوج لزوجتة وتاكيد علي حبة لها واحترام حقها ومتعتا وانها ما زالت زوجتة وبعلمة ووجودة اما حوارات المسسلسات التركية المدبلجة بالسورية دي ففي الخيال فقط وما ياتي منها الا الفضيحة ومن اول غلطة ننشر الغسيل الوسخ علي سطح الجيران هههههههههههههههههههههههههههههههههعلي فكرة هل قراتم عن الاستبضاع عند العرب؟؟من قبل طبعا لااحنا تاريخنا زي الفراعنة من اول صويحبات الرايات الحمر هههههههههههههههههه اه و****----يعني عادي فالزبادي هههههه

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • أتفق
التفاعلات: اريد الزواج من متحررة و Noucha
اصلا حلم حياتي من زمان اتجوز واحده جريئة اوي وشرموطة اوي وتتناك بعلمي وبمعرفتي وقدامي وانا هبقي مبسوط بكده ، ايه المانع في كده وليه المجتمع رافض الفكره دي طالما فيها سعادتي وهبقي مرتاح بجد ومبسوط وبحب مراتي وهي بتحبني ، انا اصلا عندي قناعة ان الحب غير الاعجاب ، يعني عادي تكون معجبه بحد جنسياً انما علاقتنا ببعض علاقة حب ومودة وعشرة
يكون في حد رافع أرونك كدا

عذرا للرد ولكن للتوضيح مبدا تزوج شرموطة بفلوس او تعمل بالدعارة دي مهنة وتحريض علي ممارسة مهنة الدعارة بالفلوس وكدة هيكون منعنا البنات من حريتهم وحقوق المراء لان الشباب هتروح للاخرص تنيك وتمشي ههههه الفكرة ان الست مش بتتزوج طبيب لان مهنتة طبيبي فيعالجها او مهندس فيبني لها البيت نفس الشئ اتزوج شرموطة تتناك من حد تاني دي مهنتها اما انا ومتعتي فين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فين تجربة اسعادها وامتاعها اني لو حاببها وعاوزها تتمتع فبالامكان ان ائتي لها برجل اخر من اجل متعتها واسعادها واثبت لها اني جانبها ومعها وما اريد الا زيادة متعتها--الفكرة خارج حدود شرموطة تمارس من اجل المال او تخون زوجها لانها فرفانة منة ولها عشيق --لا لا لا خيانة ولا شرمطة ولا انقاص من حقها ولا تغفيل لزوجها بل تقديم تضحيه من الزوج لزوجتة وتاكيد علي حبة لها واحترام حقها ومتعتا وانها ما زالت زوجتة وبعلمة ووجودة اما حوارات المسسلسات التركية المدبلجة بالسورية دي ففي الخيال فقط وما ياتي منها الا الفضيحة ومن اول غلطة ننشر الغسيل الوسخ علي سطح الجيران هههههههههههههههههههههههههههههههههعلي فكرة هل قراتم عن الاستبضاع عند العرب؟؟من قبل طبعا لااحنا تاريخنا زي الفراعنة من اول صويحبات الرايات الحمر هههههههههههههههههه اه و****----يعني عادي فالزبادي هههههه
متفق مع كلامك جدا

عادي اتمتع

• حبيته
التفاعلات: اريد الزواج من متحررة
علشان عاوزين واحده مش مفتوحه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%