NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ايه المتعه في الذل عند الخضوع

كتير بيستمتع انه مذلول من راجل ممكن يكون اقل منه
بس ذله وبيهنه وينيكه ويهين اهله

اكيد طبعا المذلول الخاضع ده بيحس بمتعه رهيبه
بس نفشي بقي حد يشرح متعته دي منكم

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Abou jabel, doctor_massage, @The GodFather@ و 2 آخرين

الاضطراب المازوخي الجنسي​

حسب
George R. Brown
, MD, East Tennessee State University
تمت مراجعته ذو الحجة 1444

تنطوي المازوخيَّة الجنسيَّة sexual masochism على أفعال يتعرَّض فيها الشخصُ للإثارة الجنسية من خلال الإذلال أو الضرب أو التقييد أو إساءة المعاملة.أما الاضطرابُ المازوخي الجنسي فهو مازوخيَّة جنسيَّة تسبِّب ضائقة كبيرة أو تتداخل بشكلٍ كبير مع الأداء اليومي.

المازوخيَّة الجنسيَّة هي شكلٌ من أشكال الشذوذ أو الخطل الجنسي.ولكنَّ معظمَ الأشخاص الذين لديهم مُيُولٌ مازوخيَّة ليس لديهم اضطراب المازوخيَّة الجنسيَّة.
يوجد بعضٌ من الساديَّة والمازوخية بشكلٍ شائع في العَلاقات الجنسيَّة الصحَّية عادة، وفي كثيرٍ من الأحيان يسعى الشركاءُ المتوافقون مع بعضهم بعضًا إلى تبادل السيطرة؛فعلى سَبيل المثال، يعدُّ استخدامُ مناديل الحرير لمحاكاة العبوديَّة والضرب الخفيف على الردفين خلال النشاط الجنسي من الممارسات الشَّائعة بين الشركاء الموافقين، ولا يعَدّ ذلك من الساديَّة والمازوخية.
يكون معظم الأشخاص المشاركين في الأنشطة المازوخية منفتحين (صريحين) حول مشاركتهم في أنشطة العبودية-السيطرة-السادية-المازوخية (يُشار لها اختصارًا ****، وهي الأحرف الأولى من كلمات bondage-domination-sadism-masochism).يقوم معظمهم بممارساتهم مع شركاء يوافقونهم على ذلك، والذين قد يكون لديهم سادية جنسية (وهي الشعور بالإثارة الجنسية من خلال إلحاق معاناة جسدية أو نفسية بشخص آخر).وفي هذه العلاقات، يمارَس الإذلال والضرب بشكل تمثيلي، مع معرفة المشاركين أنها لعبة ويتجنبون الإهانة أو إلحاق الأذى بشكل فعلي، وذلك عن طريق استعمال "كلمة آمنة" تم الاتفاق عليها مسبقًا في كثيرٍ من الأحيان. ومع ذلك، فإن بعض المازوخيين تزداد شدة نشاطهم بمرور الوقت وقد يتوقفون عن استخدام كلمتهم الآمنة كوسيلة لحماية أنفسهم، مما قد يؤدي إلى إصابة خطيرة أو الوفاة.
في المقابل، ينطوي اضطرابُ المازوخية الجنسية على ما يلي:
  • يشعر الأشخاصُ بالضيق بسبب سلوكهم أو عدم قدرتهم على العمل بسبب هذا السُّلوك.
  • أفعالُ تؤدي إلى أذى جسدي أو نفسي شَديد وحتى إلى الموت، كما قد يحدث في الولع بالاختناق.
  • عاش الشخص مع هذه الحالة لمدة ستة أشهر أو أكثر
لا تُعدُّ معالجة المازوخيَّة ضرورية إذا لم يكن الشخص مصابًا بالكرب أو خلل الأداء بشكلٍ ملحوظ نتيجة سلوكه.ولكن، يمكن في بعض الحالات، قد يكون من المفيد استخدام مشاركة من العلاج المعرفي السُّلُوكي والأدوية المضادة للأندروجين (التي تعمل عن طريق حصر [منع] تأثيرات التستوستيرون).

انا اشرح لك
انا سالب بمزاج راقى و رايق جدا و عشيقتى مشهورة على النت اسمها (نادية طيظ) هى بطل جامد و شديدة جدا فى ممارسة الجنس ولا تشبع ولا تكتفى بسهولة و مرة جابت معايا ٦٥ مرة ورا بعض، و تطلب عاوزة زوبر حمار و ذكر عنيف يضربها و يبهدلها وهو بينيكها زى اخوها اللى خرقها وناكها وهى فى ابتدائى و عشقته و اتعودت على طريقته فى نيكها. لكن أنا حبيبتى بالرغم من انى طرى حريمي نتاية خالص لكن رقيق وحساس قوى فى النيك برومانسية ، انيكها زوبر واحد و احضنها زى السحاق زى النتاية و هى تلعب لى فى طيظى انا اهيج على طول و زوبرى يقف جامد تروح هى طالعة تركبني و تنيكنى بعنف و قسوة و تضربنى و تشتمنى وتهينى جامد قوى و تشخ ماية على وجهى و عينيا و تحط لى كسها جوة بقى و تقول لى اشرب العسل شرب و تنيك فيا وتجيب كثير جدا ورا بعضه و يحصل لها جنون و تتنطط على زوبرى تموتنى و هى ب تضرب وشى بالصفعات و بالشبشب و الكرباج وانا استمتع معاها جدا جدا كل ماتكون قاسية اكتر فى الضرب والإهانة، و ساعات تجيب اخوها العملاق ينيكنى قدامها و يكسر عظمى و يقطع لحمى وهى مبسوطة تقول له كمان قوى
ما تتصوريش متعتى تبقى رهيبة و هى تضربنى وتشتمنى وتف فى وجهى و اخوها ينيكنى نيك الإعدام و القتل بلا رحمة . ياسلام متعتى بجد

• عجبني
التفاعلات: qenawy xx و تيفو

المتعة مش بتتشرح

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@ و Mo Stafa
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

هوه شعور داخلي بالرضا لاني اري سيدي او سيدتي سعيدين بما يفعلوه معايا او عليا
شعور داخلي بان الذل ده هوه المكانه الي ترتاح فيها نفسي
الراحه والرضا هما سيدا الموقف في هذه العلاقه

انا اشرح لك
انا سالب بمزاج راقى و رايق جدا و عشيقتى مشهورة على النت اسمها (نادية طيظ) هى بطل جامد و شديدة جدا فى ممارسة الجنس ولا تشبع ولا تكتفى بسهولة و مرة جابت معايا ٦٥ مرة ورا بعض، و تطلب عاوزة زوبر حمار و ذكر عنيف يضربها و يبهدلها وهو بينيكها زى اخوها اللى خرقها وناكها وهى فى ابتدائى و عشقته و اتعودت على طريقته فى نيكها. لكن أنا حبيبتى بالرغم من انى طرى حريمي نتاية خالص لكن رقيق وحساس قوى فى النيك برومانسية ، انيكها زوبر واحد و احضنها زى السحاق زى النتاية و هى تلعب لى فى طيظى انا اهيج على طول و زوبرى يقف جامد تروح هى طالعة تركبني و تنيكنى بعنف و قسوة و تضربنى و تشتمنى وتهينى جامد قوى و تشخ ماية على وجهى و عينيا و تحط لى كسها جوة بقى و تقول لى اشرب العسل شرب و تنيك فيا وتجيب كثير جدا ورا بعضه و يحصل لها جنون و تتنطط على زوبرى تموتنى و هى ب تضرب وشى بالصفعات و بالشبشب و الكرباج وانا استمتع معاها جدا جدا كل ماتكون قاسية اكتر فى الضرب والإهانة، و ساعات تجيب اخوها العملاق ينيكنى قدامها و يكسر عظمى و يقطع لحمى وهى مبسوطة تقول له كمان قوى
ما تتصوريش متعتى تبقى رهيبة و هى تضربنى وتشتمنى وتف فى وجهى و اخوها ينيكنى نيك الإعدام و القتل بلا رحمة . ياسلام متعتى بجد
ده كلام جامد قوي ❤️❤️❤️

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Dr Samy
فعلا ما حدا بقدر يشرح المتعة بالكلام
لكن صدقيني لو جربتي تكوني خاضعة راح تعرفي شو المتعة وقتها

• عجبني
التفاعلات: qenawy xx
شكرا على مرورك

• عجبني

انا بتفهم لما تكون بنت كدة، وانا شخصيا قابلت كتير بنات كدة، هي عامة مخلوق اضعف وارق وفي فطرة حبه لضعفه ده وبالمناسبة ضعفه ده في جزء من القوة بس ده موضوع تاني بلاش نتطرق ليه، المهم فهي بتحب الي يحسسها بضعفها ده، لكن الراجل الي مخلوق قوي، وبيستمد ثقته في نفسه من قوته، دي انا مش فاهمها

هو شعور لرضي الفحل اللي معايا

• عجبني
ما بتقدر تشرح بالكلام
بس شعور الخضوع و رضا الملكة عنك وعن افعالك احلا شيء بالدنيا ولما تملكك وتحسي جسمك لملكتك وانتي مجرد منفذ اوامر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%