NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا اساسا معرفش ليه
لاني كنت حد تاني خالص
بس لما ابتديت افوق من الازمه بتاعتي اتغيرت فيا حاجات كتيره اوي

انا اساسا معرفش ليه
لاني كنت حد تاني خالص
بس لما ابتديت افوق من الازمه بتاعتي اتغيرت فيا حاجات كتيره اوي
بس اكيد اتغيرت للأحسن

• عجبني
التفاعلات: سيكساوي
وليه متكونش ست نفسها تمتع نفسها
وهي نايمه ع السرير وف رايحه وسريه تامه

لان احنا بطبيعتنا مبنفكرش غير بالنص اللي تحت مفيش ثقافه خالص عندنا غير كده

الفضول بيبقي دايما في الحاجه اللي الناس بتختلف عليها صح او غلط لكن الفضول في حاجه زي دي غلط طبعا زي مدمن المخدرات بيقولك انا شربت اول مره فضول اعرف بتعمل ايه وادمن بعد كده الغلط غلط والصح صح وانا معاكي ان في ناس محترمه كتير موجوده بس محدش داخل فضول طبعا انا اسف للكل وللاسف الواحد بيعمل الغلط ده بس فيه مبرر لكن مش بقول انا داخل فضول اسف وجهة نظرك غلط مليون في الميه

انتي اصلا اسمك معناه ملكة الكس

لئنو موقع جنسي ما رح تلاقي في شيوخ والكل فايت عشان الجنس بختلاف اسبابهم

لان احنا بطبيعتنا مبنفكرش غير بالنص اللي تحت مفيش ثقافه خالص عندنا غير كده
الانسان تصنيفه من الحيوانات بس حيوان ناطق وبيستخدم عقله لكن حاليا بقي حيوان ناطق ومش بيشغل عقله

• عجبني
التفاعلات: جورج السوهاجي
الفضول بيبقي دايما في الحاجه اللي الناس بتختلف عليها صح او غلط لكن الفضول في حاجه زي دي غلط طبعا زي مدمن المخدرات بيقولك انا شربت اول مره فضول اعرف بتعمل ايه وادمن بعد كده الغلط غلط والصح صح وانا معاكي ان في ناس محترمه كتير موجوده بس محدش داخل فضول طبعا انا اسف للكل وللاسف الواحد بيعمل الغلط ده بس فيه مبرر لكن مش بقول انا داخل فضول اسف وجهة نظرك غلط مليون في الميه
ليه نحكم علي الناس وكاننا دخلنا نيتهم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو انتي مش واخده بالك من اسم بروفايلك؟

لئنو موقع جنسي ما رح تلاقي في شيوخ والكل فايت عشان الجنس بختلاف اسبابهم
وليه نفكر كده لبه منقولش ان في الداخل فضول والداخل هروب من الواقع ...... الخ
ليه بنحكم علي الناس

وجه نظري أن من حق الست أنها تدخل وممكن جدا انها تكون محترمه هل احنا ك رجاله مش محترمين علشان بنتدخل نتفرج ع الجنس أو في منتدي جنسي كلنا شخصيات أغلبنا محترمين لاكن الشهوه لما بتسيطر علينا لازم ندخل ع الجنس سوا راجل أو ست لاكن بعد الشهوه بنرجع لطبيعتنا لاكن أنا مش بنظر للست علشان هيه ف محتوي جنسي تبقي مش محترمه

هو انتي مش واخده بالك من اسم بروفايلك؟
تمام انا معاك في حكاية اسم البروفايل وانت حكمت عليا اني ساقطه علشان كده انت كنت عايز تكلمني خاص وطلبت ده مني وانت لما طلبت انا عملت ايه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%