NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا حد إعتدى علي وانا صغير , وتعبت خالص , شهرين بعد الحادثه وانا تعبان , وانا دلوقتي ٣٤ سنه وبميل اوي للرجاله أيه السبب ؟ ممكن اللبن اللي نزله السبب ؟

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عرابى الكبير، حمادة وبس و لحيس الكساكيس
  • أتفق
التفاعلات: SWEET ASS BOY
انا حد إعتدى علي وانا صغير , وتعبت خالص , شهرين بعد الحادثه وانا تعبان , وانا دلوقتي ٣٤ سنه وبميل اوي للرجاله أيه السبب ؟ ممكن اللبن اللي نزله السبب ؟
تعال خاص افكرك بالبن

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اسمع مني بس وشوف ايه بعتلك بالخاص

يبقي انت محتاج ده بس متحاولش تغامر الا وانت متاكد ان االي هيبقي معاك هيمتعك مش يفشخك علشان ميسبش ليك اذي نفسي تاني حد يبقي حنبن عليك

• عجبني
التفاعلات: halk19
يبقي انت محتاج ده بس متحاولش تغامر الا وانت متاكد ان االي هيبقي معاك هيمتعك مش يفشخك علشان ميسبش ليك اذي نفسي تاني حد يبقي حنبن عليك
اتفق بقوة

• حبيته
التفاعلات: 👑Godzila👑
تسلم يا قلبي ,ا نت انسان محترم

• حبيته
هو لو كان الاول معاه حنين وعرف يمتعه كان زمانه موقفش نيك وجرب بعدها كتير من غير خوف

• حبيته
انا حصل معايا كده
كلمني خاص ضروري

بعد التعب النفسى والعضوى ما راح فضل وجع متعه انت بتحن له وبتتمتع بتعذيب نفسك وخضوعك

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%