NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

25cm _69

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
عندي مشكله بضناني ف حياتي..
انا مبطل ضرب داخل ف الشهر وحبه كدا بس الاحتلام عندي قليل نيك ف بمجرد اما بهيج انا بتاعي مش بينام لو عملت اي بيفضل واقف طول اليوم بحاول اعمل رياضه ف الاوضه عندي والموضوع بيزيد اكتر وحتي لما بنام وباجي اصحي بلاقيه واقف ضعفين الضعف .. ف اي الحل فالبضان دا

• عجبني
التفاعلات: karama و Aymanx123
انا مبطل ضرب داخل ف الشهر وحبه كدا بس الاحتلام عندي قليل نيك ف بمجرد اما بهيج انا بتاعي مش بينام لو عملت اي بيفضل واقف طول اليوم بحاول اعمل رياضه ف الاوضه عندي والموضوع بيزيد اكتر وحتي لما بنام وباجي اصحي بلاقيه واقف ضعفين الضعف .. ف اي الحل فالبضان دا
زيت خروع

لما يقف ادلق عليه مياه ساقعه

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
يسطا دا هيزود اكتر يسطا 😂😂😂
انت واعى للكلام؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص الحل بسيط جدا و مش محتاج اى ادويه

انت لزم تعمل حرقة القرفساء إلى هى الوقفة بتاعت الحمام البلدى لو عرفها و تفضل كده من ٢ إلى ٤ و هتلقى الانتصاب راح خالص
ملحوظة : إلى هيترق انى بنت و ازاى عرفة الكلام ده اما خالى دكتور عشان الخص عليكوا الحك

بص الحل بسيط جدا و مش محتاج اى ادويه

انت لزم تعمل حرقة القرفساء إلى هى الوقفة بتاعت الحمام البلدى لو عرفها و تفضل كده من ٢ إلى ٤ و هتلقى الانتصاب راح خالص
ملحوظة : إلى هيترق انى بنت و ازاى عرفة الكلام ده اما خالى دكتور عشان الخص عليكوا الحك
جربت الموضوع دا انهارده هو نفع سيكا بس الفكره اني اغلب الوقت م ف البيت ف مش حل عملي اوي

دي نعمه دي المفروض مش حاجة تدايقك

دي نعمه دي المفروض مش حاجة تدايقك
الموضوع مرهق يسطا من كذا جنب
اول حاجه اني مبطل ف الهيجان دا بيزاولني اني اخش اجيبهم
تاني حاجه ان الموضوع بيبقا بضان وأنا فالشارع مبعرفش امشي
تالت حاجه الموضوع مش مفيد طلاما مش هستخدمه حاليا 😂😂

الدس البارد
و بعدين هذا كويس

اعمل عملية تقصير
٢٥ سنتى حجم مبالغ فيه يصل لدرجه العيب الخلقى وهوا الى مسببلك الحاله الى انت فيها
سوف دكتور كويس ومتخافش التقصير بقت عمليه مضمونه دلوقتى

اعمل عملية تقصير
٢٥ سنتى حجم مبالغ فيه يصل لدرجه العيب الخلقى وهوا الى مسببلك الحاله الى انت فيها
سوف دكتور كويس ومتخافش التقصير بقت عمليه مضمونه دلوقتى
بكره اي نوع من انواع الجراحه

JkMmDoN.md.jpgهذا واحد عندو ٢٥

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%