NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كله كدا عادى فبيس يعنى

وصلت لدرجه من الخنقه قويه اوى مش طايقه السوشيال ميديا كلها ومش طايقه نفسي ولا اى حد ومضطره اقول حاضر نعم بس ومش عارفه اطلع من الزون دى 💔😭
اقري قرآن

• عجبني
التفاعلات: sara rafat
وصلت لدرجه من الخنقه قويه اوى مش طايقه السوشيال ميديا كلها ومش طايقه نفسي ولا اى حد ومضطره اقول حاضر نعم بس ومش عارفه اطلع من الزون دى 💔😭
اخرجي ل العالم الحقيقي مش العالم الافتراضي اركني العالم الافتراضي ده شوويه بعيد كدا و هتلاقي الدنيا بدات تتعدل بس مش بسرعه عاوزه شوويه وقت

• عجبني
التفاعلات: sara rafat و Savvy
غيري المحيط

• عجبني
محتاجة حد يكون قريب منك اوي تفضفضي معاه

• عجبني
انا كنت مضايق جدا ...قعدت علي الترعة اصطاد بقيت احسن شويه

• عجبني
لو محتاجه فضفضه انا موجوده بس ليه مضطره تقولى حاضر و نعم ؟

• عجبني
الحل انك تقعدى بعيد عن سوشيال خالص و تصلى الفروض كلها كده و اقراى فى **** و ممكن تقعدى تتفرجى على مسلسل او اى حاجه بتحبيها بس افصلى عن الناس و سوشيال

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سؤال لية بتخرجى او بتعملى حاجه بتحبيها ولا لا
طب فين صحابك
اخرجى معاهم
او انزلى اتمشى كدة فرحى نفسك

• عجبني
اية مزعلك ياقلبي😢

• عجبني
كلامك ناقص كتير ، ايه دخل السوشيال ميديا وانك مجبرة او غصب عنك بتقولي حاضر ونعم ؟!
،، عامة حاولي تتجنبي تبعد/تغيري محيط الناس اللي حواليكي قبل ماتقولي انك مكتئبة او مخنوقة

• عجبني
لو محتاجه فضفضه انا موجوده بس ليه مضطره تقولى حاضر و نعم ؟
اهلى مش حاسين بيا وطلبات طلبات وانا مش قادره ولو اتكلمت كأنى فجرت وبقيت عاقه

• محزن
التفاعلات: Savvy
اهلى مش حاسين بيا وطلبات طلبات وانا مش قادره ولو اتكلمت كأنى فجرت وبقيت عاقه
شغاله وبتصرفي عليهم و مزعلينك

كلامك ناقص كتير ، ايه دخل السوشيال ميديا وانك مجبرة او غصب عنك بتقولي حاضر ونعم ؟!
،، عامة حاولي تتجنبي تبعد/تغيري محيط الناس اللي حواليكي قبل ماتقولي انك مكتئبة او مخنوقة
حاسه انى لوحدى.. تعبت وبقيت ملازمه السرير كام يوم واهلى محدش حاسس بيا.. كل اللى عليهم ليه هو انتى بتموتى ما تعملى كذا وكذا وساعدى امك وانا لو قمت من السرير ببقى عملت انجاز.. بعيدا عن التفاصيل بس اظن الفكره وصلت

شغاله وبتصرفي عليهم و مزعلينك
لا بس ماما كبيره فى السن وشغل البيت عليا فلما تعبت كان المفروض الكام يوم دول بس ماما واختى يعملوا الحاجه بس اقوم من تعبى ..لكن محدش قدر ده لحد ما دلوقتى تعبت خالص وبقيت داخله فى اكتئاب ..

• عجبني
التفاعلات: Hamdi 75

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%