NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

sara rafat

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
وصلت لدرجه من الخنقه قويه اوى مش طايقه السوشيال ميديا كلها ومش طايقه نفسي ولا اى حد ومضطره اقول حاضر نعم بس ومش عارفه اطلع من الزون دى 💔😭

• عجبني
  • محزن
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: شاب شبراوي, Adam Afndena, الــــــعَــــــربــــــى و 11 آخرين
وصلت لدرجه من الخنقه قويه اوى مش طايقه السوشيال ميديا كلها ومش طايقه نفسي ولا اى حد ومضطره اقول حاضر نعم بس ومش عارفه اطلع من الزون دى 💔😭
حاولي تعملي حاجة جديدة غيري في روتين يومك وحياتك علشان تطلعي من الحالة دي . وبعدين السوشيال ميديا حاجة لكن نسوانجي ده بيتنا التاني 😂😂😂 فكي كده

اطلعي تمشي
اطلعي ع سطح تاملي السما
صيري اقراي كتب
اعملي اشي جديد بحياتك ما كنتي تعمليه

حاولي تعملي حاجة جديدة غيري في روتين يومك وحياتك علشان تطلعي من الحالة دي . وبعدين السوشيال ميديا حاجة لكن نسوانجي ده بيتنا التاني 😂😂😂 فكي كده
مش لاقيه حل بجد

اطلعي تمشي
اطلعي ع سطح تاملي السما
صيري اقراي كتب
اعملي اشي جديد بحياتك ما كنتي تعمليه
ملازمه السرير كام يوم مريضه

• عجبني
التفاعلات: اردني رايق
ملازمه السرير كام يوم مريضه
سلاماتك من المرض بما انك ب سرير الحل الي عندك قرات الكتب بما انو مش قادرة تطلعي او تحضري اشياء ع النت مسلسلات افلام مسحريات بس تكون كوميديه

• عجبني
التفاعلات: sara rafat
مش لاقيه حل بجد
مافيش حاجة مالهاش حل بس دايما الي بيبقه جوة المشكلة ما بيبقاش شايف كل الجوانب
كلميني خاص لو تحبي ونحاول نلاقي حل

روحي لدكتور

• عجبني
مافيش حاجة مالهاش حل بس دايما الي بيبقه جوة المشكلة ما بيبقاش شايف كل الجوانب
كلميني خاص لو تحبي ونحاول نلاقي حل
شكرا مش عاوزه حل

• عجبني
التفاعلات: SHITOS_25
اخلقي لنفسك أصحاب تخرجي معاهم او حاولي تنزلي شغل

طب ما تحاولى تقعدى مع أقرب واحدة ليكى تطلعى كل الل جواكى معاها تحكي ليها على الل جواكى لما تحكى هترتاحى

شكرا مش عاوزه حل
مافيش مشكلة بس انا فعلا كنت عايز اساعدك لا بشقط ولا بحك علشان اكلمك عالخاص انا تقريبا عمري قد عمرك مرتين
عموما **** معاكي وتقومي بالسلامة

• عجبني
طب ما تحاولى تقعدى مع أقرب واحدة ليكى تطلعى كل الل جواكى معاها تحكي ليها على الل جواكى لما تحكى هترتاحى
كل اللى بتكلم معاه مش بيهون بالعكس بيحسسنى انى مشاكلى تافهه مع انه انا لما بسمع مشاكلهم التافهه بساعدهم

حاولي تغيري نظام حياتي الروتين احيانا يجيب شعورك هذا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كل اللى بتكلم معاه مش بيهون بالعكس بيحسسنى انى مشاكلى تافهه مع انه انا لما بسمع مشاكلهم التافهه بساعدهم
لأنو مش بيبقا حاطط نفسه مكانك فا بالتالى الموضوع بالنسبالو تافهه أنا قصدى أقرب شخص ليكى فاهمانى الل سرك معاها وصحاب اوى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%