NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال استشارة ايه الاكل اللي بيعلي الدماغ في العلاقه

انا اسمع مثلا يقولوا الكوارع مع أن هي أكلة دسمه جدا ازاي ممكن تساعد في حاجه زي كدة
البوزلوف 😂✌️

الافضل بلاش اكل قبل العلاقه ممكن تاكل حاجه مسكره بس متكترش بردو

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فيه اكلات ومشروبات وكمان سلطات على حسب مزاجك
بالنسبه للاكلات سى فود وماكولات بحرية والحمام ولحم الضأن والمشربات زى الزنجبيل والقهوة والسلطات زود جرجير بقدر الإمكان

انا اسمع مثلا يقولوا الكوارع مع أن هي أكلة دسمه جدا ازاي ممكن تساعد في حاجه زي كدة
كل ما يعيش في البحر 😂
حجات بقي بتتحط في الاكل زي جوزه الطيب
الجرجير
الحمام
مش فاكره حاجه تاني دلوقتي
غير الشرب طبعا الميه و الحشيش كده كده بيعلو جامد

• أتفق
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ماستر ابراهيم و LEGEND KYSER
اكل السمك والكوارع ولو معاهم جوزت الطيب

• عجبني
التفاعلات: joooy
مع احترامي لكل الاراء ولكن عن تجربة راحة بالك اهم من اي اكل
اينعم في اكلات بتدي طاقة جنسية زي الفسفور وفي حاجات بتدي طاقة زي السكريات والعصاير الطبيعية
بس لازم بالك يبقه مرتاح علشان الحاجات دي تشتغل

• عجبني
التفاعلات: joooy
تابع و دون
الكوارع و الضرة و الفشة والحلالى اكلى دسم وغنى بالكولاجين مفيد فى زيادة المقذوف وتعويض الجسم بيه ملهوش علاقة بالاثارة الجنسية لكنه بيحسسك بالصحة الجيدة والفحولة حتى وان كان اثر نفسي فهوا كويس جدا
السمكيات حاجة كويسة وانا اسكندرانى وبصراحة مش باخد بالى بالفرق انا باكل سمك بحرى كتير
قشريات البحر على حد القول فيها فسفور كتير انا مش فاهم يعنى ايه بس هى بتسخن الجسم وبترفع معدلات الاثارة الجنسية
الأوز او الوزة ، صراحة انا مشوفتش زيها بتخليك حار نار جاهز تنيك سلسلة جبال البحر الاحمر بحالها
الجرجير و الحلاوة الطحينية بتسخنك وتزود السائل المنوى
مش فاكر حاجة تانية صراحة

كل ما يعيش في البحر 😂
حجات بقي بتتحط في الاكل زي جوزه الطيب
الجرجير
الحمام
مش فاكره حاجه تاني دلوقتي
غير الشرب طبعا الميه و الحشيش كده كده بيعلو جامد
ميه وحشيش غلط ع الصحه الكلام دة الطبيعي يكسب

تابع و دون
الكوارع و الضرة و الفشة والحلالى اكلى دسم وغنى بالكولاجين مفيد فى زيادة المقذوف وتعويض الجسم بيه ملهوش علاقة بالاثارة الجنسية لكنه بيحسسك بالصحة الجيدة والفحولة حتى وان كان اثر نفسي فهوا كويس جدا
السمكيات حاجة كويسة وانا اسكندرانى وبصراحة مش باخد بالى بالفرق انا باكل سمك بحرى كتير
قشريات البحر على حد القول فيها فسفور كتير انا مش فاهم يعنى ايه بس هى بتسخن الجسم وبترفع معدلات الاثارة الجنسية
الأوز او الوزة ، صراحة انا مشوفتش زيها بتخليك حار نار جاهز تنيك سلسلة جبال البحر الاحمر بحالها
الجرجير و الحلاوة الطحينية بتسخنك وتزود السائل المنوى
مش فاكر حاجة تانية صراحة
اول مرة اعرف الوزة او الاوز بتنفع في الموضوع دة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%