NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه ايه اكتر قرار ختو غلط تحت تاثير الشهواه و الهيجان

الي اعرف ان عندهم جواز بدري كدا هما اهل الريف ع عكس الحضره 😂😂
انا ١٩ م ١٥ف كليه

انا ١٩ م ١٥ف كليه
بردو لسه صغيرة يعم
انا بتخرج اهو وبقول لسه قدامي بدري ولو هجوز هتكون من سني 😂😂😂

منكتش لا وبحاول ابعد عن السكه دي قبل مقع فيها رغم اني كنت علي وشك
يبقي هتقع ف واحده نضيفه خلي بالك ومحترمه متخفش ربك استحاله يوقعك ف وحش طالما انت مانع نفسك

كنت بستغرب ازاي خطيبي معرفش بنات قبلي بس لقيت انو في ناس كتير بتحب كدا بس بتبقو خرا بجد ف تعامل عاوزين كتالوج لحد متتتعودو ع الكلام

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بردو لسه صغيرة يعم
انا بتخرج اهو وبقول لسه قدامي بدري ولو هجوز هتكون من سني 😂😂😂
القلب ومايريد هي بتبقي صدف

القلب ومايريد هي بتبقي صدف
اها
وانتي الجواز جه ع هواكي مصدقتي انك هتتخطيي وبعدها تتجوزي قريب😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: jjojja
اها
وانتي الجواز جه ع هواكي مصدقتي انك هتتخطيي وبعدها تتجوزي قريب😂😂😂
بصراحه اه مصدقت واهلي كمان 😂😂😂قالو يلحقوني بقي كفايا كدا

• بيضحكني
التفاعلات: زب نار 2024
بصراحه اه مصدقت واهلي كمان 😂😂😂قالو يلحقوني بقي كفايا كدا
لييي
كان عندك تجارب كتييييير اوي كدا 😂😂

لييي
كان عندك تجارب كتييييير اوي كدا 😂😂
خفه انت بتفتح كتير أنا مش بشوفك بتعلق خالص؟

• عجبني
  • ايه ده
يبقي هتقع ف واحده نضيفه خلي بالك ومحترمه متخفش ربك استحاله يوقعك ف وحش طالما انت مانع نفسك

كنت بستغرب ازاي خطيبي معرفش بنات قبلي بس لقيت انو في ناس كتير بتحب كدا بس بتبقو خرا بجد ف تعامل عاوزين كتالوج لحد متتتعودو ع الكلام
اتمني .. عشان حاسس اني فعلا لو اكتشفت حاجه زي كدا ممكن يجرالي حاجه فيها ي اما هقتلها ي اما هقتل نفسي

• عجبني
اتمني .. عشان حاسس اني فعلا لو اكتشفت حاجه زي كدا ممكن يجرالي حاجه فيها ي اما هقتلها ي اما هقتل نفسي
لا عادي لو انت بتحبها اوي ممكن تروح تكشف عليها بس دي بتبقي اهانه لللبنت جامد اكشف انت بنفسك اكرملها
وبعدين انت واخد الموضوع ع صدرك منتا مش بتجيب من الشارع انت بتروح تتقدم لسمعه البنت ونسب بردو

لا عادي لو انت بتحبها اوي ممكن تروح تكشف عليها بس دي بتبقي اهانه لللبنت جامد اكشف انت بنفسك اكرملها
وبعدين انت واخد الموضوع ع صدرك منتا مش بتجيب من الشارع انت بتروح تتقدم لسمعه البنت ونسب بردو
اكيد مش هعمل كدا فيها.. الفكره ان فعلا مختمرات ومنقبات وبيبقو كدا حتت الثقه الكامله دي بقت عملالي تروما

• عجبني
هو غلط بس اتمتعت اني مسكت طيز ماما وحسست عليها متعة مالهاش وصف

اكيد مش هعمل كدا فيها.. الفكره ان فعلا مختمرات ومنقبات وبيبقو كدا حتت الثقه الكامله دي بقت عملالي تروما
انت طول منتا ف المنتدي هنا مش هتثق نهائي خلي بالك وهتفكر كل البنات شمال وشراميط ومفيش واحده متلمستش بس حرفيا في بنات ولاد ناس ومتلمسوش صحابي كلهم كدا وحاجه ف منتهي الاخلاق والادب
معلومه صغيره أنا صحابي كلهم يا منقبين يا مختمرين بس الهوا التشدد دا واظن انت ملكش في خالص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%