NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه ايه أكتر حاجة عرفتها عن قريب, صديق أو حبيب وصدمتك جدا؟

مش بفتش ورا حد دلوقت

• عجبني
التفاعلات: الوزيرر
بحب مواضيع النميمة دي يا خويا اسكت اسكت بنت جارتي كانت متجوزة واحد و بعد الدخلة راحو عالخليج سوى و النت غرق بصورهم يا خويا، باين انو كان بيصورها و هي نايمة.
ايه البلاوي الي بتتحدف دي انا مش عارفة بيعملو كده فبنات الناس ليه. سابتو و رجعت ايد ورا و ايد قدام زي الخايبة عشان هي بنت بيت يعني ما عرفتش تعمل معاه الواجب.
ناس وسخه

• بيضحكني
التفاعلات: أم قويق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صدمات والمفاجائات كثيرة جدا من بينها افجر البعض منها
مثلا ليلة زفاف شقيقي قبل سنوات في احد الغرف في قاعة الحفلات شاهدت بام عيني احد اصدقاء ابني المراهق وهو يفرغ في نشوته في لحضة جنون في مؤخرة شقيقة العروس المراهقة
في حادثة اخري قبل مدة زمنية سمعت بادني اهات قوية من ام احد التلاميد بعد ان عصرها المدير بقبلات داخل مكتبه واضطررت للمغادرة المدرسة في دالك اليوم
وتكررت حوداث اخري ربما اخطر
لا دلوقتي الشباب المراهقين النيك بالنسبالهم عادي 😂

واحد صاحبي امه واخته فاجرين اوي والشله كلها عايزه تنيكهم وبالذات اخته وانا قولت غلط وخنقت فيهم وف الاخر ابن المتناكه يطلع سالب وبياخد فيها واخته بتتناك من وره منه لغاية ما صحابنه عرفوا وطبعا اتناكوا لا وقال ايه كان عايزني انيكه احا انا مليش في كسم الخشن بقرف وطبعا كان نفسي انيك اخته بس حصل معايا موقف خلاني تركت الفكره.

• جامد
  • عجبني
التفاعلات: الوزيرر، Modymody888 و Moheb sex
واحد صاحبي امه واخته فاجرين اوي والشله كلها عايزه تنيكهم وبالذات اخته وانا قولت غلط وخنقت فيهم وف الاخر ابن المتناكه يطلع سالب وبياخد فيها واخته بتتناك من وره منه لغاية ما صحابنه عرفوا وطبعا اتناكوا لا وقال ايه كان عايزني انيكه احا انا مليش في كسم الخشن بقرف وطبعا كان نفسي انيك اخته بس حصل معايا موقف خلاني تركت الفكره.
جدع يلا

• عجبني
التفاعلات: عطلان نيك
كنت بتناك من واحد وشاف صورة عمي وقالي انه كان بينيكه ووراني صور ليه وهو بيتناك وانه بيحب يتصور
مين اللي كان بيتناك وبيحب يتصور عمك ولا اللي كان بينيكك؟🤔

• عجبني
اكتشفت ان واحده صاحبتي بتكرهني

انت كنت جدع معاه وهو طلع خول ميستاهلش

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الوزيرر و عطلان نيك
العنوان واضح جدا 😀 ايه أكتر حاجة غريبة فالدنيا عرفتها عن حد وصدمتك جدا
لَيـسَ البَـلِيَّةـُ فـي أَيّـامِـنا عَجَباً
بَـلِ السَـلامَـةُ فـيها أَعجَبُ العَجَبِ

• عجبني
  • عجبني
واحد صحبي طلع ندل اوي و حظرته من واحده و خاني عشانها سمعها اني بقول عليها كده بس هعمل واحد وحيد امه هتوقع منه اي

لا عادي مفيش حاجه غريبه الايام دي تتوقع اي حاجه من اي حد

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: Gegy
لما كنت فى ثانوية عاملة و للاسف شوفت ماما نايما مع بابا بس نايم معاها من ورا شوفت المنظر مصدقتش ان ماما بتاخد من ورا اعدت مصدوم بجد مثلا شهر مفكرتش فى اللى شوفتو من الناحية الجنسية لاكن صدمتى انها نايم معاها من ورا
بص هوا ممكن اكون انا اللي خنزير فا مش مدرك صدمتك بس ممكن تفهمهاني؟

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
  • عجبني
التفاعلات: Ali-elshoky
صدمات والمفاجائات كثيرة جدا من بينها افجر البعض منها
مثلا ليلة زفاف شقيقي قبل سنوات في احد الغرف في قاعة الحفلات شاهدت بام عيني احد اصدقاء ابني المراهق وهو يفرغ في نشوته في لحضة جنون في مؤخرة شقيقة العروس المراهقة
في حادثة اخري قبل مدة زمنية سمعت بادني اهات قوية من ام احد التلاميد بعد ان عصرها المدير بقبلات داخل مكتبه واضطررت للمغادرة المدرسة في دالك اليوم
وتكررت حوداث اخري ربما اخطر

عارفه كل دول حمقي واغبياء ومتهورون الي عاوز ينيك واحده لازم​

1. اولا يأمن مكان محدش يكشف فيه​

2. تاني شيء يخليها عارفه انه عاوز ينيكها​

3. ثالت شيء يتحرش بيها ويداعب جسمها كله ويغمرها بقبلاته​

4. رابع شيء يدعوها للقاء وبعدها يصحبها للمكان الأمن المعد للنيك وينيكها بكل قوه وستكون هي مستمتعه وراضيه​

5. بعدها سوف تصبح عشيقته وملكه ولن يكتشف احد علاقتها ولكن يجب أن يتعامل معها كما لو كانت زوجته​

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الاستادة نادية ام وائل و Moheb sex
مدير عندي في الشغل وكنت كل مبروح جامع الشركه اصلي الاقيه قاعد و ماسك المصحف لحد معرفت انه مشي و بعد فتره الحقيقه ظهرت انه اترفد بسبب فضيحه جنسيه مع بنت في الشغل.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%