NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ماشية في ايه يا شباب احنا مش بنتخانق احنا في نقاش و اسمحولي يعني مفيش حد مننا مهما قال من كلام منطقي رأيه هيكون سليم ١٠٠٪ و مفيش قاعدة تطبق علينا كلنا
انا مش بتخانق و**** انا بهزر معاكي 😂😂

هويدا صديقتى .. انتى داخلة متحيزة و متضامنة مع المرأة من غير تفاهم 😅😅
لا شك فى نماذج كما ذكرتى لكن الرجل حينما يحب بصدق يعطى فوق التصورات يكفى انه على استعداد للتضحية بروحه من اجل من يحب
صديقي.. الواحد منكم وهو مروح من المقبره بعد دفن مرته بقعد يفكر مين بدو يتزوج بعكس المرأة بتقعد تبكي على اطلاله العمر... وهاد اشي شفته بعيني...

• عجبني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
صديقي صدقني هي مش مسابقة الطرفين حاليا سيئين بكل ما تحمل معني الكلمة و محدش فيهم عارف يعني ايه ارتباط ولا حب
فى دى اتفق احنا فقدنا معانى كتير .. اتفقنا تخيلى 😅

متختلف عادي يصحبي بس كومنت ده انا بهزر فيه
انا مقتنع أن الحب بيصنع المستحيل بشرط أنه يكون حب حقيقي و صادق

• بيضحكني
صديقي.. الواحد منكم وهو مروح من المقبره بعد دفن مرته بقعد يفكر مين بدو يتزوج بعكس المرأة بتقعد تبكي على اطلاله العمر... وهاد اشي شفته بعيني...
لا يا هويدا ده تعميم و نظرة مش حقيقية خالص
فى رجالة اوفياء جدا و ان لم يكن اغلبنا
انتى مش متخيلة لما بنحب حقيقى بيكون وضعنا ايه
و فى ستات بتتجوز بعد وفاة زوجها ايضا و كتير

• جامد
التفاعلات: huwaida1988
لما يكون حب بقي
مش فراغ عاطفي ولا احتياج
الحب بيجي في لحظة متقلقيش الحاجة الوحيدة اللي ولا بنحسب لها ولا بنعرف نسيطر عليها

مفيش حد وحش بطبعه كل اللي عليك انك تدور جواه لحد ما تلاقي جوهرة و تحاول تطلعه انت هتتعب شوية بس صدقني هتنسي تعبك لما توصل لجوهر العلاقة و انك تبقي سبب لسعادة البنت اللي بتحبها
ما دى حتاخد وقت انك تستلم حد تفكيره و نظرته فى اتجاه و انت عايز تعمله تعديل مسار .. تكون طلعت معاش 😊

الحب بيجي في لحظة متقلقيش الحاجة الوحيدة اللي ولا بنحسب لها ولا بنعرف نسيطر عليها
شوف اهو ده شيء لا يمكن اتفق عليه عمري مفيش حب وليد اللحظة ولا من اول نظرة ولا اسماء المسلسلات الهندي ديه
الحب بيجي بعد ما تعرف الي قدامك و تفهمه تشوفه في اغلب حالاته و تفضل تحبه بردو عمرك ما هتحب حاجة انت مش عارفها غير كدة يظل اعجاب

شوف اهو ده شيء لا يمكن اتفق عليه عمري مفيش حب وليد اللحظة ولا من اول نظرة ولا اسماء المسلسلات الهندي ديه
الحب بيجي بعد ما تعرف الي قدامك و تفهمه تشوفه في اغلب حالاته و تفضل تحبه بردو عمرك ما هتحب حاجة انت مش عارفها غير كدة يظل اعجاب
ما الاعجاب بيجيب اهتمام و مراقبة كويس و بعده بيجي الحب ثم العشق

لا يا هويدا ده تعميم و نظرة مش حقيقية خالص
فى رجالة اوفياء جدا و ان لم يكن اغلبنا
انتى مش متخيلة لما بنحب حقيقى بيكون وضعنا ايه
و فى ستات بتتجوز بعد وفاة زوجها ايضا و كتير
بتعرف صديقي اذكر الي Man ضحاه على شان مراته ما بتجيب بيبي.. فوراً بروح يتزوج عليها ما بضحي على شانه هي سبب بعكس مرآة بضحي تصبر عليه لو هو السبب بالخلفه....انتم بتحبوا حالكم كتير كتير

• عجبني
ليه نظرة التشاؤم ديه ؟ 😂😂
مش تشاؤمية صدقنى بس اسأل اى بنت تقولك لا يتاخدنى على عيبى يا بلاش حتى بيقولو كلام مش فهمينه و كأن العيوب المكتسبة دى لازم تيقى معانا مدى الحياة

• بيضحكني
التفاعلات: huwaida1988 و Yasmin55
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بتعرف صديقي اذكر الي Man ضحاه على شان مراته ما بتجيب بيبي.. فوراً بروح يتزوج عليها ما بضحي على شانه هي سبب بعكس مرآة بضحي تصبر عليه لو هو السبب بالخلفه....انتم بتحبوا حالكم كتير كتير
تعرفى يا هويدا كل سبب بتذكريه برجعلى فى ذهنى قصة انا شفتها بعينى لناس عكس كلامك خالص .. صدقينى اعرف ٣ حالات عكس كلامك بالمرة 😊😊 تخيلى بقى

• بيضحكني
التفاعلات: huwaida1988
تعرفى يا هويدا كل سبب بتذكريه برجعلى فى ذهنى قصة انا شفتها بعينى لناس عكس كلامك خالص .. صدقينى اعرف ٣ حالات عكس كلامك بالمرة 😊😊 تخيلى بقى
أنا شفت العكس بأم عيوني.هههههه

• بيضحكني
انتي و @ابو اسكندر السندباد مصمين تقفلوني طيب ولا ايه
الحب يصنع المستحيل ده كلامي و مصدق الحكمة ديه 😂😂
يا صحبي ديه وجهات نظر متخليش كلام حد اكنه شيء لازم يكون حقيقي
انا بس شايفة ان الحب الحقيقي نادر جدا و حتي لو موجود فا عقليات الي حوالينا متشجعش
لاكن في نهاية رأي مش مهم يعني ولا يؤثر في شيء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%