NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
معناها خلينا نتفق انه المبدأ العام بالموضوع كله انه أصلاً وجود الحب من عدمه هية قضية جدلية لا أكتر ولا أقل 🤷🏻‍♀️
لا وجود الحب لا يمكن ان تكون محل جدل .. كيف

الحياة قائمة على وجوده و دليل ان نقيضه ايضا موجود و هو الكره

فى الاثنان محل جدل يت روز ؟! 🤔

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صديقي **** ما يجيب زعل ابدا 😂
لاكن عاوز تكون منصف ؟ كون منصف بي قول
ان بني ادم كلهم حاسبينها غلط رجالة و ستات 🙆🏻‍♀️
فى امور معينة كلامك صح لكن انا كنت بتكلم فى نقطة محددة تخص البنات اكتر ... و هى النظرة السطحية لبعضهم لبعضهم فى الحياة و فى شكل العلاقة

صديقي **** ما يجيب زعل ابدا 😂
لاكن عاوز تكون منصف ؟ كون منصف بي قول
ان بني ادم كلهم حاسبينها غلط رجالة و ستات 🙆🏻‍♀️
فى امور معينة كلامك صح لكن انا كنت بتكلم فى نقطة محددة تخص البنات اكتر ... و هى النظرة السطحية لبعضهم لبعضهم فى الحياة و فى شكل العلاقة

• بيضحكني
التفاعلات: Yasmin55 و ابو اسكندر السندباد
ايوة كل رجل عظيم او اسرة عظيمة يجب ان تكوم وراءها امرأة عظمة بس لما الستات يتمسكوا بالعظمة و ميفرطوش فيها
لو عرفت تطلع جوهر المرأة تأكد انك ملكتها طول عمرك و هتعمل اي حاجة عشان تسعدك مفيش مشاكل بتحصل غير لما كل واحد يبدأ يقلل اهتمامة بالتاني

لا وجود الحب لا يمكن ان تكون محل جدل .. كيف

الحياة قائمة على وجوده و دليل ان نقيضه ايضا موجود و هو الكره

فى الاثنان محل جدل يت روز ؟! 🤔
الحب اللي عم احكي عنه طبيعته مختلفة تماماً عن الكره اللي انت بتقصده يا ابو سكندر

والحب اللي قصدته بانه غير موجود "أو انه مفهوم جدلي" غير عن مفهوم الحب الواسع

ما رح اتوسع ب الكلام مشان ما اطلع عن محتوى موضوعك القيم 🖤

• حبيته
صديقي صدقني هي مش مسابقة الطرفين حاليا سيئين بكل ما تحمل معني الكلمة و محدش فيهم عارف يعني ايه ارتباط ولا حب

• أتفق
لو عرفت تطلع جوهر المرأة تأكد انك ملكتها طول عمرك و هتعمل اي حاجة عشان تسعدك مفيش مشاكل بتحصل غير لما كل واحد يبدأ يقلل اهتمامة بالتاني
ما انت لسة كنت بتقول هما بيفكرو بنظرة سطحية بعضهم اى جوهر بقى حنطلعو و من فين

صديقي صدقني هي مش مسابقة الطرفين حاليا سيئين بكل ما تحمل معني الكلمة و محدش فيهم عارف يعني ايه ارتباط ولا حب
ما انتي كنتي ماشية كويس ليه رجعتي تعممي الموضوع تاني 😂😂

ما انت لسة كنت بتقول هما بيفكرو بنظرة سطحية بعضهم اى جوهر بقى حنطلعو و من فين
مفيش حد وحش بطبعه كل اللي عليك انك تدور جواه لحد ما تلاقي جوهرة و تحاول تطلعه انت هتتعب شوية بس صدقني هتنسي تعبك لما توصل لجوهر العلاقة و انك تبقي سبب لسعادة البنت اللي بتحبها

ما انتي كنتي ماشية كويس ليه رجعتي تعممي الموضوع تاني 😂😂
ماشية في ايه يا شباب احنا مش بنتخانق احنا في نقاش و اسمحولي يعني مفيش حد مننا مهما قال من كلام منطقي رأيه هيكون سليم ١٠٠٪ و مفيش قاعدة تطبق علينا كلنا

محدش ورا حد
الي بيوصل للعظمة بيعيش و بيموت وحيد 🙂
هنختلف هنا بقي يا ياسمين معلش
( الاختلاف في الرأي لا يفسد للود قضية) وانا شايف أن الاختلاف شيئ إيجابي مش شرط نقتنع بوجهة نظر بعض بنسبة ١٠٠٪

الحب اللي عم احكي عنه طبيعته مختلفة تماماً عن الكره اللي انت بتقصده يا ابو سكندر

والحب اللي قصدته بانه غير موجود "أو انه مفهوم جدلي" غير عن مفهوم الحب الواسع

ما رح اتوسع ب الكلام مشان ما اطلع عن محتوى موضوعك القيم 🖤
لا تكلمى براحتك يا روز انتى لكى مطلق الحرية
وضحى رؤيتك و مقصدك كما تشائى رغم انى اعرف ما تعنى و اى نوع حب ... لكن وضحى اكثر ان اردتى عزيزتى

هنختلف هنا بقي يا ياسمين معلش
( الاختلاف في الرأي لا يفسد للود قضية) وانا شايف أن الاختلاف شيئ إيجابي مش شرط نقتنع بوجهة نظر بعض بنسبة ١٠٠٪
متختلف عادي يصحبي بس كومنت ده انا بهزر فيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%