NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة منقول ايناس بنت باشا حتى الجزء الثاني 12/04/2021 | للكاتب (fahdfahdk)

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,841
مستوى التفاعل
11,926
نقاط
19,057
دي اول تجربه كتابه ليا واتمني انها تعجبكم ولو عجبتكوا ياريت تشجعوني ولو في اي انتقاد فانا متقلبه جدا وشكرا جدا ليكوا
انا ايناس بنوته ١٨ بدرس ب كلية اداب قسم علم نفس وانا ف العموم بحب اقرأ ف سيكولوجيه النفس البشريه ورغباتها وميولها وتاثير الرغبه علي الانسان والي اي مدي ممكن تقودك رغبتك الي الجنون وقرأت ف دا كتب كتيير لقراء مختلفين
الحاله الاجتماعيه ضنك وبكح تراب وعايشين ف بيت اوضتين وحمام ومطبخ انا ووالدتي واخويا الصغير كريم ٩ سنين بعد وفاة والدي
والدتي بتشتغل خادمه ف فيلا وهي اللي بتصرف عليه انا واخويا الصغير لذلك قررت اشتغل بجانب دراستي منها اساعد ف الفلوس وكمان الشغل هيتيح ليه فرصه للتعامل مع ناس اكتر واكتر وبالتالي احقق شغفي ف علم النفس عشان كده جربت اشتغلت ف حاجات كتيير زي ما دماغك تجيبك لمده سنه ولكن ماكنتش بعمر ف اي شغلانه
بعدين جت والدتي تعبت واتنقلت المستشفي والناس اللي شغاله عندهم ادهم بيه ومراته سوسن هانم ماسعدوهاش بالشكل اللي كنت متخيلها وخصوصا انها معاها بقالها يجي ١٠ سنين من قبل حتي وفاة بابا يدوب ادونا مبلغ صغير ألفين جنيه ومافكروش حتي يطمنوا عليها الا بعد اسبوعين ومش عشان يطمنوا عليها بل عشان يسألوني هي هتخف ولا لسه قدامها شويه نجيب شغاله تانيه
انا كنت قلقان ع امي جدا وكمان ع اخويا الصغير وخصوصا ان دا مصدر رزقنا الوحيد فقررت اروح انا مكان والدتي لحد ما تفوق وتبقي كويسه
الفيلا حاجه كده تبهر بجد وهي ل ادهم بيه 50 سنه راجل كده تحس فيه بالهيبه ومراته سوسن مزه ع حق رغم ان سنها 46 وعندهم بنوته 20سنه اسمها بيرو وولد صغير من عمري اخويا او اصغر ب سنه يعني 8 سنين تقريبا
روحت اشتغل عندهم وانا بحمل ليهم حقد رهيب من سوء معاملتهم لامي وبدأت بعد اسبوع كده اتعرف اكتر ع شخصية كل واحد فيه ولكن كان اقربهم مني هي بيرو لاننا قريبين من نفس العمر وكمان هي شخصيتها ضعيفه ومش بتعرف تاخد قرارتها لوحدها ودايما محتاجه حد يوجهها
كانت ف كلية اقتصاد وعلوم سياسيه وكانت معجبه ب ولد اسمه حازم لكن ماكنش بيعاملها بنفس درجة الاعجاب وكلامه معاها ف حدود الدراسه لما حكتلي عنه وكده قولتها اولا لازم يكون عندك ثقه ف نفسه بنسبة ميه ف الميه ولازم تكوني اكثر اغراء واثاره عشان يتشدلك ومش هو بس لا كل اللي ف الجامعه ومجرد ما يشوف كل الشباب عنيهم عليكي هيجيلك زاحف ولازم لما يحاول يجيلك تتاجهليه نوعا ما ف الاول عشان يتعلق بيكي اكتر ويعرف قيمتك وبعدين لما يبقي معاكي تثيره فيه نار الغيره بان شوف صحابك بييعاكسوني ومين حاول يكلمني وحاجات كتييير هقولك عليها بعدين .
فرحت جدا بييرو بتفكير ايناس وخدتها بالحضن
بيرو : انتي صحبتي وحبيبتي وانا من ايدك دي لايدك دي ننزل نشتري هدوم جديده وتقوليلي البس ايه واعمل ايه .

وبالفعل راحوا اشتروا هدوم سكسي جدا ودريسات مثيره ودريسات سواريه وميني جيب ومجموعة اندرات وبراهات وكانت ايناس معاها علطول وهي بتغير وبتلبس وشافت بزازها وكانت مبهوره بجمالهم وهكذا برده كسها بس ماكنتش بتهتم بيه
ايناس : ايه حدائق السافانا دي ي بنتي
بيرو: ايه ؟؟!
ايناس :انتي لسه هتنحي ماتقلقيش انا هظبطلك الدنيا لما نروح
وبعدين طلعت ع اكبر بيوتي سنتر وعملت استايل جديد ومع الملابس الجديده اصبحت وكأنها واحده تانيه تماما
ولما روحوا ايناس عملتها سويت بنفسها
ايناس: لازم ءتشيلي شعر كسك عشان الشباب مابيحبهوش
بيرو : بس انا مابعرفش
ايناس :هعملهولك انا واقلعي يلا
وقلعت فعلا ملط وايناس كمان قلعت بس فضلت بقميص كده لحد فخادها وايناس بدأت تحلق ليها وتلمس كل شوية شفرات كسها
ايناس : بقا ي عبيطه مداريه الحلاوه دي كلها دا انا هخلي حازم دا يجيلك راكع وتقرصها من حلمة بزها وتضحك وتقول وحياة بزك دا لخليه يبوس رجليكي ورجليا كمان
وبيرو :تقولها اه صدري وتضحك
وايناس: تقولها اسمها بزي مش صدري لازم تكون جرئيه عشان يجيلك زاحف انما هتعملي نفسك قطه مغمضه مش هيعبرك هو عاوز اللي يتنمرد ويتمريس عليه وانتهي اللقاء ما يينهم
ولكن كانت ايناس سيطرت بنسبه كبيره ع بيرو وع تفكيرها وبيرو بسبب ضعف شخصيتها كانت بتنفذ كل شئ ومنبهره اساسا بشخصية ايناس وبتحبها جدا ف نفس الوقت
راحت الجامعه وفعلا كله كان منبهر بيها وخصوصا انها كانت لابسه بنطلون اشبه بالفيزون ضيق جدا علي طيزها ومحددها وصدرها ماكنتش لابسه برا اساسا وكانت حلمة بزها باينه وهي اصلا امكانيتها عاليه بس ماحدش كان متخيل انها مكنه كده .
حازم انبهر لما شافها وحاول يكلمها ويبدي اعجابه بالاستايل الجديد ولكن هي تجاهلت زي ما ايناس قالتها وروحت ندمانه جدا انها مادوتوش اهتمام وحست انها ضيعت الفرصه ع نفسها بعد كل اللي عملته .
لما رجعت قابلت ايناس وقالت ليها انها زعلانه وكان نفسها تكلمه وباللي عملته دا هو مش هيفكر يكلمها تاني ف
ايناس: مالكيش انتي دعوه بس لما يحاول يكلمك بكره ولا حتي النهارده تيجي تبوسي ايدي زي الشاطره وبرده تتقلي عليه دا انا دراسه علم نفس وعارفه بعمل ايه ولكن بيرو برده زعلانه وفاصله
بعد كام ساعه كان رقم غريب بيرن علي بيرو
ايناس ترجمت ف دماغها انه اكيد حازم وقالت ليها ماترديش او هاتي اما اكلم انا واشوف مين
ردت ايناس وطلع حازم فعلا ولكن ايناس قالته انها صحبتها وهي مشغوله ومش فاضيه دلوقتي وقفلت معاه بسرعه .
بيرو كانت مبهوره ان حصل ال ايناس قالته واتنطنت كده ع السرير من الفرحه والزعل برده لانها قالتها انها مشغوله وماكملتوش برده وبتبص لقت ايناس قاعده كده حاطه رجل علي رجل وبتشاور ليها وماده ايديها كده عشان بيرو تبوسها زي ما قالت ليها وفعلا بيرو راحت باست ايديها وباست كمان الايدي التانيه وحضتنتها كده وقعدت ع الارض جمبها وايناس بتملس ع شعرها وتقولها اي حاجه اقولها بعد كده تقولي حاضر وبس وبيرو تقولها من غير تفكير انتي ماتعرفيش انتي ايه بالنسبالي بس انا كنت عاااوز اكلمه دلوقتي قامت ايناس لطشاه قلم ع بزها كده وقالت ليها ي هايجه انا قولت ايه ومالك حلمة بزك واقفه كده ليه وقالت ليها انا هخرج اشوف العيال الصغيره واجيلك( اخوها الصغير اللي بتجيبه معاها الفيلا احيانا عشان تعب والدتها واهو يلعب مع مع يوسف ابن ادهم بيه )
ولما رجعت ع غفله لقت بيرو اتصلت بحازم وبتكلمه قامت ايناس اول ما دخلت لطشتها بالقلم وبيرو وشها احمر وقالت اه والموبيل وقع عند رجل ايناس داست برجليها قفلت السكه وقبل ما بيرو تاخد اي رد فعل قامت لطشها قلم علي خدها التاني وقالت ليها بغضب انا مش قولتلك ماتكلمهوش دلوقتي خالص عااوزه تضيعي الولا بغباءك
بيرو عنيها دمعت وبتعيط ومش عارفه هي بتعيط عشان مالحقتش تتكلم مع حازك كتير ولا عشان ايناس ضربتها وشخصيتها ضعيفه قدامها ولكن ايناس خدتها ف حضنها وقالت ليها انا عشان بحبك ضربتك عشان عملتي حاجه غلط وخالفتي اوامر وكلامي زي الام لما تضرب ابنها وتعاقبها انا اصلا بحس انك بنتي وبتاعتي ومسؤله مني وبيرو قالتلها وانا كمان بحبك اوووي وبقت زي البابي لما يبقي حضن امه وهنا ينتهي الجزء الاول واستنوا كل يوم جزء جديد

الجزء الثاني





وقفنا الجزء اللي فات علي ان ايناس سيطرت بجزء كبير علي بيرو ولكنها كانت سيطره بحب او بيرو حابه منها كده رغم ان ايناس وصل بيها الحال انها لطشتها بالقلم
بعدين اتفقت معاها انها تلبس بنطلون ضيق وبلوزه مفتوحه من عند صدرها وصدرها بارز وواضح من الفستان وتروح الكليه وتتعامل بتكبر مع حازم لو حاول يكلمها وعشان تتاكد انها ماشيه صح راحت معاها الكليه ولبست لبس مثير جدا برده وكانهم هما الاتنين مزز الجامعه حرفيا وكل العيون عليهم ومعظم الشباب بيحاولوا يعملوا اي حاجه تلفت النظر بعدين جه حازم وقرب منهم ووش بيرو احمر كده لما شافته جاي عليهم
ايناس : لا مش هينفع الكسوف ده ولما يجي حازم اامريه يعملك اي حاجه
بيرو : انا مش قادره اتمالك نفسي بس هحاول
حازم : ازيك ي بيرو عامله ايه ومعاكي ضيوف ولا مين القمر دي
بيرو : لا دي اختي وصحبتي ايناس
وكان حازم بيشد الكرسي عشان يقعد معاهم
ايناس : انتي مش قولتي انك محتاجه الملزمه عشان الامتحانات قربت ما تبعتي حازم زي الشطوره كده يجبهالك

حازم اضايق وجز علي اسنانه كده لكن كان مثار من جواه ان ف بنت بتعامله كده وهو الجان بتاع الجامعه اللي كل البنات بتلزق فيه
بيرو : اه ايوه ي حازم روح هاتلي الملزمه عشان مستكلفه اقوم
حازم : بس دي المكتبه برا مجمع الكليه هخرج انا مخصوص اجيبها ودلوقتي ف عز الحر كمان
ايناس : تعال ي حازم .... وحازم قرب منها كده
وبصوت واطي افهم الجينتل مان دا اللي يسمع الكلام ويقول حاضر من غير نقاش وانا بيرو حكيتلي انك معجب بيها بس عشان تحبك وترضي عنك لازم تسمع كلامها وتعمل ليها كل ال نفسها فيه
حازم : خلاص تمام ي بيرو هروح اجبلك الملزمه
ايناس : ماسمهاش خلاص اسمها حاضر وتبقي فرحان كده انها طلبت منك حاجه ...مش عاوزه حاجه تاني منه ي بيرو
بيرو : فكرت شويه وبعدين قالت اه هاتلنا اي حاجه ناكلها من الكافتريا وانت جاي
حازم مشي وكان جواه مشاعر ملغبطه من الاثاره والغضب والفضول ف نفس ذات من العلاقه الغريبه دي ومن شخصية بيرو الجديده ومن صحبتها ايناس كمان ولكن قرر انه يسيب نفسه ليهم لنهايه
بيرو : انا مش مصدقه ال حصل واني بعت حازم يعملنا طلباتنا واحنا قاعدين انا بحبك اوي ي ايناس
ايناس : وانا كمان بحبك بس احنا اول ما جينا كان حازم واقف مع بنت كده فانتي لما يجي تطلبي منه لوحدكوا انه مايقفش مع اي بنت تانيه لا يكلمها ال يكلم بيرو مايكلمش ولا يعرف غيرها ومش بمزاجه تديله الامر وماتدخليش معاه ف نقاش احنا عاوزين نبرمجه علي كلمة حاضر ونعم بس
وانا همشي دلوقتي واسيبك معاه بقا
ايناس روحت الفيلا وكان ف هناك اخوها الصغير كريم مع يوسف ابن ادهم بيه بيلعبوا سوا وماسكين لاب توب جايبينه من مكتب ادهم بيه
ايناس زعقت ليهم وخدت اللاب وهو كان مفتوح بالصدفه وانبهرت لما لقت ف الهيستوري سيرش كتيير عن العلاقات الساديه والميسترس وفيديوهات فيتش لراجل بيبوس رجل الست وفيديوهات **** وفيديوهات استرابون وست بتنيك راجل قفلت اللاب ورجعت مكانه
وقعدت تفكر ان مستحيل تكون بيرو ال كانت بتبحث عن الحاجاات دي اصلا شخصيتها ضعيفه وغلبانه والعيال الصغيره اخرهم يشوفوا توم جيري ومافضلش غير سوسن هانم وادهم بيه واللاب اصلا ف مكتب ادهم بيه يبقي اكيد دي حاجه تخصه بس ماكنتش متاكده
قعدت تفكر كذا يوم لحد ما قررت تجيب رقم تلفون جديد مايعرفوش وتكلمه واتس علي رقم بتاعه ولكن مش رقمه المشهور بيه ولكن عشان تتاكد استغلت وقت كان هو موجود فيه ف جنينة الفيلا وهي واقفه ف مكان بعيد ما يشوفهاش لكن هي شايفاه وكانت اول رساله
ايناس: ازيك ي كلبي
ادهم بيه : انت مين
ايناس : انا ستك وتاج راسك ي كلب
ادهم : انت عيل فاضي وانا مش هرحمك ي ابن وثخه قولي انت مين
ايناس : انت بتشتم ستك ي كلب طب و**** ليكون عقابك شديد انت اه تعمل ادهم بيه علي كل الناس الا عليا انا ي كلب
ادهم بيه : مندهش انها تعرف اسمها ومصممه ع كلامها وبدأ يحس باثاره وايده ع زبه اللي واقف وايناس شايفاه من بعيد واتاكد من ميوله وبعديت بيسألها طب انتي مين حد من العملاء اللي بيتعاملوا معانا ولا معانا ف الشركه والمصنع ولا حد اعرفك ؟!
ايناس : مش مهم انا مين وانت هتعرف ف الوقت المناسب المهم اني الوحيده ال ف العالم تقدر تطلع معاها ميولك ي كلب وتقدر تعمل منك خول ومتناك وخدام وتخليك اسعد واحد ف الدنيا من غير ما تخاف ع شكلك ومكانتك الاجتماعيه
ادهم بيه : وهو عمالك يمسك زبه ومثار جدا انا برده لازم اعرف انتي مين انا شخصيه عامه وبيكتب وايده بترتجف كده وساعاتها هكون تحت رجلك
ايناس سكتت وماردتش عليه وقفلت الواتس وقالت وشرف امي لخليك تحت رجلي والنهارده كمان .
وقامت راحت جابت ميه وراحت ناحية ادهم بيه وهو مثار ومش علي بعضه وعملت نفسها رجليها اتلوت ووقعت الكوبايه اتكسرت وصوتت كده
ادهم بيه جري ناحيتها : مالك ي ايناس خير مش تاخدي بالك
ايناس : بتتلبون وتقوله رجلي اتلوت ومش قادره ادوس عليها وعماله تقول اه
ادهم : سلامتك وريني كده وهي رفعت الدريس ال لابساه لحد فخادها واول مره يلاحظ انها بالجمال وكده وخاصة عشان كان مثار قبلها وهي بتكلمه ع الواتس وفضل مركز مع رجليها
ايناس : اه بتوجعني اووي
ادهم بيه : طب اعمل ايه نروح المستشفي نكشف عليها
ايناس : لا ف مرهم ف درج الادويه اسمه هيموكلار روح هاته وادهنلي رجلي وهي بتتكلم بلبونه جدا وهو مثاره وزبه واقف فالبنطلون
ادهم بيه فثواني كان قام زي الفهد يجري يجيب المرهم
ايناس : شيلني حطني ع الشيزلونج عشان تعرف تدهن
ادهم بيه : حاضر وقام شايلها وزبه هيفرتك البنطلون وقعد يدهن ف رجليها وهو مثار جدا واستغرب انها زي بالجمال دا كله وفضل يسرح ويتخيل انها معاه
ايناس مره واحده قامت خابطاه برجليها وقع ع الارض وقالتله عماله انده عليك من الصبح وانت سرحان انا اسفه ي ادهم بيه
ادهم بيه : لا بلاش بيه دي بقا قدام لوحدنا قوليلي ي ادهم
ايناس : لا ي بيه ماقدرش العين ماتعلاش علي الحاجب
ادهم بيه : لا كده انا هزعل
ايناس : لا خلاص قدام هتزعل هقولك ي ادهومتي وضحكت بلبونه واطمنت انها سيطرت عليه بنسبه كبيره
وبعدين ******* جم بيعيطوا وعاوزين ايناس تلعب معاهم ف ايناس قالت ليهم خلاص هنلعب معاكوا انا وادهم بيه
ادهم بص ليها كده عشان قالت بيه
ايناس : زي ما انا بدلع كريم ويوسف ب كيمو وجو هندلع ادهم بيه ونقوله ادهومتي وكله ضحك وقالوا هيلعبوا الشايب
الدور الاول كان الشايب مع جو وحكموا عليه احكام خفيفه زي يقوم يلف الجنينه مره وممنوع من الموبيل النهارده
الدور التاني كان الشايب مع ادهم بيه وليهم تلت احكام والعيال من حبهم لايناس قالوا هي اللي هتحكم عليه
ايناس قامت حطت رجل علي رجل كده وهي مثيره جدا وادهم علي اخره وزبه فاضحه بس مداريه شويه
ايناس : الحكم الاول انك هتتضرب عشر عصيان وقامت فعلا جابت عصايه كده وضربت عشر عصيان وعماله تبص بعينه وتعض ع شفايفها وهو مش مش مستحمل وقرب ينقط جوه بنطلونه
والحكم التاني قالت انك هتعمل كلب وتركب يوسف مره ع ضهرك ومره تانيه كريم وتلف بيهم الجنينه
ادهم اول ما اسمع الحكم بدأ ينقط جوا بنطلونه وهو مش متخيل انه هيعمل كلب وهيخرج شهوته حتي لو كان ع سبيل اللعب وايناس كملت مخيلته وقالت وانا همسكك من الكرافته واشدك وهما راكبين وقعت تشده وتقوله يلا ي كلب وبعدين طلبت منه يهوهو فهو استغرب كده قامت ضربته قلم خفيف علي وشه وقالتله عشان خاطري ي ادهومتي وبالفعل قعد يهوهو وايناس تضحك وتغريه بصوتها ورجليها وهو جابهم ف بنطلونه وايناس لاحظت واول ماخلص قامت بسرعه قالت الحكم التالت انك تطبخ بدالي النهارده عشان رجليا وجعاني وراحت جري تجيبله مريلة المطبخ واهو عشان تداري ع زبه اللي جابهم واللي وقف تاني لما عرف انها هتخليه يطبخ كمان وفضلت واقفه جمبه ف المطبخ وتقوله اعملي كذا ي شاطره وانتي ست بيت هايله وكان وهو بيحط الملح زود شويه فراحت وقامت ضربته علي طيزه وقالتله هتبوظي الاكل ي ادهومتي وسوسن هانم لما ترجع هتزعقلي انا
وادهم من كترة اثارته عاش الدور وقالها : انا اسف ي ستي
قالتله خلاص لو غلط تاني هعاقبك عشان تتعلم وتبقي ست بيت شطوره وقمر وكده ومسكت طيزه وضحكت وهنا ينتهي الجزء التاني ونكمل بكره
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: كازانوفا, البرنس احمد, Sina و 3 آخرين
اول مرة اقرأ عن الميول ده بس القصة حلوة اوي اتمنى يكون ليها تكملة بنفس الاسلوب والروعة
 
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد و الضاحك الباكى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دي اول تجربه كتابه ليا واتمني انها تعجبكم ولو عجبتكوا ياريت تشجعوني ولو في اي انتقاد فانا متقلبه جدا وشكرا جدا ليكوا
انا ايناس بنوته ١٨ بدرس ب كلية اداب قسم علم نفس وانا ف العموم بحب اقرأ ف سيكولوجيه النفس البشريه ورغباتها وميولها وتاثير الرغبه علي الانسان والي اي مدي ممكن تقودك رغبتك الي الجنون وقرأت ف دا كتب كتيير لقراء مختلفين
الحاله الاجتماعيه ضنك وبكح تراب وعايشين ف بيت اوضتين وحمام ومطبخ انا ووالدتي واخويا الصغير كريم ٩ سنين بعد وفاة والدي
والدتي بتشتغل خادمه ف فيلا وهي اللي بتصرف عليه انا واخويا الصغير لذلك قررت اشتغل بجانب دراستي منها اساعد ف الفلوس وكمان الشغل هيتيح ليه فرصه للتعامل مع ناس اكتر واكتر وبالتالي احقق شغفي ف علم النفس عشان كده جربت اشتغلت ف حاجات كتيير زي ما دماغك تجيبك لمده سنه ولكن ماكنتش بعمر ف اي شغلانه
بعدين جت والدتي تعبت واتنقلت المستشفي والناس اللي شغاله عندهم ادهم بيه ومراته سوسن هانم ماسعدوهاش بالشكل اللي كنت متخيلها وخصوصا انها معاها بقالها يجي ١٠ سنين من قبل حتي وفاة بابا يدوب ادونا مبلغ صغير ألفين جنيه ومافكروش حتي يطمنوا عليها الا بعد اسبوعين ومش عشان يطمنوا عليها بل عشان يسألوني هي هتخف ولا لسه قدامها شويه نجيب شغاله تانيه
انا كنت قلقان ع امي جدا وكمان ع اخويا الصغير وخصوصا ان دا مصدر رزقنا الوحيد فقررت اروح انا مكان والدتي لحد ما تفوق وتبقي كويسه
الفيلا حاجه كده تبهر بجد وهي ل ادهم بيه 50 سنه راجل كده تحس فيه بالهيبه ومراته سوسن مزه ع حق رغم ان سنها 46 وعندهم بنوته 20سنه اسمها بيرو وولد صغير من عمري اخويا او اصغر ب سنه يعني 8 سنين تقريبا
روحت اشتغل عندهم وانا بحمل ليهم حقد رهيب من سوء معاملتهم لامي وبدأت بعد اسبوع كده اتعرف اكتر ع شخصية كل واحد فيه ولكن كان اقربهم مني هي بيرو لاننا قريبين من نفس العمر وكمان هي شخصيتها ضعيفه ومش بتعرف تاخد قرارتها لوحدها ودايما محتاجه حد يوجهها
كانت ف كلية اقتصاد وعلوم سياسيه وكانت معجبه ب ولد اسمه حازم لكن ماكنش بيعاملها بنفس درجة الاعجاب وكلامه معاها ف حدود الدراسه لما حكتلي عنه وكده قولتها اولا لازم يكون عندك ثقه ف نفسه بنسبة ميه ف الميه ولازم تكوني اكثر اغراء واثاره عشان يتشدلك ومش هو بس لا كل اللي ف الجامعه ومجرد ما يشوف كل الشباب عنيهم عليكي هيجيلك زاحف ولازم لما يحاول يجيلك تتاجهليه نوعا ما ف الاول عشان يتعلق بيكي اكتر ويعرف قيمتك وبعدين لما يبقي معاكي تثيره فيه نار الغيره بان شوف صحابك بييعاكسوني ومين حاول يكلمني وحاجات كتييير هقولك عليها بعدين .
فرحت جدا بييرو بتفكير ايناس وخدتها بالحضن
بيرو : انتي صحبتي وحبيبتي وانا من ايدك دي لايدك دي ننزل نشتري هدوم جديده وتقوليلي البس ايه واعمل ايه .

وبالفعل راحوا اشتروا هدوم سكسي جدا ودريسات مثيره ودريسات سواريه وميني جيب ومجموعة اندرات وبراهات وكانت ايناس معاها علطول وهي بتغير وبتلبس وشافت بزازها وكانت مبهوره بجمالهم وهكذا برده كسها بس ماكنتش بتهتم بيه
ايناس : ايه حدائق السافانا دي ي بنتي
بيرو: ايه ؟؟!
ايناس :انتي لسه هتنحي ماتقلقيش انا هظبطلك الدنيا لما نروح
وبعدين طلعت ع اكبر بيوتي سنتر وعملت استايل جديد ومع الملابس الجديده اصبحت وكأنها واحده تانيه تماما
ولما روحوا ايناس عملتها سويت بنفسها
ايناس: لازم ءتشيلي شعر كسك عشان الشباب مابيحبهوش
بيرو : بس انا مابعرفش
ايناس :هعملهولك انا واقلعي يلا
وقلعت فعلا ملط وايناس كمان قلعت بس فضلت بقميص كده لحد فخادها وايناس بدأت تحلق ليها وتلمس كل شوية شفرات كسها
ايناس : بقا ي عبيطه مداريه الحلاوه دي كلها دا انا هخلي حازم دا يجيلك راكع وتقرصها من حلمة بزها وتضحك وتقول وحياة بزك دا لخليه يبوس رجليكي ورجليا كمان
وبيرو :تقولها اه صدري وتضحك
وايناس: تقولها اسمها بزي مش صدري لازم تكون جرئيه عشان يجيلك زاحف انما هتعملي نفسك قطه مغمضه مش هيعبرك هو عاوز اللي يتنمرد ويتمريس عليه وانتهي اللقاء ما يينهم
ولكن كانت ايناس سيطرت بنسبه كبيره ع بيرو وع تفكيرها وبيرو بسبب ضعف شخصيتها كانت بتنفذ كل شئ ومنبهره اساسا بشخصية ايناس وبتحبها جدا ف نفس الوقت
راحت الجامعه وفعلا كله كان منبهر بيها وخصوصا انها كانت لابسه بنطلون اشبه بالفيزون ضيق جدا علي طيزها ومحددها وصدرها ماكنتش لابسه برا اساسا وكانت حلمة بزها باينه وهي اصلا امكانيتها عاليه بس ماحدش كان متخيل انها مكنه كده .
حازم انبهر لما شافها وحاول يكلمها ويبدي اعجابه بالاستايل الجديد ولكن هي تجاهلت زي ما ايناس قالتها وروحت ندمانه جدا انها مادوتوش اهتمام وحست انها ضيعت الفرصه ع نفسها بعد كل اللي عملته .
لما رجعت قابلت ايناس وقالت ليها انها زعلانه وكان نفسها تكلمه وباللي عملته دا هو مش هيفكر يكلمها تاني ف
ايناس: مالكيش انتي دعوه بس لما يحاول يكلمك بكره ولا حتي النهارده تيجي تبوسي ايدي زي الشاطره وبرده تتقلي عليه دا انا دراسه علم نفس وعارفه بعمل ايه ولكن بيرو برده زعلانه وفاصله
بعد كام ساعه كان رقم غريب بيرن علي بيرو
ايناس ترجمت ف دماغها انه اكيد حازم وقالت ليها ماترديش او هاتي اما اكلم انا واشوف مين
ردت ايناس وطلع حازم فعلا ولكن ايناس قالته انها صحبتها وهي مشغوله ومش فاضيه دلوقتي وقفلت معاه بسرعه .
بيرو كانت مبهوره ان حصل ال ايناس قالته واتنطنت كده ع السرير من الفرحه والزعل برده لانها قالتها انها مشغوله وماكملتوش برده وبتبص لقت ايناس قاعده كده حاطه رجل علي رجل وبتشاور ليها وماده ايديها كده عشان بيرو تبوسها زي ما قالت ليها وفعلا بيرو راحت باست ايديها وباست كمان الايدي التانيه وحضتنتها كده وقعدت ع الارض جمبها وايناس بتملس ع شعرها وتقولها اي حاجه اقولها بعد كده تقولي حاضر وبس وبيرو تقولها من غير تفكير انتي ماتعرفيش انتي ايه بالنسبالي بس انا كنت عاااوز اكلمه دلوقتي قامت ايناس لطشاه قلم ع بزها كده وقالت ليها ي هايجه انا قولت ايه ومالك حلمة بزك واقفه كده ليه وقالت ليها انا هخرج اشوف العيال الصغيره واجيلك( اخوها الصغير اللي بتجيبه معاها الفيلا احيانا عشان تعب والدتها واهو يلعب مع مع يوسف ابن ادهم بيه )
ولما رجعت ع غفله لقت بيرو اتصلت بحازم وبتكلمه قامت ايناس اول ما دخلت لطشتها بالقلم وبيرو وشها احمر وقالت اه والموبيل وقع عند رجل ايناس داست برجليها قفلت السكه وقبل ما بيرو تاخد اي رد فعل قامت لطشها قلم علي خدها التاني وقالت ليها بغضب انا مش قولتلك ماتكلمهوش دلوقتي خالص عااوزه تضيعي الولا بغباءك
بيرو عنيها دمعت وبتعيط ومش عارفه هي بتعيط عشان مالحقتش تتكلم مع حازك كتير ولا عشان ايناس ضربتها وشخصيتها ضعيفه قدامها ولكن ايناس خدتها ف حضنها وقالت ليها انا عشان بحبك ضربتك عشان عملتي حاجه غلط وخالفتي اوامر وكلامي زي الام لما تضرب ابنها وتعاقبها انا اصلا بحس انك بنتي وبتاعتي ومسؤله مني وبيرو قالتلها وانا كمان بحبك اوووي وبقت زي البابي لما يبقي حضن امه وهنا ينتهي الجزء الاول واستنوا كل يوم جزء جديد

الجزء الثاني





وقفنا الجزء اللي فات علي ان ايناس سيطرت بجزء كبير علي بيرو ولكنها كانت سيطره بحب او بيرو حابه منها كده رغم ان ايناس وصل بيها الحال انها لطشتها بالقلم
بعدين اتفقت معاها انها تلبس بنطلون ضيق وبلوزه مفتوحه من عند صدرها وصدرها بارز وواضح من الفستان وتروح الكليه وتتعامل بتكبر مع حازم لو حاول يكلمها وعشان تتاكد انها ماشيه صح راحت معاها الكليه ولبست لبس مثير جدا برده وكانهم هما الاتنين مزز الجامعه حرفيا وكل العيون عليهم ومعظم الشباب بيحاولوا يعملوا اي حاجه تلفت النظر بعدين جه حازم وقرب منهم ووش بيرو احمر كده لما شافته جاي عليهم
ايناس : لا مش هينفع الكسوف ده ولما يجي حازم اامريه يعملك اي حاجه
بيرو : انا مش قادره اتمالك نفسي بس هحاول
حازم : ازيك ي بيرو عامله ايه ومعاكي ضيوف ولا مين القمر دي
بيرو : لا دي اختي وصحبتي ايناس
وكان حازم بيشد الكرسي عشان يقعد معاهم
ايناس : انتي مش قولتي انك محتاجه الملزمه عشان الامتحانات قربت ما تبعتي حازم زي الشطوره كده يجبهالك

حازم اضايق وجز علي اسنانه كده لكن كان مثار من جواه ان ف بنت بتعامله كده وهو الجان بتاع الجامعه اللي كل البنات بتلزق فيه
بيرو : اه ايوه ي حازم روح هاتلي الملزمه عشان مستكلفه اقوم
حازم : بس دي المكتبه برا مجمع الكليه هخرج انا مخصوص اجيبها ودلوقتي ف عز الحر كمان
ايناس : تعال ي حازم .... وحازم قرب منها كده
وبصوت واطي افهم الجينتل مان دا اللي يسمع الكلام ويقول حاضر من غير نقاش وانا بيرو حكيتلي انك معجب بيها بس عشان تحبك وترضي عنك لازم تسمع كلامها وتعمل ليها كل ال نفسها فيه
حازم : خلاص تمام ي بيرو هروح اجبلك الملزمه
ايناس : ماسمهاش خلاص اسمها حاضر وتبقي فرحان كده انها طلبت منك حاجه ...مش عاوزه حاجه تاني منه ي بيرو
بيرو : فكرت شويه وبعدين قالت اه هاتلنا اي حاجه ناكلها من الكافتريا وانت جاي
حازم مشي وكان جواه مشاعر ملغبطه من الاثاره والغضب والفضول ف نفس ذات من العلاقه الغريبه دي ومن شخصية بيرو الجديده ومن صحبتها ايناس كمان ولكن قرر انه يسيب نفسه ليهم لنهايه
بيرو : انا مش مصدقه ال حصل واني بعت حازم يعملنا طلباتنا واحنا قاعدين انا بحبك اوي ي ايناس
ايناس : وانا كمان بحبك بس احنا اول ما جينا كان حازم واقف مع بنت كده فانتي لما يجي تطلبي منه لوحدكوا انه مايقفش مع اي بنت تانيه لا يكلمها ال يكلم بيرو مايكلمش ولا يعرف غيرها ومش بمزاجه تديله الامر وماتدخليش معاه ف نقاش احنا عاوزين نبرمجه علي كلمة حاضر ونعم بس
وانا همشي دلوقتي واسيبك معاه بقا
ايناس روحت الفيلا وكان ف هناك اخوها الصغير كريم مع يوسف ابن ادهم بيه بيلعبوا سوا وماسكين لاب توب جايبينه من مكتب ادهم بيه
ايناس زعقت ليهم وخدت اللاب وهو كان مفتوح بالصدفه وانبهرت لما لقت ف الهيستوري سيرش كتيير عن العلاقات الساديه والميسترس وفيديوهات فيتش لراجل بيبوس رجل الست وفيديوهات **** وفيديوهات استرابون وست بتنيك راجل قفلت اللاب ورجعت مكانه
وقعدت تفكر ان مستحيل تكون بيرو ال كانت بتبحث عن الحاجاات دي اصلا شخصيتها ضعيفه وغلبانه والعيال الصغيره اخرهم يشوفوا توم جيري ومافضلش غير سوسن هانم وادهم بيه واللاب اصلا ف مكتب ادهم بيه يبقي اكيد دي حاجه تخصه بس ماكنتش متاكده
قعدت تفكر كذا يوم لحد ما قررت تجيب رقم تلفون جديد مايعرفوش وتكلمه واتس علي رقم بتاعه ولكن مش رقمه المشهور بيه ولكن عشان تتاكد استغلت وقت كان هو موجود فيه ف جنينة الفيلا وهي واقفه ف مكان بعيد ما يشوفهاش لكن هي شايفاه وكانت اول رساله
ايناس: ازيك ي كلبي
ادهم بيه : انت مين
ايناس : انا ستك وتاج راسك ي كلب
ادهم : انت عيل فاضي وانا مش هرحمك ي ابن وثخه قولي انت مين
ايناس : انت بتشتم ستك ي كلب طب و**** ليكون عقابك شديد انت اه تعمل ادهم بيه علي كل الناس الا عليا انا ي كلب
ادهم بيه : مندهش انها تعرف اسمها ومصممه ع كلامها وبدأ يحس باثاره وايده ع زبه اللي واقف وايناس شايفاه من بعيد واتاكد من ميوله وبعديت بيسألها طب انتي مين حد من العملاء اللي بيتعاملوا معانا ولا معانا ف الشركه والمصنع ولا حد اعرفك ؟!
ايناس : مش مهم انا مين وانت هتعرف ف الوقت المناسب المهم اني الوحيده ال ف العالم تقدر تطلع معاها ميولك ي كلب وتقدر تعمل منك خول ومتناك وخدام وتخليك اسعد واحد ف الدنيا من غير ما تخاف ع شكلك ومكانتك الاجتماعيه
ادهم بيه : وهو عمالك يمسك زبه ومثار جدا انا برده لازم اعرف انتي مين انا شخصيه عامه وبيكتب وايده بترتجف كده وساعاتها هكون تحت رجلك
ايناس سكتت وماردتش عليه وقفلت الواتس وقالت وشرف امي لخليك تحت رجلي والنهارده كمان .
وقامت راحت جابت ميه وراحت ناحية ادهم بيه وهو مثار ومش علي بعضه وعملت نفسها رجليها اتلوت ووقعت الكوبايه اتكسرت وصوتت كده
ادهم بيه جري ناحيتها : مالك ي ايناس خير مش تاخدي بالك
ايناس : بتتلبون وتقوله رجلي اتلوت ومش قادره ادوس عليها وعماله تقول اه
ادهم : سلامتك وريني كده وهي رفعت الدريس ال لابساه لحد فخادها واول مره يلاحظ انها بالجمال وكده وخاصة عشان كان مثار قبلها وهي بتكلمه ع الواتس وفضل مركز مع رجليها
ايناس : اه بتوجعني اووي
ادهم بيه : طب اعمل ايه نروح المستشفي نكشف عليها
ايناس : لا ف مرهم ف درج الادويه اسمه هيموكلار روح هاته وادهنلي رجلي وهي بتتكلم بلبونه جدا وهو مثاره وزبه واقف فالبنطلون
ادهم بيه فثواني كان قام زي الفهد يجري يجيب المرهم
ايناس : شيلني حطني ع الشيزلونج عشان تعرف تدهن
ادهم بيه : حاضر وقام شايلها وزبه هيفرتك البنطلون وقعد يدهن ف رجليها وهو مثار جدا واستغرب انها زي بالجمال دا كله وفضل يسرح ويتخيل انها معاه
ايناس مره واحده قامت خابطاه برجليها وقع ع الارض وقالتله عماله انده عليك من الصبح وانت سرحان انا اسفه ي ادهم بيه
ادهم بيه : لا بلاش بيه دي بقا قدام لوحدنا قوليلي ي ادهم
ايناس : لا ي بيه ماقدرش العين ماتعلاش علي الحاجب
ادهم بيه : لا كده انا هزعل
ايناس : لا خلاص قدام هتزعل هقولك ي ادهومتي وضحكت بلبونه واطمنت انها سيطرت عليه بنسبه كبيره
وبعدين ******* جم بيعيطوا وعاوزين ايناس تلعب معاهم ف ايناس قالت ليهم خلاص هنلعب معاكوا انا وادهم بيه
ادهم بص ليها كده عشان قالت بيه
ايناس : زي ما انا بدلع كريم ويوسف ب كيمو وجو هندلع ادهم بيه ونقوله ادهومتي وكله ضحك وقالوا هيلعبوا الشايب
الدور الاول كان الشايب مع جو وحكموا عليه احكام خفيفه زي يقوم يلف الجنينه مره وممنوع من الموبيل النهارده
الدور التاني كان الشايب مع ادهم بيه وليهم تلت احكام والعيال من حبهم لايناس قالوا هي اللي هتحكم عليه
ايناس قامت حطت رجل علي رجل كده وهي مثيره جدا وادهم علي اخره وزبه فاضحه بس مداريه شويه
ايناس : الحكم الاول انك هتتضرب عشر عصيان وقامت فعلا جابت عصايه كده وضربت عشر عصيان وعماله تبص بعينه وتعض ع شفايفها وهو مش مش مستحمل وقرب ينقط جوه بنطلونه
والحكم التاني قالت انك هتعمل كلب وتركب يوسف مره ع ضهرك ومره تانيه كريم وتلف بيهم الجنينه
ادهم اول ما اسمع الحكم بدأ ينقط جوا بنطلونه وهو مش متخيل انه هيعمل كلب وهيخرج شهوته حتي لو كان ع سبيل اللعب وايناس كملت مخيلته وقالت وانا همسكك من الكرافته واشدك وهما راكبين وقعت تشده وتقوله يلا ي كلب وبعدين طلبت منه يهوهو فهو استغرب كده قامت ضربته قلم خفيف علي وشه وقالتله عشان خاطري ي ادهومتي وبالفعل قعد يهوهو وايناس تضحك وتغريه بصوتها ورجليها وهو جابهم ف بنطلونه وايناس لاحظت واول ماخلص قامت بسرعه قالت الحكم التالت انك تطبخ بدالي النهارده عشان رجليا وجعاني وراحت جري تجيبله مريلة المطبخ واهو عشان تداري ع زبه اللي جابهم واللي وقف تاني لما عرف انها هتخليه يطبخ كمان وفضلت واقفه جمبه ف المطبخ وتقوله اعملي كذا ي شاطره وانتي ست بيت هايله وكان وهو بيحط الملح زود شويه فراحت وقامت ضربته علي طيزه وقالتله هتبوظي الاكل ي ادهومتي وسوسن هانم لما ترجع هتزعقلي انا
وادهم من كترة اثارته عاش الدور وقالها : انا اسف ي ستي
قالتله خلاص لو غلط تاني هعاقبك عشان تتعلم وتبقي ست بيت شطوره وقمر وكده ومسكت طيزه وضحكت وهنا ينتهي الجزء التاني ونكمل بكره
تحفة رائعة
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى
دي اول تجربه كتابه ليا واتمني انها تعجبكم ولو عجبتكوا ياريت تشجعوني ولو في اي انتقاد فانا متقلبه جدا وشكرا جدا ليكوا
انا ايناس بنوته ١٨ بدرس ب كلية اداب قسم علم نفس وانا ف العموم بحب اقرأ ف سيكولوجيه النفس البشريه ورغباتها وميولها وتاثير الرغبه علي الانسان والي اي مدي ممكن تقودك رغبتك الي الجنون وقرأت ف دا كتب كتيير لقراء مختلفين
الحاله الاجتماعيه ضنك وبكح تراب وعايشين ف بيت اوضتين وحمام ومطبخ انا ووالدتي واخويا الصغير كريم ٩ سنين بعد وفاة والدي
والدتي بتشتغل خادمه ف فيلا وهي اللي بتصرف عليه انا واخويا الصغير لذلك قررت اشتغل بجانب دراستي منها اساعد ف الفلوس وكمان الشغل هيتيح ليه فرصه للتعامل مع ناس اكتر واكتر وبالتالي احقق شغفي ف علم النفس عشان كده جربت اشتغلت ف حاجات كتيير زي ما دماغك تجيبك لمده سنه ولكن ماكنتش بعمر ف اي شغلانه
بعدين جت والدتي تعبت واتنقلت المستشفي والناس اللي شغاله عندهم ادهم بيه ومراته سوسن هانم ماسعدوهاش بالشكل اللي كنت متخيلها وخصوصا انها معاها بقالها يجي ١٠ سنين من قبل حتي وفاة بابا يدوب ادونا مبلغ صغير ألفين جنيه ومافكروش حتي يطمنوا عليها الا بعد اسبوعين ومش عشان يطمنوا عليها بل عشان يسألوني هي هتخف ولا لسه قدامها شويه نجيب شغاله تانيه
انا كنت قلقان ع امي جدا وكمان ع اخويا الصغير وخصوصا ان دا مصدر رزقنا الوحيد فقررت اروح انا مكان والدتي لحد ما تفوق وتبقي كويسه
الفيلا حاجه كده تبهر بجد وهي ل ادهم بيه 50 سنه راجل كده تحس فيه بالهيبه ومراته سوسن مزه ع حق رغم ان سنها 46 وعندهم بنوته 20سنه اسمها بيرو وولد صغير من عمري اخويا او اصغر ب سنه يعني 8 سنين تقريبا
روحت اشتغل عندهم وانا بحمل ليهم حقد رهيب من سوء معاملتهم لامي وبدأت بعد اسبوع كده اتعرف اكتر ع شخصية كل واحد فيه ولكن كان اقربهم مني هي بيرو لاننا قريبين من نفس العمر وكمان هي شخصيتها ضعيفه ومش بتعرف تاخد قرارتها لوحدها ودايما محتاجه حد يوجهها
كانت ف كلية اقتصاد وعلوم سياسيه وكانت معجبه ب ولد اسمه حازم لكن ماكنش بيعاملها بنفس درجة الاعجاب وكلامه معاها ف حدود الدراسه لما حكتلي عنه وكده قولتها اولا لازم يكون عندك ثقه ف نفسه بنسبة ميه ف الميه ولازم تكوني اكثر اغراء واثاره عشان يتشدلك ومش هو بس لا كل اللي ف الجامعه ومجرد ما يشوف كل الشباب عنيهم عليكي هيجيلك زاحف ولازم لما يحاول يجيلك تتاجهليه نوعا ما ف الاول عشان يتعلق بيكي اكتر ويعرف قيمتك وبعدين لما يبقي معاكي تثيره فيه نار الغيره بان شوف صحابك بييعاكسوني ومين حاول يكلمني وحاجات كتييير هقولك عليها بعدين .
فرحت جدا بييرو بتفكير ايناس وخدتها بالحضن
بيرو : انتي صحبتي وحبيبتي وانا من ايدك دي لايدك دي ننزل نشتري هدوم جديده وتقوليلي البس ايه واعمل ايه .

وبالفعل راحوا اشتروا هدوم سكسي جدا ودريسات مثيره ودريسات سواريه وميني جيب ومجموعة اندرات وبراهات وكانت ايناس معاها علطول وهي بتغير وبتلبس وشافت بزازها وكانت مبهوره بجمالهم وهكذا برده كسها بس ماكنتش بتهتم بيه
ايناس : ايه حدائق السافانا دي ي بنتي
بيرو: ايه ؟؟!
ايناس :انتي لسه هتنحي ماتقلقيش انا هظبطلك الدنيا لما نروح
وبعدين طلعت ع اكبر بيوتي سنتر وعملت استايل جديد ومع الملابس الجديده اصبحت وكأنها واحده تانيه تماما
ولما روحوا ايناس عملتها سويت بنفسها
ايناس: لازم ءتشيلي شعر كسك عشان الشباب مابيحبهوش
بيرو : بس انا مابعرفش
ايناس :هعملهولك انا واقلعي يلا
وقلعت فعلا ملط وايناس كمان قلعت بس فضلت بقميص كده لحد فخادها وايناس بدأت تحلق ليها وتلمس كل شوية شفرات كسها
ايناس : بقا ي عبيطه مداريه الحلاوه دي كلها دا انا هخلي حازم دا يجيلك راكع وتقرصها من حلمة بزها وتضحك وتقول وحياة بزك دا لخليه يبوس رجليكي ورجليا كمان
وبيرو :تقولها اه صدري وتضحك
وايناس: تقولها اسمها بزي مش صدري لازم تكون جرئيه عشان يجيلك زاحف انما هتعملي نفسك قطه مغمضه مش هيعبرك هو عاوز اللي يتنمرد ويتمريس عليه وانتهي اللقاء ما يينهم
ولكن كانت ايناس سيطرت بنسبه كبيره ع بيرو وع تفكيرها وبيرو بسبب ضعف شخصيتها كانت بتنفذ كل شئ ومنبهره اساسا بشخصية ايناس وبتحبها جدا ف نفس الوقت
راحت الجامعه وفعلا كله كان منبهر بيها وخصوصا انها كانت لابسه بنطلون اشبه بالفيزون ضيق جدا علي طيزها ومحددها وصدرها ماكنتش لابسه برا اساسا وكانت حلمة بزها باينه وهي اصلا امكانيتها عاليه بس ماحدش كان متخيل انها مكنه كده .
حازم انبهر لما شافها وحاول يكلمها ويبدي اعجابه بالاستايل الجديد ولكن هي تجاهلت زي ما ايناس قالتها وروحت ندمانه جدا انها مادوتوش اهتمام وحست انها ضيعت الفرصه ع نفسها بعد كل اللي عملته .
لما رجعت قابلت ايناس وقالت ليها انها زعلانه وكان نفسها تكلمه وباللي عملته دا هو مش هيفكر يكلمها تاني ف
ايناس: مالكيش انتي دعوه بس لما يحاول يكلمك بكره ولا حتي النهارده تيجي تبوسي ايدي زي الشاطره وبرده تتقلي عليه دا انا دراسه علم نفس وعارفه بعمل ايه ولكن بيرو برده زعلانه وفاصله
بعد كام ساعه كان رقم غريب بيرن علي بيرو
ايناس ترجمت ف دماغها انه اكيد حازم وقالت ليها ماترديش او هاتي اما اكلم انا واشوف مين
ردت ايناس وطلع حازم فعلا ولكن ايناس قالته انها صحبتها وهي مشغوله ومش فاضيه دلوقتي وقفلت معاه بسرعه .
بيرو كانت مبهوره ان حصل ال ايناس قالته واتنطنت كده ع السرير من الفرحه والزعل برده لانها قالتها انها مشغوله وماكملتوش برده وبتبص لقت ايناس قاعده كده حاطه رجل علي رجل وبتشاور ليها وماده ايديها كده عشان بيرو تبوسها زي ما قالت ليها وفعلا بيرو راحت باست ايديها وباست كمان الايدي التانيه وحضتنتها كده وقعدت ع الارض جمبها وايناس بتملس ع شعرها وتقولها اي حاجه اقولها بعد كده تقولي حاضر وبس وبيرو تقولها من غير تفكير انتي ماتعرفيش انتي ايه بالنسبالي بس انا كنت عاااوز اكلمه دلوقتي قامت ايناس لطشاه قلم ع بزها كده وقالت ليها ي هايجه انا قولت ايه ومالك حلمة بزك واقفه كده ليه وقالت ليها انا هخرج اشوف العيال الصغيره واجيلك( اخوها الصغير اللي بتجيبه معاها الفيلا احيانا عشان تعب والدتها واهو يلعب مع مع يوسف ابن ادهم بيه )
ولما رجعت ع غفله لقت بيرو اتصلت بحازم وبتكلمه قامت ايناس اول ما دخلت لطشتها بالقلم وبيرو وشها احمر وقالت اه والموبيل وقع عند رجل ايناس داست برجليها قفلت السكه وقبل ما بيرو تاخد اي رد فعل قامت لطشها قلم علي خدها التاني وقالت ليها بغضب انا مش قولتلك ماتكلمهوش دلوقتي خالص عااوزه تضيعي الولا بغباءك
بيرو عنيها دمعت وبتعيط ومش عارفه هي بتعيط عشان مالحقتش تتكلم مع حازك كتير ولا عشان ايناس ضربتها وشخصيتها ضعيفه قدامها ولكن ايناس خدتها ف حضنها وقالت ليها انا عشان بحبك ضربتك عشان عملتي حاجه غلط وخالفتي اوامر وكلامي زي الام لما تضرب ابنها وتعاقبها انا اصلا بحس انك بنتي وبتاعتي ومسؤله مني وبيرو قالتلها وانا كمان بحبك اوووي وبقت زي البابي لما يبقي حضن امه وهنا ينتهي الجزء الاول واستنوا كل يوم جزء جديد

الجزء الثاني





وقفنا الجزء اللي فات علي ان ايناس سيطرت بجزء كبير علي بيرو ولكنها كانت سيطره بحب او بيرو حابه منها كده رغم ان ايناس وصل بيها الحال انها لطشتها بالقلم
بعدين اتفقت معاها انها تلبس بنطلون ضيق وبلوزه مفتوحه من عند صدرها وصدرها بارز وواضح من الفستان وتروح الكليه وتتعامل بتكبر مع حازم لو حاول يكلمها وعشان تتاكد انها ماشيه صح راحت معاها الكليه ولبست لبس مثير جدا برده وكانهم هما الاتنين مزز الجامعه حرفيا وكل العيون عليهم ومعظم الشباب بيحاولوا يعملوا اي حاجه تلفت النظر بعدين جه حازم وقرب منهم ووش بيرو احمر كده لما شافته جاي عليهم
ايناس : لا مش هينفع الكسوف ده ولما يجي حازم اامريه يعملك اي حاجه
بيرو : انا مش قادره اتمالك نفسي بس هحاول
حازم : ازيك ي بيرو عامله ايه ومعاكي ضيوف ولا مين القمر دي
بيرو : لا دي اختي وصحبتي ايناس
وكان حازم بيشد الكرسي عشان يقعد معاهم
ايناس : انتي مش قولتي انك محتاجه الملزمه عشان الامتحانات قربت ما تبعتي حازم زي الشطوره كده يجبهالك

حازم اضايق وجز علي اسنانه كده لكن كان مثار من جواه ان ف بنت بتعامله كده وهو الجان بتاع الجامعه اللي كل البنات بتلزق فيه
بيرو : اه ايوه ي حازم روح هاتلي الملزمه عشان مستكلفه اقوم
حازم : بس دي المكتبه برا مجمع الكليه هخرج انا مخصوص اجيبها ودلوقتي ف عز الحر كمان
ايناس : تعال ي حازم .... وحازم قرب منها كده
وبصوت واطي افهم الجينتل مان دا اللي يسمع الكلام ويقول حاضر من غير نقاش وانا بيرو حكيتلي انك معجب بيها بس عشان تحبك وترضي عنك لازم تسمع كلامها وتعمل ليها كل ال نفسها فيه
حازم : خلاص تمام ي بيرو هروح اجبلك الملزمه
ايناس : ماسمهاش خلاص اسمها حاضر وتبقي فرحان كده انها طلبت منك حاجه ...مش عاوزه حاجه تاني منه ي بيرو
بيرو : فكرت شويه وبعدين قالت اه هاتلنا اي حاجه ناكلها من الكافتريا وانت جاي
حازم مشي وكان جواه مشاعر ملغبطه من الاثاره والغضب والفضول ف نفس ذات من العلاقه الغريبه دي ومن شخصية بيرو الجديده ومن صحبتها ايناس كمان ولكن قرر انه يسيب نفسه ليهم لنهايه
بيرو : انا مش مصدقه ال حصل واني بعت حازم يعملنا طلباتنا واحنا قاعدين انا بحبك اوي ي ايناس
ايناس : وانا كمان بحبك بس احنا اول ما جينا كان حازم واقف مع بنت كده فانتي لما يجي تطلبي منه لوحدكوا انه مايقفش مع اي بنت تانيه لا يكلمها ال يكلم بيرو مايكلمش ولا يعرف غيرها ومش بمزاجه تديله الامر وماتدخليش معاه ف نقاش احنا عاوزين نبرمجه علي كلمة حاضر ونعم بس
وانا همشي دلوقتي واسيبك معاه بقا
ايناس روحت الفيلا وكان ف هناك اخوها الصغير كريم مع يوسف ابن ادهم بيه بيلعبوا سوا وماسكين لاب توب جايبينه من مكتب ادهم بيه
ايناس زعقت ليهم وخدت اللاب وهو كان مفتوح بالصدفه وانبهرت لما لقت ف الهيستوري سيرش كتيير عن العلاقات الساديه والميسترس وفيديوهات فيتش لراجل بيبوس رجل الست وفيديوهات **** وفيديوهات استرابون وست بتنيك راجل قفلت اللاب ورجعت مكانه
وقعدت تفكر ان مستحيل تكون بيرو ال كانت بتبحث عن الحاجاات دي اصلا شخصيتها ضعيفه وغلبانه والعيال الصغيره اخرهم يشوفوا توم جيري ومافضلش غير سوسن هانم وادهم بيه واللاب اصلا ف مكتب ادهم بيه يبقي اكيد دي حاجه تخصه بس ماكنتش متاكده
قعدت تفكر كذا يوم لحد ما قررت تجيب رقم تلفون جديد مايعرفوش وتكلمه واتس علي رقم بتاعه ولكن مش رقمه المشهور بيه ولكن عشان تتاكد استغلت وقت كان هو موجود فيه ف جنينة الفيلا وهي واقفه ف مكان بعيد ما يشوفهاش لكن هي شايفاه وكانت اول رساله
ايناس: ازيك ي كلبي
ادهم بيه : انت مين
ايناس : انا ستك وتاج راسك ي كلب
ادهم : انت عيل فاضي وانا مش هرحمك ي ابن وثخه قولي انت مين
ايناس : انت بتشتم ستك ي كلب طب و**** ليكون عقابك شديد انت اه تعمل ادهم بيه علي كل الناس الا عليا انا ي كلب
ادهم بيه : مندهش انها تعرف اسمها ومصممه ع كلامها وبدأ يحس باثاره وايده ع زبه اللي واقف وايناس شايفاه من بعيد واتاكد من ميوله وبعديت بيسألها طب انتي مين حد من العملاء اللي بيتعاملوا معانا ولا معانا ف الشركه والمصنع ولا حد اعرفك ؟!
ايناس : مش مهم انا مين وانت هتعرف ف الوقت المناسب المهم اني الوحيده ال ف العالم تقدر تطلع معاها ميولك ي كلب وتقدر تعمل منك خول ومتناك وخدام وتخليك اسعد واحد ف الدنيا من غير ما تخاف ع شكلك ومكانتك الاجتماعيه
ادهم بيه : وهو عمالك يمسك زبه ومثار جدا انا برده لازم اعرف انتي مين انا شخصيه عامه وبيكتب وايده بترتجف كده وساعاتها هكون تحت رجلك
ايناس سكتت وماردتش عليه وقفلت الواتس وقالت وشرف امي لخليك تحت رجلي والنهارده كمان .
وقامت راحت جابت ميه وراحت ناحية ادهم بيه وهو مثار ومش علي بعضه وعملت نفسها رجليها اتلوت ووقعت الكوبايه اتكسرت وصوتت كده
ادهم بيه جري ناحيتها : مالك ي ايناس خير مش تاخدي بالك
ايناس : بتتلبون وتقوله رجلي اتلوت ومش قادره ادوس عليها وعماله تقول اه
ادهم : سلامتك وريني كده وهي رفعت الدريس ال لابساه لحد فخادها واول مره يلاحظ انها بالجمال وكده وخاصة عشان كان مثار قبلها وهي بتكلمه ع الواتس وفضل مركز مع رجليها
ايناس : اه بتوجعني اووي
ادهم بيه : طب اعمل ايه نروح المستشفي نكشف عليها
ايناس : لا ف مرهم ف درج الادويه اسمه هيموكلار روح هاته وادهنلي رجلي وهي بتتكلم بلبونه جدا وهو مثاره وزبه واقف فالبنطلون
ادهم بيه فثواني كان قام زي الفهد يجري يجيب المرهم
ايناس : شيلني حطني ع الشيزلونج عشان تعرف تدهن
ادهم بيه : حاضر وقام شايلها وزبه هيفرتك البنطلون وقعد يدهن ف رجليها وهو مثار جدا واستغرب انها زي بالجمال دا كله وفضل يسرح ويتخيل انها معاه
ايناس مره واحده قامت خابطاه برجليها وقع ع الارض وقالتله عماله انده عليك من الصبح وانت سرحان انا اسفه ي ادهم بيه
ادهم بيه : لا بلاش بيه دي بقا قدام لوحدنا قوليلي ي ادهم
ايناس : لا ي بيه ماقدرش العين ماتعلاش علي الحاجب
ادهم بيه : لا كده انا هزعل
ايناس : لا خلاص قدام هتزعل هقولك ي ادهومتي وضحكت بلبونه واطمنت انها سيطرت عليه بنسبه كبيره
وبعدين ******* جم بيعيطوا وعاوزين ايناس تلعب معاهم ف ايناس قالت ليهم خلاص هنلعب معاكوا انا وادهم بيه
ادهم بص ليها كده عشان قالت بيه
ايناس : زي ما انا بدلع كريم ويوسف ب كيمو وجو هندلع ادهم بيه ونقوله ادهومتي وكله ضحك وقالوا هيلعبوا الشايب
الدور الاول كان الشايب مع جو وحكموا عليه احكام خفيفه زي يقوم يلف الجنينه مره وممنوع من الموبيل النهارده
الدور التاني كان الشايب مع ادهم بيه وليهم تلت احكام والعيال من حبهم لايناس قالوا هي اللي هتحكم عليه
ايناس قامت حطت رجل علي رجل كده وهي مثيره جدا وادهم علي اخره وزبه فاضحه بس مداريه شويه
ايناس : الحكم الاول انك هتتضرب عشر عصيان وقامت فعلا جابت عصايه كده وضربت عشر عصيان وعماله تبص بعينه وتعض ع شفايفها وهو مش مش مستحمل وقرب ينقط جوه بنطلونه
والحكم التاني قالت انك هتعمل كلب وتركب يوسف مره ع ضهرك ومره تانيه كريم وتلف بيهم الجنينه
ادهم اول ما اسمع الحكم بدأ ينقط جوا بنطلونه وهو مش متخيل انه هيعمل كلب وهيخرج شهوته حتي لو كان ع سبيل اللعب وايناس كملت مخيلته وقالت وانا همسكك من الكرافته واشدك وهما راكبين وقعت تشده وتقوله يلا ي كلب وبعدين طلبت منه يهوهو فهو استغرب كده قامت ضربته قلم خفيف علي وشه وقالتله عشان خاطري ي ادهومتي وبالفعل قعد يهوهو وايناس تضحك وتغريه بصوتها ورجليها وهو جابهم ف بنطلونه وايناس لاحظت واول ماخلص قامت بسرعه قالت الحكم التالت انك تطبخ بدالي النهارده عشان رجليا وجعاني وراحت جري تجيبله مريلة المطبخ واهو عشان تداري ع زبه اللي جابهم واللي وقف تاني لما عرف انها هتخليه يطبخ كمان وفضلت واقفه جمبه ف المطبخ وتقوله اعملي كذا ي شاطره وانتي ست بيت هايله وكان وهو بيحط الملح زود شويه فراحت وقامت ضربته علي طيزه وقالتله هتبوظي الاكل ي ادهومتي وسوسن هانم لما ترجع هتزعقلي انا
وادهم من كترة اثارته عاش الدور وقالها : انا اسف ي ستي
قالتله خلاص لو غلط تاني هعاقبك عشان تتعلم وتبقي ست بيت شطوره وقمر وكده ومسكت طيزه وضحكت وهنا ينتهي الجزء التاني ونكمل بكره
منور المنتدى كلو
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى
دي اول تجربه كتابه ليا واتمني انها تعجبكم ولو عجبتكوا ياريت تشجعوني ولو في اي انتقاد فانا متقلبه جدا وشكرا جدا ليكوا
انا ايناس بنوته ١٨ بدرس ب كلية اداب قسم علم نفس وانا ف العموم بحب اقرأ ف سيكولوجيه النفس البشريه ورغباتها وميولها وتاثير الرغبه علي الانسان والي اي مدي ممكن تقودك رغبتك الي الجنون وقرأت ف دا كتب كتيير لقراء مختلفين
الحاله الاجتماعيه ضنك وبكح تراب وعايشين ف بيت اوضتين وحمام ومطبخ انا ووالدتي واخويا الصغير كريم ٩ سنين بعد وفاة والدي
والدتي بتشتغل خادمه ف فيلا وهي اللي بتصرف عليه انا واخويا الصغير لذلك قررت اشتغل بجانب دراستي منها اساعد ف الفلوس وكمان الشغل هيتيح ليه فرصه للتعامل مع ناس اكتر واكتر وبالتالي احقق شغفي ف علم النفس عشان كده جربت اشتغلت ف حاجات كتيير زي ما دماغك تجيبك لمده سنه ولكن ماكنتش بعمر ف اي شغلانه
بعدين جت والدتي تعبت واتنقلت المستشفي والناس اللي شغاله عندهم ادهم بيه ومراته سوسن هانم ماسعدوهاش بالشكل اللي كنت متخيلها وخصوصا انها معاها بقالها يجي ١٠ سنين من قبل حتي وفاة بابا يدوب ادونا مبلغ صغير ألفين جنيه ومافكروش حتي يطمنوا عليها الا بعد اسبوعين ومش عشان يطمنوا عليها بل عشان يسألوني هي هتخف ولا لسه قدامها شويه نجيب شغاله تانيه
انا كنت قلقان ع امي جدا وكمان ع اخويا الصغير وخصوصا ان دا مصدر رزقنا الوحيد فقررت اروح انا مكان والدتي لحد ما تفوق وتبقي كويسه
الفيلا حاجه كده تبهر بجد وهي ل ادهم بيه 50 سنه راجل كده تحس فيه بالهيبه ومراته سوسن مزه ع حق رغم ان سنها 46 وعندهم بنوته 20سنه اسمها بيرو وولد صغير من عمري اخويا او اصغر ب سنه يعني 8 سنين تقريبا
روحت اشتغل عندهم وانا بحمل ليهم حقد رهيب من سوء معاملتهم لامي وبدأت بعد اسبوع كده اتعرف اكتر ع شخصية كل واحد فيه ولكن كان اقربهم مني هي بيرو لاننا قريبين من نفس العمر وكمان هي شخصيتها ضعيفه ومش بتعرف تاخد قرارتها لوحدها ودايما محتاجه حد يوجهها
كانت ف كلية اقتصاد وعلوم سياسيه وكانت معجبه ب ولد اسمه حازم لكن ماكنش بيعاملها بنفس درجة الاعجاب وكلامه معاها ف حدود الدراسه لما حكتلي عنه وكده قولتها اولا لازم يكون عندك ثقه ف نفسه بنسبة ميه ف الميه ولازم تكوني اكثر اغراء واثاره عشان يتشدلك ومش هو بس لا كل اللي ف الجامعه ومجرد ما يشوف كل الشباب عنيهم عليكي هيجيلك زاحف ولازم لما يحاول يجيلك تتاجهليه نوعا ما ف الاول عشان يتعلق بيكي اكتر ويعرف قيمتك وبعدين لما يبقي معاكي تثيره فيه نار الغيره بان شوف صحابك بييعاكسوني ومين حاول يكلمني وحاجات كتييير هقولك عليها بعدين .
فرحت جدا بييرو بتفكير ايناس وخدتها بالحضن
بيرو : انتي صحبتي وحبيبتي وانا من ايدك دي لايدك دي ننزل نشتري هدوم جديده وتقوليلي البس ايه واعمل ايه .

وبالفعل راحوا اشتروا هدوم سكسي جدا ودريسات مثيره ودريسات سواريه وميني جيب ومجموعة اندرات وبراهات وكانت ايناس معاها علطول وهي بتغير وبتلبس وشافت بزازها وكانت مبهوره بجمالهم وهكذا برده كسها بس ماكنتش بتهتم بيه
ايناس : ايه حدائق السافانا دي ي بنتي
بيرو: ايه ؟؟!
ايناس :انتي لسه هتنحي ماتقلقيش انا هظبطلك الدنيا لما نروح
وبعدين طلعت ع اكبر بيوتي سنتر وعملت استايل جديد ومع الملابس الجديده اصبحت وكأنها واحده تانيه تماما
ولما روحوا ايناس عملتها سويت بنفسها
ايناس: لازم ءتشيلي شعر كسك عشان الشباب مابيحبهوش
بيرو : بس انا مابعرفش
ايناس :هعملهولك انا واقلعي يلا
وقلعت فعلا ملط وايناس كمان قلعت بس فضلت بقميص كده لحد فخادها وايناس بدأت تحلق ليها وتلمس كل شوية شفرات كسها
ايناس : بقا ي عبيطه مداريه الحلاوه دي كلها دا انا هخلي حازم دا يجيلك راكع وتقرصها من حلمة بزها وتضحك وتقول وحياة بزك دا لخليه يبوس رجليكي ورجليا كمان
وبيرو :تقولها اه صدري وتضحك
وايناس: تقولها اسمها بزي مش صدري لازم تكون جرئيه عشان يجيلك زاحف انما هتعملي نفسك قطه مغمضه مش هيعبرك هو عاوز اللي يتنمرد ويتمريس عليه وانتهي اللقاء ما يينهم
ولكن كانت ايناس سيطرت بنسبه كبيره ع بيرو وع تفكيرها وبيرو بسبب ضعف شخصيتها كانت بتنفذ كل شئ ومنبهره اساسا بشخصية ايناس وبتحبها جدا ف نفس الوقت
راحت الجامعه وفعلا كله كان منبهر بيها وخصوصا انها كانت لابسه بنطلون اشبه بالفيزون ضيق جدا علي طيزها ومحددها وصدرها ماكنتش لابسه برا اساسا وكانت حلمة بزها باينه وهي اصلا امكانيتها عاليه بس ماحدش كان متخيل انها مكنه كده .
حازم انبهر لما شافها وحاول يكلمها ويبدي اعجابه بالاستايل الجديد ولكن هي تجاهلت زي ما ايناس قالتها وروحت ندمانه جدا انها مادوتوش اهتمام وحست انها ضيعت الفرصه ع نفسها بعد كل اللي عملته .
لما رجعت قابلت ايناس وقالت ليها انها زعلانه وكان نفسها تكلمه وباللي عملته دا هو مش هيفكر يكلمها تاني ف
ايناس: مالكيش انتي دعوه بس لما يحاول يكلمك بكره ولا حتي النهارده تيجي تبوسي ايدي زي الشاطره وبرده تتقلي عليه دا انا دراسه علم نفس وعارفه بعمل ايه ولكن بيرو برده زعلانه وفاصله
بعد كام ساعه كان رقم غريب بيرن علي بيرو
ايناس ترجمت ف دماغها انه اكيد حازم وقالت ليها ماترديش او هاتي اما اكلم انا واشوف مين
ردت ايناس وطلع حازم فعلا ولكن ايناس قالته انها صحبتها وهي مشغوله ومش فاضيه دلوقتي وقفلت معاه بسرعه .
بيرو كانت مبهوره ان حصل ال ايناس قالته واتنطنت كده ع السرير من الفرحه والزعل برده لانها قالتها انها مشغوله وماكملتوش برده وبتبص لقت ايناس قاعده كده حاطه رجل علي رجل وبتشاور ليها وماده ايديها كده عشان بيرو تبوسها زي ما قالت ليها وفعلا بيرو راحت باست ايديها وباست كمان الايدي التانيه وحضتنتها كده وقعدت ع الارض جمبها وايناس بتملس ع شعرها وتقولها اي حاجه اقولها بعد كده تقولي حاضر وبس وبيرو تقولها من غير تفكير انتي ماتعرفيش انتي ايه بالنسبالي بس انا كنت عاااوز اكلمه دلوقتي قامت ايناس لطشاه قلم ع بزها كده وقالت ليها ي هايجه انا قولت ايه ومالك حلمة بزك واقفه كده ليه وقالت ليها انا هخرج اشوف العيال الصغيره واجيلك( اخوها الصغير اللي بتجيبه معاها الفيلا احيانا عشان تعب والدتها واهو يلعب مع مع يوسف ابن ادهم بيه )
ولما رجعت ع غفله لقت بيرو اتصلت بحازم وبتكلمه قامت ايناس اول ما دخلت لطشتها بالقلم وبيرو وشها احمر وقالت اه والموبيل وقع عند رجل ايناس داست برجليها قفلت السكه وقبل ما بيرو تاخد اي رد فعل قامت لطشها قلم علي خدها التاني وقالت ليها بغضب انا مش قولتلك ماتكلمهوش دلوقتي خالص عااوزه تضيعي الولا بغباءك
بيرو عنيها دمعت وبتعيط ومش عارفه هي بتعيط عشان مالحقتش تتكلم مع حازك كتير ولا عشان ايناس ضربتها وشخصيتها ضعيفه قدامها ولكن ايناس خدتها ف حضنها وقالت ليها انا عشان بحبك ضربتك عشان عملتي حاجه غلط وخالفتي اوامر وكلامي زي الام لما تضرب ابنها وتعاقبها انا اصلا بحس انك بنتي وبتاعتي ومسؤله مني وبيرو قالتلها وانا كمان بحبك اوووي وبقت زي البابي لما يبقي حضن امه وهنا ينتهي الجزء الاول واستنوا كل يوم جزء جديد

الجزء الثاني





وقفنا الجزء اللي فات علي ان ايناس سيطرت بجزء كبير علي بيرو ولكنها كانت سيطره بحب او بيرو حابه منها كده رغم ان ايناس وصل بيها الحال انها لطشتها بالقلم
بعدين اتفقت معاها انها تلبس بنطلون ضيق وبلوزه مفتوحه من عند صدرها وصدرها بارز وواضح من الفستان وتروح الكليه وتتعامل بتكبر مع حازم لو حاول يكلمها وعشان تتاكد انها ماشيه صح راحت معاها الكليه ولبست لبس مثير جدا برده وكانهم هما الاتنين مزز الجامعه حرفيا وكل العيون عليهم ومعظم الشباب بيحاولوا يعملوا اي حاجه تلفت النظر بعدين جه حازم وقرب منهم ووش بيرو احمر كده لما شافته جاي عليهم
ايناس : لا مش هينفع الكسوف ده ولما يجي حازم اامريه يعملك اي حاجه
بيرو : انا مش قادره اتمالك نفسي بس هحاول
حازم : ازيك ي بيرو عامله ايه ومعاكي ضيوف ولا مين القمر دي
بيرو : لا دي اختي وصحبتي ايناس
وكان حازم بيشد الكرسي عشان يقعد معاهم
ايناس : انتي مش قولتي انك محتاجه الملزمه عشان الامتحانات قربت ما تبعتي حازم زي الشطوره كده يجبهالك

حازم اضايق وجز علي اسنانه كده لكن كان مثار من جواه ان ف بنت بتعامله كده وهو الجان بتاع الجامعه اللي كل البنات بتلزق فيه
بيرو : اه ايوه ي حازم روح هاتلي الملزمه عشان مستكلفه اقوم
حازم : بس دي المكتبه برا مجمع الكليه هخرج انا مخصوص اجيبها ودلوقتي ف عز الحر كمان
ايناس : تعال ي حازم .... وحازم قرب منها كده
وبصوت واطي افهم الجينتل مان دا اللي يسمع الكلام ويقول حاضر من غير نقاش وانا بيرو حكيتلي انك معجب بيها بس عشان تحبك وترضي عنك لازم تسمع كلامها وتعمل ليها كل ال نفسها فيه
حازم : خلاص تمام ي بيرو هروح اجبلك الملزمه
ايناس : ماسمهاش خلاص اسمها حاضر وتبقي فرحان كده انها طلبت منك حاجه ...مش عاوزه حاجه تاني منه ي بيرو
بيرو : فكرت شويه وبعدين قالت اه هاتلنا اي حاجه ناكلها من الكافتريا وانت جاي
حازم مشي وكان جواه مشاعر ملغبطه من الاثاره والغضب والفضول ف نفس ذات من العلاقه الغريبه دي ومن شخصية بيرو الجديده ومن صحبتها ايناس كمان ولكن قرر انه يسيب نفسه ليهم لنهايه
بيرو : انا مش مصدقه ال حصل واني بعت حازم يعملنا طلباتنا واحنا قاعدين انا بحبك اوي ي ايناس
ايناس : وانا كمان بحبك بس احنا اول ما جينا كان حازم واقف مع بنت كده فانتي لما يجي تطلبي منه لوحدكوا انه مايقفش مع اي بنت تانيه لا يكلمها ال يكلم بيرو مايكلمش ولا يعرف غيرها ومش بمزاجه تديله الامر وماتدخليش معاه ف نقاش احنا عاوزين نبرمجه علي كلمة حاضر ونعم بس
وانا همشي دلوقتي واسيبك معاه بقا
ايناس روحت الفيلا وكان ف هناك اخوها الصغير كريم مع يوسف ابن ادهم بيه بيلعبوا سوا وماسكين لاب توب جايبينه من مكتب ادهم بيه
ايناس زعقت ليهم وخدت اللاب وهو كان مفتوح بالصدفه وانبهرت لما لقت ف الهيستوري سيرش كتيير عن العلاقات الساديه والميسترس وفيديوهات فيتش لراجل بيبوس رجل الست وفيديوهات **** وفيديوهات استرابون وست بتنيك راجل قفلت اللاب ورجعت مكانه
وقعدت تفكر ان مستحيل تكون بيرو ال كانت بتبحث عن الحاجاات دي اصلا شخصيتها ضعيفه وغلبانه والعيال الصغيره اخرهم يشوفوا توم جيري ومافضلش غير سوسن هانم وادهم بيه واللاب اصلا ف مكتب ادهم بيه يبقي اكيد دي حاجه تخصه بس ماكنتش متاكده
قعدت تفكر كذا يوم لحد ما قررت تجيب رقم تلفون جديد مايعرفوش وتكلمه واتس علي رقم بتاعه ولكن مش رقمه المشهور بيه ولكن عشان تتاكد استغلت وقت كان هو موجود فيه ف جنينة الفيلا وهي واقفه ف مكان بعيد ما يشوفهاش لكن هي شايفاه وكانت اول رساله
ايناس: ازيك ي كلبي
ادهم بيه : انت مين
ايناس : انا ستك وتاج راسك ي كلب
ادهم : انت عيل فاضي وانا مش هرحمك ي ابن وثخه قولي انت مين
ايناس : انت بتشتم ستك ي كلب طب و**** ليكون عقابك شديد انت اه تعمل ادهم بيه علي كل الناس الا عليا انا ي كلب
ادهم بيه : مندهش انها تعرف اسمها ومصممه ع كلامها وبدأ يحس باثاره وايده ع زبه اللي واقف وايناس شايفاه من بعيد واتاكد من ميوله وبعديت بيسألها طب انتي مين حد من العملاء اللي بيتعاملوا معانا ولا معانا ف الشركه والمصنع ولا حد اعرفك ؟!
ايناس : مش مهم انا مين وانت هتعرف ف الوقت المناسب المهم اني الوحيده ال ف العالم تقدر تطلع معاها ميولك ي كلب وتقدر تعمل منك خول ومتناك وخدام وتخليك اسعد واحد ف الدنيا من غير ما تخاف ع شكلك ومكانتك الاجتماعيه
ادهم بيه : وهو عمالك يمسك زبه ومثار جدا انا برده لازم اعرف انتي مين انا شخصيه عامه وبيكتب وايده بترتجف كده وساعاتها هكون تحت رجلك
ايناس سكتت وماردتش عليه وقفلت الواتس وقالت وشرف امي لخليك تحت رجلي والنهارده كمان .
وقامت راحت جابت ميه وراحت ناحية ادهم بيه وهو مثار ومش علي بعضه وعملت نفسها رجليها اتلوت ووقعت الكوبايه اتكسرت وصوتت كده
ادهم بيه جري ناحيتها : مالك ي ايناس خير مش تاخدي بالك
ايناس : بتتلبون وتقوله رجلي اتلوت ومش قادره ادوس عليها وعماله تقول اه
ادهم : سلامتك وريني كده وهي رفعت الدريس ال لابساه لحد فخادها واول مره يلاحظ انها بالجمال وكده وخاصة عشان كان مثار قبلها وهي بتكلمه ع الواتس وفضل مركز مع رجليها
ايناس : اه بتوجعني اووي
ادهم بيه : طب اعمل ايه نروح المستشفي نكشف عليها
ايناس : لا ف مرهم ف درج الادويه اسمه هيموكلار روح هاته وادهنلي رجلي وهي بتتكلم بلبونه جدا وهو مثاره وزبه واقف فالبنطلون
ادهم بيه فثواني كان قام زي الفهد يجري يجيب المرهم
ايناس : شيلني حطني ع الشيزلونج عشان تعرف تدهن
ادهم بيه : حاضر وقام شايلها وزبه هيفرتك البنطلون وقعد يدهن ف رجليها وهو مثار جدا واستغرب انها زي بالجمال دا كله وفضل يسرح ويتخيل انها معاه
ايناس مره واحده قامت خابطاه برجليها وقع ع الارض وقالتله عماله انده عليك من الصبح وانت سرحان انا اسفه ي ادهم بيه
ادهم بيه : لا بلاش بيه دي بقا قدام لوحدنا قوليلي ي ادهم
ايناس : لا ي بيه ماقدرش العين ماتعلاش علي الحاجب
ادهم بيه : لا كده انا هزعل
ايناس : لا خلاص قدام هتزعل هقولك ي ادهومتي وضحكت بلبونه واطمنت انها سيطرت عليه بنسبه كبيره
وبعدين ******* جم بيعيطوا وعاوزين ايناس تلعب معاهم ف ايناس قالت ليهم خلاص هنلعب معاكوا انا وادهم بيه
ادهم بص ليها كده عشان قالت بيه
ايناس : زي ما انا بدلع كريم ويوسف ب كيمو وجو هندلع ادهم بيه ونقوله ادهومتي وكله ضحك وقالوا هيلعبوا الشايب
الدور الاول كان الشايب مع جو وحكموا عليه احكام خفيفه زي يقوم يلف الجنينه مره وممنوع من الموبيل النهارده
الدور التاني كان الشايب مع ادهم بيه وليهم تلت احكام والعيال من حبهم لايناس قالوا هي اللي هتحكم عليه
ايناس قامت حطت رجل علي رجل كده وهي مثيره جدا وادهم علي اخره وزبه فاضحه بس مداريه شويه
ايناس : الحكم الاول انك هتتضرب عشر عصيان وقامت فعلا جابت عصايه كده وضربت عشر عصيان وعماله تبص بعينه وتعض ع شفايفها وهو مش مش مستحمل وقرب ينقط جوه بنطلونه
والحكم التاني قالت انك هتعمل كلب وتركب يوسف مره ع ضهرك ومره تانيه كريم وتلف بيهم الجنينه
ادهم اول ما اسمع الحكم بدأ ينقط جوا بنطلونه وهو مش متخيل انه هيعمل كلب وهيخرج شهوته حتي لو كان ع سبيل اللعب وايناس كملت مخيلته وقالت وانا همسكك من الكرافته واشدك وهما راكبين وقعت تشده وتقوله يلا ي كلب وبعدين طلبت منه يهوهو فهو استغرب كده قامت ضربته قلم خفيف علي وشه وقالتله عشان خاطري ي ادهومتي وبالفعل قعد يهوهو وايناس تضحك وتغريه بصوتها ورجليها وهو جابهم ف بنطلونه وايناس لاحظت واول ماخلص قامت بسرعه قالت الحكم التالت انك تطبخ بدالي النهارده عشان رجليا وجعاني وراحت جري تجيبله مريلة المطبخ واهو عشان تداري ع زبه اللي جابهم واللي وقف تاني لما عرف انها هتخليه يطبخ كمان وفضلت واقفه جمبه ف المطبخ وتقوله اعملي كذا ي شاطره وانتي ست بيت هايله وكان وهو بيحط الملح زود شويه فراحت وقامت ضربته علي طيزه وقالتله هتبوظي الاكل ي ادهومتي وسوسن هانم لما ترجع هتزعقلي انا
وادهم من كترة اثارته عاش الدور وقالها : انا اسف ي ستي
قالتله خلاص لو غلط تاني هعاقبك عشان تتعلم وتبقي ست بيت شطوره وقمر وكده ومسكت طيزه وضحكت وهنا ينتهي الجزء التاني ونكمل بكره
بصراحة قصة جميلة ومثيرة واسلوبك هايل ودراسة علم النفس افادتك كثيرا أستمرى لك مستقبل كبير ورائع ككاتبة .
 
كمل ياريت تكملها
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%