NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال قصص مترجمة إستكمال ايروس دولة الجنس (نسخة معدلة) | السلسلة الأولي | ـ أحدي عشر جزء 30/9/2023

بص يسطا احنا عاذرينك لان عندك شغل بس اخر جزء كان من اسبوعين ودي فتره طويله وممكن تنسي الواحد الاحداث
وموضوع الشخصيات اه طور التفاعل بس بين الشخصيات الرأسيه والاساسيه بس مش الثانويه 👍🧡

مستني الجديد يا نجم

عارف الي مخلي القصه ممله أن انت كاتب القصه باللغه العربية الفصحى

ليه متكتبهاش عادية بصراحة مليت من القصه

انا عالق في مشهد القتال والاكشن ، مش عارف اكتب المشهد ده بطريقة مشوقة ، انا من امس وانا باكتب وامحي ، بصراحة حاسس اني ضعيف في كتابة الاكشن

استمر لكن زود فى القصة والدراما

اوكي نفتتح المناقشة دلوقتي ، انا جاهز للاسئلة والاقتراحات

• حبيته
التفاعلات: مرحب
اقترح انك تبقاا رئيس الدوله ف الاجزاء القادمه وتكون ف واحده شبه شهد بلظبط او تكون تؤمها وتجوزهاا

تحياتي بيكو هانتر

سؤالى هو الفكرة جت لك ازاى

تحياتي بيكو هانتر

سؤالى هو الفكرة جت لك ازاى
كنت بحاول اكتب قصة على صراع متطرف بين التحرر والتحفظ

• عجبني
اقترح انك تبقاا رئيس الدوله ف الاجزاء القادمه وتكون ف واحده شبه شهد بلظبط او تكون تؤمها وتجوزهاا
ومش اي رئيس ، حخليه كينغ

انا عالق في مشهد القتال والاكشن ، مش عارف اكتب المشهد ده بطريقة مشوقة ، انا من امس وانا باكتب وامحي ، بصراحة حاسس اني ضعيف في كتابة الاكشن
ممكن تشوف مشاهد للاكشن والقتال وتقتبس منها وتاخد فكره عنها

مجهودك رائع جامده جدا كمل

القصه افضل من القديمه في المنتدي القديم

• عجبني
التفاعلات: الأدهم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جامده الصراحه
كنت متابعها علي المنتدي القديم

بص يا بيكو انا متابعك من القصة القديمة وبجد انت اختلفت جامد للأحسن طبعا
اتمنى تتحسن اكتر وانت بجد هتبدع وانا جاهز ل مساعدتك ف اى حاجة
حرفيا من اجمل القصص أذا ماكانتش اجمل قصة فى المنتدى
تحياتى 🙏 🤍

انا اسف عالغيبة ياجماعة ، والدتي اتوفت قبل العيد بيومين وكنت مكتئب جدا ومش طايق النفس اللي باخدوا ، المهم انا رجعت وبكرا هانزل جزء او اتنين مش عارف ، هانزل اللي هاقدر عليه

• محزن
انا اسف عالغيبة ياجماعة ، والدتي اتوفت قبل العيد بيومين وكنت مكتئب جدا ومش طايق النفس اللي باخدوا ، المهم انا رجعت وبكرا هانزل جزء او اتنين مش عارف ، هانزل اللي هاقدر عليه
.... يرحمها صديقى وندعوا لها و ادعوا لك بالصبر والتمسك

واخر شيء تفكر فيه هو القصة
اهم شيء نفسك

شد حيلك

فات وقت كبير بدون نشر اى فصول ياريت المده ما تطولش والا هيتم فقد الشغف بالمتابعه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%