NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل حد يكتب ميولة عشان نبدأ نتناقش فيها و نقدر نوضح ما معنى الميول و اكثر الميول سعاده و استمتاع.. منتظر أرئكم🌹
استريت

السؤال دا معقدني ههههه اكون مع نفسي كده الاقي رسالة جياني من غير احم ولا دستور ... انت ميولك ايه ؟ طب نتعرف الاول ندردش شويه هههه افضل صافن بالرساله مش عارف ارد... السؤال دا مبحبوش

• عجبني
التفاعلات: سوسو أوف أحح آيى
السؤال دا معقدني ههههه اكون مع نفسي كده الاقي رسالة جياني من غير احم ولا دستور ... انت ميولك ايه ؟ طب نتعرف الاول ندردش شويه هههه افضل صافن بالرساله مش عارف ارد... السؤال دا مبحبوش
سيبك انت منورنا 😂😂

• عجبني
التفاعلات: marwancuck
انا بحب ابني جدا و نفسي اشوف بتاعه و المسه يبقى محارم صح
ايوة فعلا محارم.. ابنك عنده كان سنه و اول مرة حسيتي الاحساس ده كان امتى؟

مجربتش الجنس انا اصلا مع اى حد للاسف
طيب.. احنا هنا في المنتدى متوفر قظامنا كل انواع الجنس بكافة نيوله من صور و قصص و افلام.. ايه اكتر نوع بتحب تتابعه؟

طيب.. احنا هنا في المنتدى متوفر قظامنا كل انواع الجنس بكافة نيوله من صور و قصص و افلام.. ايه اكتر نوع بتحب تتابعه؟
الصراحه بتابع كل حاجه وكل حاجه فيهم عجبانى مفيش حاجه معينه

ايوة فعلا محارم.. ابنك عنده كان سنه و اول مرة حسيتي الاحساس ده كان امتى؟
ابني ١٩سنه و اول مرة حسيت كده من حوالي سنه كنت مش عارفة انام كول اليل من كتر منا محتاجه راجل و صحيته الصبح عشان كان غنده تدريب سباحه في النادي و انا بصيه كان نايم بالبوكسر و بتاعه كان واقف.. ساعتها اترعشت من جوايا و متقدرتش اشيل عيني من عليه و بالعافيه صحيته و خرجت و من وقتها و انا بفكر فيه

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf و Dark shadows
ابني ١٩سنه و اول مرة حسيت كده من حوالي سنه كنت مش عارفة انام كول اليل من كتر منا محتاجه راجل و صحيته الصبح عشان كان غنده تدريب سباحه في النادي و انا بصيه كان نايم بالبوكسر و بتاعه كان واقف.. ساعتها اترعشت من جوايا و متقدرتش اشيل عيني من عليه و بالعافيه صحيته و خرجت و من وقتها و انا بفكر فيه
اخدتي اي خطوة فعليه مع ابنك.. يعني حاولتي تلمسي بتاعة فعلا مثلا؟

اخدتي اي خطوة فعليه مع ابنك.. يعني حاولتي تلمسي بتاعة فعلا مثلا؟
لا بصراحه خايفه بس كل يوم باخد البوكسر اللي بيقلعه و بفضل احك في نفسي بيه

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf و Dark shadows
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%