NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا سالب طري

كل حد يكتب ميولة عشان نبدأ نتناقش فيها و نقدر نوضح ما معنى الميول و اكثر الميول سعاده و استمتاع.. منتظر أرئكم🌹
متحرر

• عجبني
التفاعلات: Mero love و نايك محارمكم 13
خاضع لانثى

انا شوفت تحليلك من اول ما كتبته و فضلت افكر فيه لغاية ظيلوقتي و كلامك فعلا منطقي و عشان كده انا هكلم جوزي و هطلب منه انه يخنار يا يرجع و يفضل معانا على طول يا اما يطلقني و اشوف انا نفسي و حياتي و اولادي كده كده مهايه لو طلاقني لانه عايش برة و مش هيرجع و انا متأكده بس هخيرة عشان اكون عملت اللي عليا و انا بشكرك جدا انت راجل محترم و بتفهم و ياريت توافق نوكون اصدقاء و لو انا احتاجت منك اي نصيحه ياريت تبقى تساعدني شكرا ليك🌹❤
عملتي ايه طمنينا

سادي ، بس بدون أذى في حالة أنها مستمتعة و أنا مستمتع و بالتراضي

كل حد يكتب ميولة عشان نبدأ نتناقش فيها و نقدر نوضح ما معنى الميول و اكثر الميول سعاده و استمتاع.. منتظر أرئكم🌹
ميولي كتير
بحب اكونت بنوتي وفحل بحب الدياثه بحب الخضوع بحب المحارم بحب الديرتي كتير كتير

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
احب اشوف جمال وانوثة مراتي في عيون اصحابي واعجابهم بمفاتنها،،،، واعشق التحرر واتمني تبادل زوجات

• عجبني
التفاعلات: هاني محمد44
ليزبيا وحجات تانيه بس ده المفضل

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun و هاني محمد44
بحب الأمهات و الستات الكبيرة الناضجة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%