NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يااااه دي حاجه قاسية جداا... طيب واهلها لما شافوا شفايفها كده عملوا ايه

اهلها؟ دي مدام وجوزها مش معاها بس ابنها اللي سالها قالت له جرح وفضلت تحط روج اسود وبني لحد ما الدنيا ظبطت

اعتقد اختلاف ف مستوي شهوتي

سالب وتبادل سوفت
سالب ازاي و انت بتقول تبادل سوفت.. سالب ده يعني اتمارس معاه من طيزة يعني بيدخل في طيزة زبر او خيلرة او هكذا لكن السوفت ده بيتلعب في طيزة من برة.. فهمت الفرق؟

جربت الجنس على ارض الواقع؟

طيب انا شايف كده حلك هو تعويض الاحتياج الشديظ اللي بتحسي بيه و ده عشان يكون صح فهو لازم يا جوزك يجي و يستقر هنا يا تكلقي منه و تتجوزي راجل يكون معاكي دايما و ده هو الشي الوحيد اللي هيعوضك إحساس الاحتياج اللي خلاكي تفكري في ابنك
انا شوفت تحليلك من اول ما كتبته و فضلت افكر فيه لغاية ظيلوقتي و كلامك فعلا منطقي و عشان كده انا هكلم جوزي و هطلب منه انه يخنار يا يرجع و يفضل معانا على طول يا اما يطلقني و اشوف انا نفسي و حياتي و اولادي كده كده مهايه لو طلاقني لانه عايش برة و مش هيرجع و انا متأكده بس هخيرة عشان اكون عملت اللي عليا و انا بشكرك جدا انت راجل محترم و بتفهم و ياريت توافق نوكون اصدقاء و لو انا احتاجت منك اي نصيحه ياريت تبقى تساعدني شكرا ليك🌹❤

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Incubux، kidding samo😂🫂😈😜❤️ و Dark shadows
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ثنائية الميول
بس الليزبيان اغلب الاوقات

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: White_Wolf، Dark shadows و الصقر_الجارح
ثنائية الميول
بس الليزبيان اغلب الاوقات
هل مارستي حاجه منهم في الحقيقة ولا كلها مجرد افكار و خيال؟

انا شوفت تحليلك من اول ما كتبته و فضلت افكر فيه لغاية ظيلوقتي و كلامك فعلا منطقي و عشان كده انا هكلم جوزي و هطلب منه انه يخنار يا يرجع و يفضل معانا على طول يا اما يطلقني و اشوف انا نفسي و حياتي و اولادي كده كده مهايه لو طلاقني لانه عايش برة و مش هيرجع و انا متأكده بس هخيرة عشان اكون عملت اللي عليا و انا بشكرك جدا انت راجل محترم و بتفهم و ياريت توافق نوكون اصدقاء و لو انا احتاجت منك اي نصيحه ياريت تبقى تساعدني شكرا ليك🌹❤
اشكرك على اقتناعك برأي و عدولك عن موضوع ابنك و اشكرك على ثقتك فيا و اشكرك على كلامك الجميل ده و اكيد انا تحت أمر حضرتك في اي وقت🤍

نصيحة لوجه **** بلاش تستعجلي في موضوع الطلاق

انا مقدر حرمان حضرتك لكن الطلاق مش أحسن اختيار

• بيضحكني
التفاعلات: Mostafa Hunt
تبادل الزوجات بس شات وتخيلات بس عشان مش متجوز 😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%