NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابو ادم

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
مساء الخير اخبار حضرتكم اى اسف على االازعاج معلش كنت عاوز اعرف حاجه اى السبب اللى خلانا كلنا نعشق النسوانجى اى السبب وبعرف معظم اللى هنا ناس فاهمه وناس متعلمه اوووى
وده يكون فى تقصير فى الحياه اللى مع الشخص ولا ده طبع عادى ولا ادمان اتمنا الرد ويكون راقى واسف على الازعاج ليكم

• عجبني
التفاعلات: hani1
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
غالبا ادمان وكمان معني انك بتتكلم مع شخص بغير هويتك دا بيخليك تقول حاجات عن نفسك انت مش عارف تقولها لحد معرفه

• حبيته
التفاعلات: ابو ادم
هتكلم عن نفسى
انا مش مدمنه بالنسبالى زى فيسبوك بقضى عليه الوقت الفاضى اللى مش عارف اعمل فيه اى
مش بدخله علشان الجنس ولا حتى علشان الاشخاص

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: البوب الكبير اوي و ابو ادم
  • حبيته
التفاعلات: 𝘿𝘼𝙍𝙆 𝙉𝙀𝘽𝙐𝙇𝘼
مساء الخير اخبار حضرتكم اى اسف على االازعاج معلش كنت عاوز اعرف حاجه اى السبب اللى خلانا كلنا نعشق النسوانجى اى السبب وبعرف معظم اللى هنا ناس فاهمه وناس متعلمه اوووى
وده يكون فى تقصير فى الحياه اللى مع الشخص ولا ده طبع عادى ولا ادمان اتمنا الرد ويكون راقى واسف على الازعاج ليكم
...في ناس دخلت هنا فضول لاكتشاف العالم ده
..وفي ناس داخله هنا للمتعه اي كانت نوعها وطريقتها ...كله بيتمتع بطريقته
...وفي ناس هربانه من الواقع الملل لعالم افتراضي اه لكن فيه مساحه حريه يقدر يقول ال مش عارف يقوله برا من غير قيود
صباحك فل🤟

• حبيته
التفاعلات: ابو ادم
صباحك قشطة عن نفسي بدخل لنسونجي تقدر تقول للمتعة وللتسلية المنتدى في قمة الرقي ولفخامة يعنني بنسبالي احلى من الفيس بوك

• عجبني
التفاعلات: hani1
بص حضرتك كل واحد ولية مبرر خاص بية بس في الغالب كلة داخل يعرض شخصية الحقيقة باسم وحساب افتراضي وكل واحد ولية هدف من الوجود عشان ملاحظة أن نسوانجي جامع لجميع الميول الجنسية والترفيهية. بخصوص الموضوع بالنسبة لي فضفضة وبس وفي أي لحظة احب أخرج هخرج عشان موصلتش لمرحلة الإدمان عشان بالنسبة منصة للتواصل مش اكتر 🌹🌹🌹🌹🌹

• عجبني
التفاعلات: عفريت سوريا
اعتقد هروب من الواقع بتفصل عن المجتمع الواقعي شويه وكمان حب فضول وقت فراغ

صباحك قشطة عن نفسي بدخل لنسونجي تقدر تقول للمتعة وللتسلية المنتدى في قمة الرقي ولفخامة يعنني بنسبالي احلى من الفيس بوك
وانا كمان هيك بدخل منشان
المتعة واتعرف على ناس

...في ناس دخلت هنا فضول لاكتشاف العالم ده
..وفي ناس داخله هنا للمتعه اي كانت نوعها وطريقتها ...كله بيتمتع بطريقته
...وفي ناس هربانه من الواقع الملل لعالم افتراضي اه لكن فيه مساحه حريه يقدر يقول ال مش عارف يقوله برا من غير قيود
صباحك فل🤟
صباحك فل باذن **** تعالى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%