NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• محزن
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
كنا بنجرى ورا بعض من مدرج لمدرج علشان الدكتور واخد كذا قسم فى تربية

• بيضحكني
  • بيضحكني
**** وقفلي بنات الحلال ساعدوني اروح
طب كويس كانت هتبقي فضيحه دا يعلمك ايه بقا التواضع بلاش تكبر بقا تعبتونا 😂😂

• بيضحكني
كانت لسه فى اول اسبوع ومعايا زميلتى ولسه تايهيين فى الكليه ومش لاقيين مدرج ٣
دخلنا اول باب يقابلنا لاقينا دكتور ومحاضره شغاله سالنا دا مدرج ٣ رد لا
روحلنا على الباب الى بعديه وسالنا دا مدرج ٣
طلع نفس المدرج والدكتور بس باب تانى
يدينى 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ياه عالكسفه الى انت فيها ياحازم
انا وصحابى اول يوم جامعه:

مساء الخير
حبيت اشاركم موقف حصل معايا وانا لسه طالب في اولي طب طبعا كل واحد دخل طب جاب هايكل عظمي وعيشه معاه 6سنين غير بقي اللي بعد التخرج بيبقي مصيبه عاوز تخلصمنها انا بقي وزميلي اول يوم في الجامعه ريحين من ثانويه عامه دحيحه فحيته لجامعه بقي وطلعنا وطبعا بقي عوزين نلفت انتباه البنات المهم اتفقنا ناخد معانا رأس العمود الفقري اللي انا مسميه ذيكا وكان في بنت حلوه اووووي قعده فرحت انا بقي ومعايا ذيكا في الشنطه وروحت قاعد جنبها وهوب طلعت راس ذيكا البنت شافتها وبعيد عنكم البنت اتجننت وبقت تصرخ ومش عارفه تروح فين وتصرخ لدرجه اني اترعبت ورميت ذيكا واول يوم اتحولت للتحقيق وكانوا هيفصلوني بس جت سليمه المصيبه انها كانت دفعتي في طب وفضلت في وشي 7سنين

احكولنا عن اول يوم في الجامعه
اول يوم في الجامعة نزلنا واصحابي اتجمعنا وكنا عاوزين نحضر بس احنا نزلنا ومكناش عارفين الجدول ولا عارفين المدرج ولا مكان كليتنا فين اصلا وكل واحد فينا قسم مختلف عن التاني بقينا ندلل على أي قسم مكنش حد فينا مهتم هيحضر في قسم مختلف ولا لاء المهم نحضر وخلاص🙂🤡

• بيضحكني
مساء الخير
حبيت اشاركم موقف حصل معايا وانا لسه طالب في اولي طب طبعا كل واحد دخل طب جاب هايكل عظمي وعيشه معاه 6سنين غير بقي اللي بعد التخرج بيبقي مصيبه عاوز تخلصمنها انا بقي وزميلي اول يوم في الجامعه ريحين من ثانويه عامه دحيحه فحيته لجامعه بقي وطلعنا وطبعا بقي عوزين نلفت انتباه البنات المهم اتفقنا ناخد معانا رأس العمود الفقري اللي انا مسميه ذيكا وكان في بنت حلوه اووووي قعده فرحت انا بقي ومعايا ذيكا في الشنطه وروحت قاعد جنبها وهوب طلعت راس ذيكا البنت شافتها وبعيد عنكم البنت اتجننت وبقت تصرخ ومش عارفه تروح فين وتصرخ لدرجه اني اترعبت ورميت ذيكا واول يوم اتحولت للتحقيق وكانوا هيفصلوني بس جت سليمه المصيبه انها كانت دفعتي في طب وفضلت في وشي 7سنين

احكولنا عن اول يوم في الجامعه
لا اشطا معايا مواجهتش صعوبه نهائيا خالص دانا اتصحبت علي شله بتاعتي قبل باب كليه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%