NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا وزميلتي في الجامعه وامها الجزء الثالث

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

A. A. A. A

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
25 نوفمبر 2021
المشاركات
6
مستوى التفاعل
52
نقاط
46
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بعد ما نزلت من عندها روحت وانا مش مصدق الي حصل وفي نفس الوقت خايف من نظرات مامتها روحت دخلت خدت دش ودخلت اوضتي نمت صحيت علي مكالمه منها رديت عليها اطمنت عليها الاول قالتلي حرام عليك مش قادره اقعد ضحكت وقولتلها طب والمزاج مظبوط قالتلي علي اخر قولتلها ايوه كدا لازم يتظبط وضحكت قالتلي حاسه اني مفشوخه وماما كل شويه تسالني مالك بقولها اني رجلي وجعاني قولتلها انا برضو حسيت بنظرات منها علشان كدا نزلت قالتلي هو انت كنت ناوي تقعد قولتلها وحياتك لولا مامتك كنا قعدنا للصبح نزلت تاني يوم الجامعه هي منزلتش روحت كلمتها وعملنا واحد في التليفون وبقي كلامي كلو معاها سكس وعلي جمالهابعد ما عملت معاها واحد في تليفون قولتلها الامتحانات قربت مش هنزاكر تاني ولا اي ضحكت وقالتلي مفيش انت ناوي تفضحنا قولتلها متخفيش قولتلها المرادي نجيب العيال علشان مامتك متشكش في حاجه وافقت كلمنا العيال واتفقنا علي تاني يوم وروحنا اول ما وصلنا لقيت كامتها بتكلمني عادي وبتضحك ومفيش اي حاجه اطمنت وقولت هي بس يمكن وقتها شكت دخلنا كانت لبسه بجامه اوف علي جمالها دا لبسها الطبيعي في البيت دايما بس خلاص بقي تفكيري فيها نيك وبس قعدنا زاكرنا شويه وانا قاعد بشرح هي قاعده جنبي وجنبينا تقي وأيه ومحمد ومنار وانا كل احسس علي رجليها من غير ما ياخدو بالهم قولتلها قومي دخليني الحمام اول ما طلعنا من الاوضه بصيت حوليا وروحت رازعها بعبوص في طيزها اتنفضت بصتلي وبرقت ومشيت دخلت الحمام وهي دخلت قاعدت مع مامتها وانا طالع ناديت جات تدخلني الاوضه روحت ماسكها من بزازها وهي بتلف علشان تمشي من ايدي روحت شاددها لزقت طيزها في زبي وعصرت في بززها طلع منها اااااه خلتي اعصابي علي اخرها جريت من ايدي كانت منار طالعه من الاوضه جايه الحمام حستها لمحتنا منار قالت اتاخرتو ليه قولتلها كنت في الحمام قالتلي اه وضحكت ولقيت عنيها علي زوبري وسيتنا ودخلت الحمام وانا قولتلها يلا وهي بتلف روحت رازعها بعبوص قالتلي بجد كفايه هنتفضح قولتلها انتي الي جامده وطيزك مبلن عدلت هدومي ودخلت الاوضه خلصنا شرح ودخلنا ثعذنا في البرندا شويه نهزر كلنا ونضحك وكل ما لقس فرصه ابعبصها وكنت حاسس طول اليوم منار عنيها عليا روحت كلمتها في الفون وعملنا واحد قالتلي خف هنتفضح قولتلها لا مش قادر قولتلها ما تيجي نخلع بكره من الجامعه ونقعد مع بعض قالتلي فين قولتلها هشوف مكان لوحدنا قالتلي ماشي لما اشوف اخرتها قعدت افكر نروح فين لحد ما افتكرت شقتنا التانيه في بيت عيله مفروشه وانا كنت بروح دايما ازاكر واقعد فيها مفيش حد في البيت غير ساكنه في الدور الاوضي واحنا الشقه بتعتنا دور تالت وباقي البيت فاضي صحينا الصبح كالعاده العيال كلموني قولتلهم فاكس مش نازل وهي قالتلهم مش نازله طبعا كان رد منار عليها علشان احمد مش نازل متنزليش صح شدو شويه في الكلام وقفلو كلمتني ونزلنا ختها وروحت قولتلها هدخل انا الاول اشوف الطريق دخلت لقيت الباب تحت مقفول خلتها طلعت هي الاول وانا وقفت شويه في الشارع عملت اني بتكلم في التليفون علشان الساكنه تسمع صوتي ومحدش يطلع فوق لان احنا منبهين عليهم محدش يطلع فوق وقفت شويه داخل طالع في الحوش بتكلم في الفون بعد كدا قولت بصوت عالي طب يلا بقي انا فوق شوف العيال وتعال نزاكر انا مستنيكم وطلعت واتعمدت اعمل صوت برجلي وانا طالع طلعت فتحت باب الشقه لقيتها قاعده متوتره قالتلي انا خايفه قولتلها متخفيش قالتلي لا قولتلها متخفيش روحت شاددها لحضني ونزلت علي شفايها فضلت ابوس ليها لحد ما دابت راحت زقاني وقالتلي اصبر لهدومي تبوظ قولتلها طب خشي اقلعيها دخلت قلعت كان لبسه بجامه من بتوع النوم قصيره لحد الركبه كانت ملكة جمال اول ما شفتها جريت ختها في حضني فضلت ابوس واعصر في بززها ورحت واخدها شلتها ودخلنا الاوضه قولتلها في ودنها دخلتك النهاردا يا قلبي قالتلي لا براحه لماما تشك فيا تاني قولتلها متخفيش روحت نازل علي شفايفها وفضلت اعصر في بزازها وهي ااااااه اااااه جامد اوووي براحه براحه صدري وروحت مطلع بززها وفضلت ارضع فيهم كانو جامدين فشخ قولتلها اي الجمدان دا امك مخلفه لبوه اول ما سمعت الشتيمه لقتها مسكت دماغي بتزقها علي بززها قولتلها اي يا متناكه بتحبي الشتيمه قالتلي لا اه ضحكت وقولتلها طب تعالي يا كسمك فضلت اعصر في بززها وهي علي اخرها روحت نازل علي كسها اول ما حطيت لساني لقتها انفجرت وبقت تترعش فضلت ادعك في كسها والحس في وهي اااااااه ياحمد حرام عليك وانا قولها كسك جامد يا متناكه جامده زي امك اول ما اجيب سيرت امها احسها تهيج اكتر اااااااه فضلت العب واعض في زنبورها لحد ما جابت للمره التانيه قومتها تمص زوبري كنت مستمتع فشخ قولتلها اقعد في وضع الدوجي وهي بتقعد من كتر ما اعصابها سايبه مكنتش قادره روحت ماسكها من شعرها وجيت ورها حطيت مزلق المردي كنت عامل حسابي ورحت مدخل زوبري وحدها وحدها ااااااااااااه براحه لا طلعو طلعو دا كبير اااااو لا لا لا فضلت مدخل راسو بس ورحت حاشرو في طيزها وفضلت انيك فيها ااااااااته براحه زبري عجبك يا كسمك اووووي خدي يا متناكه في طيزك اااااااااه نكني اول ما قالت نكني بقيت ارزع فيها وهي لا لا يراحه وبتحاوب تثوم بس انا كنت متملك منها فضلت ارزع فيها والعب في كسها لحد ما جابت قالتلي انا شرموطه اني جيت طلو بقي مش قادره قولتلها انتي اي قالتلي شرموطه واي كمان قالت متناكه وخدمتك وتحت رجلك بس شيلو قولتلها هشيلو تنزلي تبوسي رجلس قالتلي ماشي ماشي بس شيلو شيلت زوبري ونمت علي السرير اترمت علي بطنها حرام عليك قولتلها قومي بوسي رجلي بصتلي كدا وسكتت قولتلها قدامك 5 ثواني وهقوم افشخك قامت مسكت رجلي قولتلها علي ركبك زي الكللابب يا احبا راحت نازل وفضلت تبوس وتلحس في رجلي حستها هاجت اول اوي فضلت اضربها علي وشها وطيزها وقولها امك جايبلي لبوه اركبها وهي تقولي اه انا تحت امرك لحد ما هاجت وبقت علي اخرها روحت منيمها علي بطنها ونايم عليها وحاشرو كلو في طيزها اول ما صوتها طلع كتمت وشها في المخده وفضلت ارزع في طيزهااههههههه اااااه لحد ما اتعودت زوبرك جامد اه ااااااااه جامد اوووووي زوبرك فشخ طيزي قولتلها عجبك قالتلي قولتلها يعجبك امك قالتلي فشخ فششششخ ولقتها بتشخر حسيت ان كل ما اجيب سيرة امها تهيج قولتلها امك جامد زي بنتها قالتلي بنتها اجمد نكني فضلت ارزع فيها وهي تصوت وااااااااه جامد جامد اوووووي قولتلها امك بتحب النيك يا لبوه زيك كدا قالتلي ااااااه بتتنك البوه وبسمع صوتها قولتلهز اهو بنتها بتتنك احسن منها قالي اه افشخني افشخني عرفت انها بتسمع امها وابوها علشان كدا هايج علي صوتها فضلت ارزع فيها قالتلي ارحمني بقي كفايه مش قادر هيغني عليا قولتلها كسمك قالتلي ما تحت ايدك هروح فين فضلت ارزعها ولما حسيتها تعبت وصوتها مبقاش طالع جبت في طيزها كانت هي جابت اول ما شيلتو اترمت علي السرير مش بتنطق يا بنتي قومي يا بنتي مكنتش بترد مفتحه عينها وبتترعش وتتشنج بعد كدا غمضت عينها روحت نايم جنبها ختها في حضني نمنا وصحينا كان تقريبا الضهر ازن قومتها نزلت جبت اكل وكلنا حستها تعبانه مردتش اعمل حاجه مع اني كنت هايج فضلت اتحرش بيها لحد ما العصر اذن لبست ونزل وصلتها واطمنت عليها وروحت
انتظرو الجزء الرابع
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: meedo32, Almalim kimoo, Bze و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%