NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كتير من السوالب والبنوتى كنا نحب الوضع ده فى بداياتنا عشان نهرب من عيون الفحل اللى معانا

JnwX0t2.gif JnwX78G.gif JnwX5as.gif JnwXTGt.gif JnwX8MP.gif JnwXvoB.gif JnwXOwQ.gif JnwXSP1.gif JnwXgKF.gif

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: DHorny, yousefjo52, زوج متحرر عن تجربة و 28 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: فحل هايجان
كتير من السوالب والبنوتى كنا نحب الوضع ده فى بداياتنا عشان نهرب من عيون الفحل اللى معانا

JnwX0t2.gif JnwX78G.gif JnwX5as.gif JnwXTGt.gif JnwX8MP.gif JnwXvoB.gif JnwXOwQ.gif JnwXSP1.gif JnwXgKF.gif
ان با اول وضع كان سبعاوي و كمت ببص لملامح وشه و هو بيبص لملامحي مع البوس لشفايفي

فعلا يا قلبي بس بعد كدا بنتعود ونتناك سبعاوي ونحن فاشخين رجلينا لفحولنا ونبص في عيونهم وهم بينيكونا وفحلي يكون باصص في عيوني ويشوف الهيجان والمتعة من اللي بيعملوه في اطيازنا

• بيضحكني
التفاعلات: غريب عن العالم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

انا بحب و انا بنيك اشوف السالب المعايا و هو بتكيف و اشوف ده في عينه

فعلا يا قلبي بس بعد كدا بنتعود ونتناك سبعاوي ونحن فاشخين رجلينا لفحولنا ونبص في عيونهم وهم بينيكونا وفحلي يكون باصص في عيوني ويشوف الهيجان والمتعة من اللي بيعملوه في اطيازنا
هى دى متعة المتناكين فى طيازنا الازبار
وعينى فى عين الدكر وهو بينكنى دى متعه

• عجبني
التفاعلات: Amir Alzaman
انا بقى نفسي اول مره ليا تبقى عيني في عينه
على فكره انا مش هسيب شرفي غير لحد انا بحبه وغالبا لقيته عشان كده هسلمله نفسي وانا مش قلقانه قصدي مش قلقان

• عجبني
التفاعلات: Amir Alzaman
انا بقى نفسي اول مره ليا تبقى عيني في عينه
على فكره انا مش هسيب شرفي غير لحد انا بحبه وغالبا لقيته عشان كده هسلمله نفسي وانا مش قلقانه قصدي مش قلقان
مبروك عليك حبيبي

• حبيته
التفاعلات: anaelkabten
من امتع الاوضاع ال ممكن اجربها
عشان بحس فيها ب قد اى الموجب مسيطر عليا و على طيزى وعليا كلى

حصل بالفعل كنت بحول الداري منه ما بصلوش عشان كنت بخاف منه في الاول

• عجبني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى

أنا بقى بحبه عشان بحسه فحولته كلها جوايا وزبه فشخنى

• عجبني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%