NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا مانكتش ولد قبل كده بس لو همارس مع سالب هيكون دا اول وضع اجربه عشان كنت بحب الوضع دا وانا بمارس مع الستات انت عايز يكون اي اول وضع تجربه

JzDsM42.md.webp

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: King'S Man, ابراهيم ابراهي, يايا المصري و 8 آخرين
انا مانكتش ولد قبل كده بس لو همارس مع سالب هيكون دا اول وضع اجربه عشان كنت بحب الوضع دا وانا بمارس مع الستات انت عايز يكون اي اول وضع تجربه

JzDsM42.md.webp
نفسي بجد اجرب

ده اجمل وضع وكمان الدوجى

JzDsM42.md.webp
عاوزك تنيمني ع بطني

JzDsM42.md.webp
لو كانت اول مرة كنت نمت على ضهري و رفعت رجليا و عطفتهم لرقبتي عشان خرم طيزي يبان تمام و انته تدخل زبك جوايا

اكون نايم علي جمبي ومحلي رجلي الشمال قدام رجلي اليمين وهو نائم ورايه

JzDsM42.md.webp

• حبيته
التفاعلات: حوده اب حنونه
انا عمري ما جربت بس نفسي اجرب الوضع ده و وضع انام علي بطني و تحتي مخدة و يقعد ينيك فيا و زوبري قاعد بيحك في المخدة لي حد كا اجيبهم

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: enta 7abiby، Matwally و هفشخ طيزك
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو طالما انت ماجربتش قبل كده يبقى فعلا لازم ده أول وضع تجربه
لان لو المزجب مش خبرة الموضوع بيبقى مؤلم جدا للسالب
فلازم تسيبه هو يقعد عليه ويدخله براحته جواه واحدة واحدة لحد ما يتعود غليه من غير ما يتوجع
بعدها بقى ابقوا اعملوا أوضاع تانية لو حبيتو
إنما أول وضع لازم يبقى الوضع اللي في الصورة ده

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
انا كسالب بقولك ان اسواء وضع عشان تنيك سالب فيه هوا و ضع السالب هوا البيتحرك لسبب بسيط ان الشرج بيكون ضيق مش زي المهبل المهبل لو البنت قامت الزوبر حيتحرك جواها انما في الشرج لا حيشد الشرج معاه افضل و ضعيه للسوالب و بالنسبالي هي الدوجي استيل عشان بتبقي متحكم في السرعه و بيكون مفيش شد و بيمتع السالب اكتر

• عجبني
انا كسالب بقولك ان اسواء وضع عشان تنيك سالب فيه هوا و ضع السالب هوا البيتحرك لسبب بسيط ان الشرج بيكون ضيق مش زي المهبل المهبل لو البنت قامت الزوبر حيتحرك جواها انما في الشرج لا حيشد الشرج معاه افضل و ضعيه للسوالب و بالنسبالي هي الدوجي استيل عشان بتبقي متحكم في السرعه و بيكون مفيش شد و بيمتع السالب اكتر
هو مش المفروض بيبا في زيت عشان يسهل دخول بتاعي في الشرج

• حبيته
التفاعلات: Love older
معرفش انت سالب ولا موجب بس أنا كسالب بقولك ان أقل وضع بيوجع السالب هو لما يبقى الموجب نايم على ضهره والسالب قاعد عليه زي اللي في الصورة كده، لان ساعتها السالب هو اللي بيتحكم في الحركة وبيظبط ربتم الحركة حسب مقدار تحمله للألم
عشان كده المصع ده مناسب جدا للمبتدئين خصوصا لما يكون الموجب هو اللي مبتدئ لان المبتدئ ده بيكون غشيم ومش بيبقى عنده إحساس بوجع السالب

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%