NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كتير من السوالب والبنوتى كنا نحب الوضع ده فى بداياتنا عشان نهرب من عيون الفحل اللى معانا

JnwX0t2.gif JnwX78G.gif JnwX5as.gif JnwXTGt.gif JnwX8MP.gif JnwXvoB.gif JnwXOwQ.gif JnwXSP1.gif JnwXgKF.gif

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: DHorny, yousefjo52, زوج متحرر عن تجربة و 28 آخرين
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: King'S Man, غريب عن العالم, بنوتى خاضعه laila و شخص آخر
مهو مش سهل ان اللبوه مننا تاخد الزب سبعاوي و تبص ف عيون الدكر الي بيهتك عرضها وتشوف انهزامها ف عيونه
مش ف الاول ع الاقل
فيما بعد بنحب نحس بالانهزام و الاستسلام للدكر دا فبنسيب نفسنا ف وبنركع وناخدو سبعاوي و نبقي حريم بجد

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: mooooka, Jordn, King'S Man و 7 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الدكر الشرقاوى, King'S Man, فحل هايجان و 2 آخرين
حصل بس ما زال ده من الأوضاع المفضله عندي ولي مكانه خاصه كده ♥️

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الدكر الشرقاوى, Ahmed Gyptos, King'S Man و 3 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: Ade1l و saleb ♥️
كتير من السوالب والبنوتى كنا نحب الوضع ده فى بداياتنا عشان نهرب من عيون الفحل اللى معانا

JnwX0t2.gif JnwX78G.gif JnwX5as.gif JnwXTGt.gif JnwX8MP.gif JnwXvoB.gif JnwXOwQ.gif JnwXSP1.gif JnwXgKF.gif
ومازلت بحبوا لو الزبر كبير عشان اقدر اتحملوا

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الدكر الشرقاوى, King'S Man, بنوتى خاضعه laila و شخص آخر

اول مرة ليا سوفت مكنتش عارفه ابص ف عينه كنت سايبه نفسي لايده وصوته ومغمضه لو رفع وشي لوشه

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: تحت طيز ميريام, الدكر الشرقاوى, King'S Man و 7 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى، King'S Man و Manoo0
اول مرة ليا سوفت مكنتش عارفه ابص ف عينه كنت سايبه نفسي لايده وصوته ومغمضه لو رفع وشي لوشه
مكسوفه يا روحى😘😘

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى و Nodybosy
  • حبيته
التفاعلات: saleb ♥️
مهو مش سهل ان اللبوه مننا تاخد الزب سبعاوي و تبص ف عيون الدكر الي بيهتك عرضها وتشوف انهزامها ف عيونه
مش ف الاول ع الاقل
فيما بعد بنحب نحس بالانهزام و الاستسلام للدكر دا فبنسيب نفسنا ف وبنركع وناخدو سبعاوي و نبقي حريم بجد
صح يا روحى

• عجبني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
الdogggy احلي

و الcow girl احلي الوضعين بقدر اتحكم غي حركات اللي معايا جدااا

• عجبني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى، King'S Man و غريب عن العالم
اه صح حقيقى و**** جدآ انا كنت كده بالذات مع اللى اول مرة اقابلهم لازم انام على بطنى

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الدكر الشرقاوى و King'S Man
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%