NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال اول مره مارست العاده السريه ؟؟

مساء الفل انا هسالك سؤال للجميع اول مره ضربت عشره كنت كام سنه وانتي يا قطه اول مره ضربتي سبعه ونص كنتي كام سنه انا عن نفسي كنت ١٣ سنه واحساس اول مره ميتوصفش حسيت أن روحي بتنسحب مني ونشوه متكررتش تاني
١٤

• عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
كان نفسى اشارك معاك المعلومه القيمه دى
بس تراجعت عند اخر لحظه وافضل احتفظ بيها لنفسى

• عجبني
التفاعلات: فحل هايجان
مساء الفل انا هسالك سؤال للجميع اول مره ضربت عشره كنت كام سنه وانتي يا قطه اول مره ضربتي سبعه ونص كنتي كام سنه انا عن نفسي كنت ١٣ سنه واحساس اول مره ميتوصفش حسيت أن روحي بتنسحب مني ونشوه متكررتش تاني
١٣

• عجبني
التفاعلات: عاشق السكس فون
12 سنة
فضلت لحد ٢٠ سنة بجيبهم ف نص ساعة
دلوقتي بجيبهم ف دقيقة 😢

من عمري ٥ سنين امارس العادة زي ما يعملوا الاكبر مني اشوفهم واقلدهم بس ١١ سنة صار عندي حليب واقذف مش متذكر اول مرة بس اول مرة كانت جبت بطيز ابن اخي عمري ١١ سنة وهوا عمره ١٠ سنين كنا دايما مع بعض

١٣ سنة كان في ملتقي اسمه ١٠٠١٠٠٢٠٠ كان فشيخ نييييييك فتحت صور سكس زبري نزل لوحده وكانت رعشة فشييييخة
هو ايه الملتقى دا

انا زيك كنت ١٣ سنه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كان عندى ١٣ سنة من عشر سنين

كيف تركتيها
بالاول كان صعب بي بعدين ما عدت اتقرب من اشياء الي تهيج حتى من اقرا قصص ما أقرئها لحتى نزل

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
بالاول كان صعب بي بعدين ما عدت اتقرب من اشياء الي تهيج حتى من اقرا قصص ما أقرئها لحتى نزل
كم عمرك

كنت عندي ١٣ سنه ونص مكنتش اعرف بتتعمل ازاي ولا النيك بيتم ازاي كنت كل يوم قبل منام اتخيل اني نايم مع ممثله او مطربه فاليوم ده قولت هعمل حاجه جديده تخيلت اكتر من وحده وكنت بتخيل الجزء الحلو عندها هو بس اللي مفهوش هدوم غمضت عنيا وتخيلت niki minaj بترضعني زبي وقف ولاقيت نفسي تلقائيا بلعب فيه ودي كانت اول مره ليا وكان معاها ariana grande و Jenifer Lopez

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%