NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ahmedchocho

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
اول مره اتناك فيها

مساء الخير انا سمير 36 من مدينه صغيره الكل فيها يعرف بعض الشزوز الجنسي للرجال فضيحه كبيرة ومش مهم الحريه الشخصيه والاحساس والميول الجنسي المهم ........................ انا طول عمري ومن صغري احب الجنس بشراهة حتي وانا *** صغير كنت بنيك البنات جيراني واحنا بنلعب عريس وعروسه حتي لما كبرت كبرت معايا شهوتي ورغباتي بس للاسف عمري ما شبعت من الجنس مع اني خبره وزبري كبير .... وهنا بدات قصتي لما جاني حمووو وطلب مني نتقابل كما العاده عشان انيكه وحمو ده كان معروف عندنا انه بيتناك ومعندوش عيب يعني علني مشيته حريمي كلامه لبسه كل شي فيه حريمي وخبه في النيك يعني يمتع اكتر من كتير من الحريم المهم هوا كان بيحبني وانا كمان لانه كان بيحب النيك وبيمارسه بحب واحساس المهم يومها نمت علي ظهري وهوا نام علي دراعي ووحضنته وضميته علي صدري وقعدت احسس علي جسمه وطيزه وكنت بحسس عليه بحنيه شديده وهوا كان بيبوس في صدري ونزل بوس ولحس في صدري وبطني ساعتها بس حسيت بمتعه حاجه اول مره احسها وهوا بيمص حلمه صدري وياحسها باسانه بهدوء ولطف حسيت ان روحي بتنسحب مني حسيت بقشعريره في جسمي كله وكان روحي بتنسحب بجدومسكت راسه بايدي الاتنين بحنيه وادعك في شعره الناعم واول مره احس بالشعور ده خصوصا في اليوم ده كنت شارب حشيش مع زجاجه بيره مخلياني مستمتع بمص حمو لصدري ومصه للحلمه وعيني متشلتش من عينه وكاني بقله يلا بقي نكني حرام عليك يلا يلا يلا حبيبي كنت بقوله بعيني انا محتاجك

وهو حس اني مستمتع بده ةمسبش حلمة بزي من بقه وايده باءت تتحسس جسمي بحنيه من الجانين من تحت الباط وينزل بايده لحد وسطي ويرجع تاني لفوق وانا ما سبت راسه وشعري من ايديولقيته نزل بايده يحسس طيزي من الجنب وكانه عاوز يشوف رد فعلي اوبيجسني الاول وانا متحركتش بس ضغط علي راسه ويدي زادت لعب بشعره وبداء ينزل بايده تحت طيزي وانا حموت من اللي انا حسه مش قادر اتكلم متعه كبيره اول مره احسها ومافي علي لساني غير كلمهة حبيبي ااااااااه

وتؤهات بصيته وانات بتخرج من جوا ووداني مش سمعه غير صوت بقه وهوا بيمص ولقيته نام عللي صدري وقعد يبوس جسمي بوس خفيف ولقيته بيبص في عيني ولقيتو بيقلي تحب اعملك مساج زيت راسي اه لف.... لفيت جسمي ونمت علي بطني. ........ وهوا قعد فوقي علي ركبه يعني زبه بيلمس نص فخاديوهوا بيدعك ظهري وكان بيقوم بجسمه ويقعد فكان طبيعي ان زبه يمس فخادي ويخبط في طيزي اااااااااااااه اممممممممممم ايدك حلوه ااااااه كمان وبداءينزا بايده نص ظهري وينزل بصبعه بين فلقتن طيزي ,ويمسك فلقتين طيزي وييفركهم ببعض وبشكل دائري ولقيت صوتي بدا يعلو شوي اااااااااااه

اممممممممممممممممممممممم

اااااااه

ااااو,.fi

بدا يقرب بزبه بين فخادي ويقرب ويميل بصدره لطيزي وزبه باء يقرب من خرمي بزبه لحد ملمس خرمي وانا كل ما يقرب ادفع طيزي لفوق وانزل بجسمي لتحت عشان زبه يلزق في خرمي اااااه

بداءت حركته تزيد من فوق لتحت وانا كمان تحته وكان زبه حوالي15 سم وتخين شوياوحسيت بمتعه كبيره وحسيت وقتها بمتعه وهوا حاطط راس زبه فوق خرمي وعمال يمسكه بايده وييحاول يدخله في خرمي ويبله ومره واحده ااااااااااه وكتمت صوتي في المخده وكانه عامود نارودخل جواياوهوا بيضغط بزبه لجوا خرمي بس من غير حركه متخفش حبيبي سيبلي نفسك متمسكش نفسك انا مش حدخله ومش ححركه غير لما تقولي تحب اخرجه ..هزيت دماغي لاه وبات اسيب نفسي شوي بشوي كل ما اسيب نفسي يدخل لوحده من غير هوا ما يزقه يوجعني ااااااه نار مش قادرايييييييي مش قادر نار حبيبي ناااااروكان طيزي هيا اللي بتشفطه لحد ما دخل كله الا حاجه بسيطه المهم هوا محركش نفسه ولا زبه حسيت بيه ساكت خالص ونايم عليا متخفش حبيبي براحه اهو انت اللي حدخله في طيزك وفعلا دخل لواحده وباء يحركه بس بشويش وكل ميحركه يحرك ناري معاهوبدا يخله ويطلعه اه اي

اوووووووووووو

نار حبيبي

اححح

وباءت ارفع طيزي لفوق اي اي اي اي اي اي اي اي اي ه اي ه اي ه اووووووووووووكل مره يزيد في تدخيله وسرعته لحد منزل جوايا وانا كمان حسيت بيه لقيت زبي بنزل لوحده من غير ما المسه اه اه اه اه اممممممممممم

وكانت لذه ما بعدها لذه وفضلنا طول الليل ننيك بعض لحد الصبح واتكرر مقابلتنا مرتين خلا شهر كانت مقابلتنا حسب الطروف المتاحه المهم سافرت بره البلد فتره طويله وانقطعت علاقتنا بس كنت كل يوم بحلم بيه وبزبه كان الكلام ده من اكتر من 10 سنين ومن يومها محدش لمسني ولا لمس طيزي كنت كل ما اشوف قميص نوم حلو اشتريه ولما ارجع السكن واكون وحدي ابدا اشرب البيره الاول والبس قميص النوم والكلوت الفتله والشراب النايون الاسود الطويل وانام علي سريري وابدا ء احسس علي جسمي وانيك نفسي بخياره كنت بحس اني لبوه وده احساسي صحيح بحب انيك كتير بس نفسي اتناك طبيعي وعشان كدا دخلت الموقع الجميل نسوانجي يمكن الاقي اللي ارتاحله وتكون بينا علاقه جاده ونمتع بعض

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: King'S Man، Aol و barash
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%