NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب اول مره اطلب الطلب ده تنصحوني ب ايه

بجد اول مره اطلب الطلب ده انا ليا سنه ونص ممارستش علاقة جنسيه وللاسف معتش قادر اكتر من كده وللاسف لسه حاليا معنديش مقدره اتجوز ولا بحب ادفع فلوس ف حاجه زي كده ف تنصحوني اعمل ايه ومعتش قادر اصوم عن أي علاقه
معلقة زيت خروع باليل قبل النوم كل يوم لحد ما تفرج

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
اتجوز احسن واستمتع بالحلال وياريت تنسى حجة ماعنديش مقدره للجواز ومستحيل اصلا انك تفضل من غير جواز اما اذا انته عايز تتعرف وتنيك من غير الجواز دي حاجه ترجع ليك هوا ماعندناش المقدره للجواز الحلتل وعندنا مقدره على المتعه من غير الحلال
تسلم ع النصيحه

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر
اتجوز احسن واستمتع بالحلال وياريت تنسى حجة ماعنديش مقدره للجواز ومستحيل اصلا انك تفضل من غير جواز اما اذا انته عايز تتعرف وتنيك من غير الجواز دي حاجه ترجع ليك هوا ماعندناش المقدره للجواز الحلتل وعندنا مقدره على المتعه من غير الحلال
تمام

بجد اول مره اطلب الطلب ده انا ليا سنه ونص ممارستش علاقة جنسيه وللاسف معتش قادر اكتر من كده وللاسف لسه حاليا معنديش مقدره اتجوز ولا بحب ادفع فلوس ف حاجه زي كده ف تنصحوني اعمل ايه ومعتش قادر اصوم عن أي علاقه
أغرب طلب واجهته في حياتي

• بيضحكني
التفاعلات: بتاع تكييف الهواء و دكتور نسا ونيك
يقلب اختك روح اعمل الحرام مع مرا شمال ..بس الانسانه اللى قلبك خيختارها وتتجوزها هتكون موت فرحتك بيها ..لان اجمل حاجه فى الحواز انه الطرفين بيكون اول مره يتغرفو مع بعض على الحاجه دى ..فهمت حاجه
طب انا لسه في كليه وخلاص داخل جيش اعمل ايه مفيشش علاقات نهائي

يعيني دا الحاله متقحرطه ع الاخر 😂😂😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن تشوف واحده تكلمها فيديو كول بدل متمارس حقيقي كنت اعرف واحده بعمل معاها كده قبل الجواز 😁

• محزن
التفاعلات: jjojja
ممكن تشوف واحده تكلمها فيديو كول بدل متمارس حقيقي كنت اعرف واحده بعمل معاها كده قبل الجواز 😁
مش لاقي حتى دول

بص لو سنك كبير دور على بنت حالها ميسور وعلى قد ايدك واتجوز لو لسه شاب وبتكون نفسك اصبر شويه واستحمل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%