NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا اول مره اتناك ف طيزي الي ناكني صحبي وزبة كبير بصراحه كنت حاطت زيت عشان ميوجعنيش ويخش بسهوله بس من ساعه ما خلص نيك فيا وانا خرمي حارقني اوي ولازم ادخل فيه اي حاجه عشان يهدي حد عنده حل

• عجبني
التفاعلات: Mano moa, بنوتي اسمر, اسلام المتناك و شخص آخر
كريمات مخدره لحد ما الحرقان يروح ومتكررهاش تاني لان كده هتبوظ الشرج

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
اهدى على نفسك
وخد اى كريم مخدر خاص بالشرخ الشرجى واقعد ف مياة دافيه

انا اول مره اتناك ف طيزي الي ناكني صحبي وزبة كبير بصراحه كنت حاطت زيت عشان ميوجعنيش ويخش بسهوله بس من ساعه ما خلص نيك فيا وانا خرمي حارقني اوي ولازم ادخل فيه اي حاجه عشان يهدي حد عنده حل
منين انت

كلمني خاص

بما انك جربت تنصحني بإيه أنا نفسي أجرب هارد وخايف
أجرب اتناك هارد وللا خليني سوفت أحسن

بما انك جربت تنصحني بإيه أنا نفسي أجرب هارد وخايف
أجرب اتناك هارد وللا خليني سوفت أحسن
انا غالبا بتجنب الهارد وممارست سوفت قبل كده بس تجنب الهارد افضلك

• عجبني
التفاعلات: Lallo
انا غالبا بتجنب الهارد وممارست سوفت قبل كده بس تجنب الهارد افضلك
شكرا على اهتمامك
بس الفكرة مسيطرة عليا بطريقة غريبة جدا

شكرا على اهتمامك
بس الفكرة مسيطرة عليا بطريقة غريبة جدا
انا زيك وممارستش ومش حابب امارس مع موجب حابب ومع حد زى بس بقلق ومبلاقيش حد مناسب وثقه

• عجبني
التفاعلات: Allii و Lallo
متعملهاش تانى بقى لأن الايدز منتشر بطريقة غبية

انا زيك وممارستش ومش حابب امارس مع موجب حابب ومع حد زى بس بقلق ومبلاقيش حد مناسب وثقه
مقلق من ايه

اتعرف بيك

طالما نفسك تتناك يبقي هتتناك فمتع نفسك علي قد ما تقدر ومارس هارد عادي بس اهم حاجه انك تعرف انك بقيت متناك رسمي فانت بتضحي لمتعتك وواحده واحده هتستحمل اكبرها زبر

• عجبني
التفاعلات: Reyad Zz
طالما نفسك تتناك يبقي هتتناك فمتع نفسك علي قد ما تقدر ومارس هارد عادي بس اهم حاجه انك تعرف انك بقيت متناك رسمي فانت بتضحي لمتعتك وواحده واحده هتستحمل اكبرها زبر
انت شايف كده ؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الكيك mina_moa12

متشوفلي صاحبك بقا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%