NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

HeGzo

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا لو حابب اتعرف ع بنت وبامانة عشان تشبع غريزتى المفروض اعمل ايه مع العلم انا مااتكلمتش مع ولا بنت قبل كدا لانى بتحرج

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: αмιя вιℓα єιмαяι و إبراهيم سالم
انا ليا بوست هنا بعنوان ازاى تشقط بنت
ادخل عليه يمكن بفيدك

• عجبني
التفاعلات: HeGzo
  • عجبني
التفاعلات: talin
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا لو حابب اتعرف ع بنت وبامانة عشان تشبع غريزتى المفروض اعمل ايه مع العلم انا مااتكلمتش مع ولا بنت قبل كدا لانى بتحرج
غريزتك ليه يا عم هو حيوان ولا اي 😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: عاشق لاجسام النساء و إبراهيم سالم
  • بيضحكني
  • بيضحكني
وبعدين أنت عايز تفهمنى انك 32سنه ومعملتش ولا علاقه

يا عم احراج ايه بس اللي انت بتتكلم عنه اتجوز يا عم فكك من جو التحرش اللي انت فيه ده 😂😂

يا عم احراج ايه بس اللي انت بتتكلم عنه اتجوز يا عم فكك من جو التحرش اللي انت فيه ده 😂😂
انا لو متحرش كنت خدت الى انا عايزه بس انا مش كدا ياصديقي

بص يسطا قصة تتعرف ع بنت من سوشيل و خصوصا لو هنا ف فكك اكنك داخلك ديسكو با ضبط و بتشوف اي بنت تعبانة ف دماغة و هتيجي معاك بس مش هتفضل معاك و لا انت تقدر توصل معاها ل سيكس (في حالات خاصة دا لو وصلت) ف فكك من كسوفك و انزل اتعرف ع ناس و بلاش تشيل زبك ع كتفك و اتعامل مع بنات انها زيك و ليها مشاعر دا لو عايز فعلا تحل مشكلتك و لو مش عايز و عايز تشبع رغبتك ف مفيش أسهل من بيوت دعارة و ريح نفسك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%