NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال انا منشوراتى كلها كدا واتلمو

مدام زوزو

نسوانجى الاصلى
نمبر وان فضفضاوى
نسوانجي متفاعل
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور
حبايبى انا منشوراتى كلها بعرف فيها الشباب على طبيعه الست واسرار الست او البنت عشان يتعامل بشكل افضل مع مراته او حبيبه وعشان مفيش بنت من البنات المسهوكه تيجى عليه او كدا لان شايفه البنات مزودينها والشباب هو اللى بقه غلبان ..فانا بتعاطف مع الشباب عموما ومش مسهوكه ولا معقده..انا الاكاونت دا اصلا اللى مدهولى وساعدنى انى اعملو ولد ..انا اسمى حنان اصلا مش زوزو ..فبصراحه وشهاده حق شوفت كل الجدعنه من الولاد ..وعلى العكس بقه كل الغيره والحقد والنفسنه من البنات ..فانا هنا بتكلم بحريتى وبنشر بوستات اقرب للتعليميه ..مع العلم انى ممكن انزل كل شويه منشورات احكى فيها عن حاجات كنت بعملها مع جوزى ومع العلم برضو كنا بنعمل حاجات لو قولتها هتعمل نافوره هيجان ..بس انا عوزه افيد بجد مش اهيج الرجاله عليا وخلاص ..
ف اتلمو يا ام صورم منك ليعا وبطلو الكومنتات اللى كلها نفسنه ..لان وحيات النعمه مالقيت ست هنا اقول عليها ست ..تفاصيل المفروض اى ست تعرفها الاقي الواحده هنا مش عرفاها وحاجات المفروض مشاعر انثويه ولا كانها تعرف عنها حاجه ..فانتى يقلبي دكر اساسا فاتهدووو شويه هااا ..
انا مش لاقيه غير دعاء ورونى هنا اصلا اللى حساهم ستات
وغورو فى داهيه بقه عشان عصبتونى..

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: Black horse, 4nox, عاشق للنيك والمتعة و 49 آخرين
حبايبى انا منشوراتى كلها بعرف فيها الشباب على طبيعه الست واسرار الست او البنت عشان يتعامل بشكل افضل مع مراته او حبيبه وعشان مفيش بنت من البنات المسهوكه تيجى عليه او كدا لان شايفه البنات مزودينها والشباب هو اللى بقه غلبان ..فانا بتعاطف مع الشباب عموما ومش مسهوكه ولا معقده..انا الاكاونت دا اصلا اللى مدهولى وساعدنى انى اعملو ولد ..انا اسمى حنان اصلا مش زوزو ..فبصراحه وشهاده حق شوفت كل الجدعنه من الولاد ..وعلى العكس بقه كل الغيره والحقد والنفسنه من البنات ..فانا هنا بتكلم بحريتى وبنشر بوستات اقرب للتعليميه ..مع العلم انى ممكن انزل كل شويه منشورات احكى فيها عن حاجات كنت بعملها مع جوزى ومع العلم برضو كنا بنعمل حاجات لو قولتها هتعمل نافوره هيجان ..بس انا عوزه افيد بجد مش اهيج الرجاله عليا وخلاص ..
ف اتلمو يا ام صورم منك ليعا وبطلو الكومنتات اللى كلها نفسنه ..لان وحيات النعمه مالقيت ست هنا اقول عليها ست ..تفاصيل المفروض اى ست تعرفها الاقي الواحده هنا مش عرفاها وحاجات المفروض مشاعر انثويه ولا كانها تعرف عنها حاجه ..فانتى يقلبي دكر اساسا فاتهدووو شويه هااا ..
اهدا يازوز

• عجبني
التفاعلات: مدام زوزو
  • عجبني
التفاعلات: Aboda94
  • حبيته
حقيقة اللي قولتيه ان صداقة الشباب بالنسبة لنا احنا احسن من صداقتنا للبنات من ناحية الخوازيق والغيرة والحقد والحوارات

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: زبير الاربعينيه، domdoma و مدام زوزو
طيب ما تحكلنا عن الحاجات المجنونه اللي كانت بتحصل مع جوزك لان انا كنت بعمل حاجات ف نظر بعض الناس مقرفه

اهدي وروقي كده وبلاش حجج مش هنسيب الجاتوه، 🤣
بس عجبني جدا ست مس ست دي
فعلا مش كل ست انثي زي مش كل ذكر رجل
سيبك انتي وكملي مسيرة التنوير والاصلاح وكلنا وراكي 🤣

حقيقة اللي قولتيه ان صداقة الشباب بالنسبة لنا احنا احسن من صداقتنا للبنات من ناحية الخوازيق والغيرة والحقد والحوارات
وازيدك بيت ان الشباب بينهم وبين بعض قليل لما تلاقي حقد وغيرة

• عجبني
يابنتى والنعمه اقرب واحده ليكى بتكون منفسنه منك
لكن الولاد وحيات عيالى بعيدا عن شقاوتهم وكدا بس جدعان جدا ..وعلى فكرة بتقولى لحد فيهم انا ست مليش فى حاجه وحشه مش بيدايقك خلاص ..لان هما عارفين بيروحو لمين والنسوان الشمال هى السبب خليت كلو يفتكر فى اى ست كدا

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: زبير الاربعينيه، peso0 و ناقد بناء
وازيدك بيت ان الشباب بينهم وبين بعض قليل لما تلاقي حقد وغيرة
انا قصدت ان صداقتنا احنا البنات مع الشباب احسن من صداقتنا مع البنات لان لو بنت وولد اصدقاء عمرك ما هتلاقي بينهم غيره وحقد وخوازيق من اللي بنسمع عنهم بين البنات

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، مدام زوزو و Aboda94
اهدي وروقي كده وبلاس حجج م؛ هنسيب الجاتوه، 🤣
بس عجبني جدا ست مس ست دي
فعلا مش كل ست انثي زي مش كل ذكر رجل
سيبك انتي وكملي مسيرة التنوير والاصلاح وكلنا وراكي 🤣
ورايا انا عرفاكو بتعملو اى ياجزم
لا خليكو قدام 🙈

• بيضحكني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: زوبرى 21 سم, ناقد بناء, mido tito و شخص آخر
انا قصدت ان صداقتنا احنا البنات مع الشباب احسن من صداقتنا مع البنات لان لو بنت وولد اصدقاء عمرك ما هتلاقي بينهم غيره وحقد وخوازيق من اللي بنسمع عنهم بين البنات
عارف وكمان علاقة الشباب ببعض احسن من البنات مع بعض

• حبيته
التفاعلات: افنان 2 و مدام زوزو
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، mido tito و Aboda94
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يابنتى والنعمه اقرب واحده ليكى بتكون منفسنه منك
لكن الولاد وحيات عيالى بعيدا عن شقاوتهم وكدا بس جدعان جدا ..وعلى فكرة بتقولى لحد فيهم انا ست مليش فى حاجه وحشه مش بيدايقك خلاص ..لان هما عارفين بيروحو لمين والنسوان الشمال هى السبب خليت كلو يفتكر فى اى ست كدا
كلامك الماظ ذي العاده يا زوزو علشان كده انا المعظم الاكبر من اصدقائي شباب جدعان وفي اي موقف بلاقيهم في ظهري

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: ناقد بناء و M A H M 0 U D
كلامك الماظ ذي العاده يا زوزو علشان كده انا المعظم الاكبر من اصدقائي شباب جدعان وفي اي موقف بلاقيهم في ظهري
حبيبتى بلاش ضهرك ..هما اه جدعان ..بس بلاش ى قلب اختك 🙈🙈

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: دونجوان عز, الملك السادى, Mstr gan و 5 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، Aboda94 و مدام زوزو
ورايا انا عرفاكو بتعملو اى ياجزم
لا خليكو قدام 🙈
طيب وغلاوتك انا قاصدهاعشان متوقع ردك
صحكتك بالدنيا وربنا يفرحك ب ياسمين
ياحنة ياعسل🌹

• حبيته