NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يسطا طيب ما انا مثلا كنت بحب الجنس في الاماكن المفتوحة بس مش بحب حد ياحرش بيا اي العلاقة
هو كل الناس متساوية؟ انتي يالتي الراجل باستنكار مين اللي قالك ان فيه بنات بتهيج من التحرش .. فنا بقولك ان فيه و حكيت ظروفها هي

لا وضح اكتر طيب هو مستفاد اي
والا حاجه هو عايز يشبع غريزته بس خد طريق غلط مش هيحقق ليه أي متعه طب ليه ؟؟؟ اقرأي بقا الكومنت الي قبل دا كويس وانتي هتفهمي ليه

مقصدش الوقت اقصد الموقف و بما اننا بنتكلم عن سكس هل بيحصل معاكي بسبب سكس او هيجان؟
و هل اتحرشتي بحد ؟
لا مش بيحصلي بسبب السكس خالص
انا مش عارفة هل دا تحرش او لا بس لمست زب حد وهو نايم

• عجبني
التفاعلات: Gnoonelrooh
هو كل الناس متساوية؟ انتي يالتي الراجل باستنكار مين اللي قالك ان فيه بنات بتهيج من التحرش .. فنا بقولك ان فيه و حكيت ظروفها هي
ممكن

والا حاجه هو عايز يشبع غريزته بس خد طريق غلط مش هيحقق ليه أي متعه طب ليه ؟؟؟ اقرأي بقا الكومنت الي قبل دا كويس وانتي هتفهمي ليه
فهمتك

تحرش طبعا .. طب كان مين و عملتي كدة ليه

طلعتي متحرشه احا 🤣🤣 طب كان حد غريب والا مين ؟

تحرش طبعا .. طب كان مين و عملتي كدة ليه
مفتكرش انه تحرش لاننا كنا بايتين سوا والصبح عملنا سكس

يسطا واحد صاحبي كنا بايتين سوا والصبح عملنا سكس عادي
لا ظلمتك دا مش تحرش دا دا تهرش هتلاقي كنتي بتهرشيلو في زبه والا حاجه طلاما عارفين بعض 🤣

مفتكرش انه تحرش لاننا كنا بايتين سوا والصبح عملنا سكس
شوفي التحرش هو انك بتعمل حاجة لها مدلول جنسي بحد لا يبادلك نفس الرغبة ف هو نايم فانتي عملتي دا .. انتي كمان بتلمسي ف فيتش النوم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا ظلمتك دا مش تحرش دا دا تهرش هتلاقي كنتي بتهرشيلو في زبه والا حاجه طلاما عارفين بعض 🤣
وقبل النوم كنا بنقفش يعم

شوفي التحرش هو انك بتعمل حاجة لها مدلول جنسي بحد لا يبادلك نفس الرغبة ف هو نايم فانتي عملتي دا .. انتي كمان بتلمسي ف فيتش النوم
يسطا قبل ما ينام كنا بنقفش

يا بت يعني و انتي نايمة لو حسس عليكي و علي كسك هيبقي عادي ؟ 🤣
اه بقولك قبل ما ينام كنا بنقفش لبعص

وقبل النوم كنا بنقفش يعم
يلا ابسطو 😅 بس معلش اسألك سؤال شخصي عندي فضول أعرفه انتي ايه ؟؟! اتربيتي ونشأتي في بيءه عامله ازاي يعني نشأتي نشأ طبيعيه زي اغلب الناس في بيت عاءلي مكون من اب وام واخوات عادي في مواقف مفرحه ومحزنه عادي والا طفولتك مكنتش أفضل حاجه حصل مثلا انفصال بين الأب والأم حاجه زي كدا مثلا اصلك فقدي عذريتك وانتي ١٥ سنه وبتعملي علاقات كتير وانتي اكيد عندك اصحاب وأهل ودا مش طبيعي حتي لو نشأتي في مكان متفتح برضو مش هيبقى كدا اكيد في تأثير نفسي او حاجه زي كدا والا مفيش؟
لو مش عايزه تجاوبي عادي لأن دي حاجه خاصه بس سألت بسبب الفضول بس لأن ملقتش والا واحد علق على دا واخد باله خالص

لا دا يعتبر مش تحرش يا صاحبي انت كدا بتلعب بلألفاظ 😅 هو لو حد مثلا حبيبته نايمه وراح باسها من شفايفها لحد ما صحاها وقالها صباح الخير وهي صحيت وقالت صباح النور وبس وبعدته عنها لأنها لسه صاحيه وكملوا يومهم عادي دا مش تحرش لأنهم يعرفوا بعض هما أحباب متعودين على كدا .
مثلا في اصحاب متعودين يشتموا بعض بينهم وبين بعضهم يقولوا بطل يا خول والكلام دا هو صاحبه الي اتشتم راضي ومتفهم مش هيروح يتخانق معاه لو هما متعودين بس مش معني كدا انت تروح تشتم أي حد ماشي في الشارع مش هسيبك وهتكون غلطان هي تعتبر فكره قريبه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%