NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

⚜️MASRY

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دلوقتي اتعرفت علي بنت في المنطقة اللي ساكن فيها و هيا اكبر مني بكتير و اتطورت علاقتنا وبقينا حبايب والنهاردة هقابلها و امارس الجنس معاه معأن دي اول مرة ليا اعمل ايه علشان هيا تتمتع وانا اتمتع وهل علشان اول مرة هجيب بسرعه ولا ايه انصحوني يحبايب قلبي❤️🔥

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx، نسوانجي جميل و doctor_massage
دلوقتي اتعرفت علي بنت في المنطقة اللي ساكن فيها و هيا اكبر مني بكتير و اتطورت علاقتنا وبقينا حبايب والنهاردة هقابلها و امارس الجنس معاه معأن دي اول مرة ليا اعمل ايه علشان هيا تتمتع وانا اتمتع وهل علشان اول مرة هجيب بسرعه ولا ايه انصحوني يحبايب قلبي❤️🔥
احتويها بلاش تبقي جلانف وتدخل فالجنس اتكلم معاها هز.اضحك حاول تبوسها وتلاعبها خليها تذوب وبعدين الحس عسل كسها لحد ما تنزلهم وخليها تمصلك وبعد كده نكها

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Y0uSèf و ⚜️MASRY
احتويها بلاش تبقي جلانف وتدخل فالجنس اتكلم معاها هز.اضحك حاول تبوسها وتلاعبها خليها تذوب وبعدين الحس عسل كسها لحد ما تنزلهم وخليها تمصلك وبعد كده نكها
اممم طب انا وهيا اتكلمنا في التليفون بس شكل وشها مش عاجبني بس جسمها جامد

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage
  • بيضحكني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx و ⚜️MASRY
بلاش هتندم بعديها

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: ⚜️MASRY
انا معرفش ميولك اي بس بما ان دي أول مره خليك رومانسي في البدايه بوس واحضان ولعب 🤤 هه لعب كتير 😅😅
والباقي انت عارفه استمتع ودلعها ♥️

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: ⚜️MASRY، اسنانجي و doctor_massage
انا معرفش ميولك اي بس بما ان دي أول مره خليك رومانسي في البدايه بوس واحضان ولعب 🤤 هه لعب كتير 😅😅
اللعب علي قد ما تقدر اللععععععععععععب 😂😂😂

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Y0uSèf، ميدو ابن عز و ⚜️MASRY
  • عجبني
التفاعلات: doctor_massage
  • ايه ده
التفاعلات: ⚜️MASRY
حبيبي ياابن العز❤️🔥

• عجبني
التفاعلات: ميدو ابن عز
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
داعبها كثيراً و طويلاً
ولا تبدأ في الايلاج الا بعد ان تطلب منك بلسانها ان تفعل ذلك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ⚜️MASRY و doctor_massage

المواضيع المشابهة

عودة