NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ف شقتنا محدش كان موجود وجه قضيت يوم جميل جدا وفشخني ولسه فاكره اول لما نزل ف طيزي كان دافي واحساس جمييل ❤️
اول مره كان خلفي في المرات التانيه فتحك و لا لسه بنت

حبي لنوم مع المبار زي ما تقول كده حب ليهم
بس انتي مش بس بتنامي مع امبر منك انتي بتنامي مع فرق سن كبير يعني اعرف ان العشرين ممكن يميل لراحل تلاتيني اربعيني بالكتير مش خمسيني يا مريم .. انتي بتحبي عمر الابهات تقريبا

بس انتي مش بس بتنامي مع امبر منك انتي بتنامي مع فرق سن كبير يعني اعرف ان العشرين ممكن يميل لراحل تلاتيني اربعيني بالكتير مش خمسيني يا مريم .. انتي بتحبي عمر الابهات تقريبا
الابهات والجدود كمان

الابهات والجدود كمان
احا بتتكلمي جد ؟ طيب اكبر حد نمتي معاه كان مين
و ممكن تمامي مع حد اكبر منك ب عشر سنين مثلا؟

مش بحب اقول مين
حسيت انك هتقولي كدة... طيب انتي بقيتي تكبي الكبار من بعدها؟ ولا انتي اصلا بتميلي لهم من قبلها؟

احا بتتكلمي جد ؟ طيب اكبر حد نمتي معاه كان مين
و ممكن تمامي مع حد اكبر منك ب عشر سنين مثلا؟
بص انا اكبر حد نمت معاه كان حاجة وستين سنة وكان ابو واحد اعرفه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حسيت انك هتقولي كدة... طيب انتي بقيتي تكبي الكبار من بعدها؟ ولا انتي اصلا بتميلي لهم من قبلها؟
هو انا قبلها مكنش ليا في السكس اوي اصلا

بص انا اكبر حد نمت معاه كان حاجة وستين سنة وكان ابو واحد اعرفه
قارحة شقطي ابو صاحبك ههههه
طب و السؤال دا
و ممكن تنامي مع حد اكبر منك ب عشر سنين مثلا؟

اول مرة اجرب الجنس فحياتي اليوم دا بقا عمره ما اتمسح من دماغي

مبدأيا هي مكنتش احسن حاجة حصلتلي ودا لأكتر من سبب اولهم اني كنت صغيرة 15 سنة بس مش اكتر ، رقم اتنين مكنتش حابة اصلا التجربة دي ، وبالنسبالي دي كانت علاقة فاشلة بكل المقاييس وكمان من اسباب فشلها الشخص العملت معاه كده د دا غير ان اول مرة كتجربه جنسيه كانت نيك علي طول مفيش مقدمات هو نيك

بس مش هننكر

اول تجربة جنسية لأي حد صعب تتنسي خالص لانها بتكون اول مرة الشخص بيحس انه كبر بجد بقا عنده القدرة فالوقت دا يخلف كراجل بيحس انه بقا راجل بجد وكبنت بتحس بانوثتها طبعا ، واول مرة الراجل يجيب لبن وهو مع ست بيحس كأنه اول مرة يقذف والست كذلك فالقذف وهي بين احضان راجل
كل حاجة بتحصل فيوم اول مرة صعب تتنسي بنفضل فاكرينها بكل تفاصيلها مهما كانت صغيرة

فانت بقا

كشاب لسه فاكر اول مرة وكانت مع مين وفين ؟

وكبنت لسه فاكرة اول مرة وكانت مع مين فين ؟
اع صراحتك اوى مره في كل حاجه لا تتسي

اول مرة اجرب الجنس فحياتي اليوم دا بقا عمره ما اتمسح من دماغي

مبدأيا هي مكنتش احسن حاجة حصلتلي ودا لأكتر من سبب اولهم اني كنت صغيرة 15 سنة بس مش اكتر ، رقم اتنين مكنتش حابة اصلا التجربة دي ، وبالنسبالي دي كانت علاقة فاشلة بكل المقاييس وكمان من اسباب فشلها الشخص العملت معاه كده د دا غير ان اول مرة كتجربه جنسيه كانت نيك علي طول مفيش مقدمات هو نيك

بس مش هننكر

اول تجربة جنسية لأي حد صعب تتنسي خالص لانها بتكون اول مرة الشخص بيحس انه كبر بجد بقا عنده القدرة فالوقت دا يخلف كراجل بيحس انه بقا راجل بجد وكبنت بتحس بانوثتها طبعا ، واول مرة الراجل يجيب لبن وهو مع ست بيحس كأنه اول مرة يقذف والست كذلك فالقذف وهي بين احضان راجل
كل حاجة بتحصل فيوم اول مرة صعب تتنسي بنفضل فاكرينها بكل تفاصيلها مهما كانت صغيرة

فانت بقا

كشاب لسه فاكر اول مرة وكانت مع مين وفين ؟

وكبنت لسه فاكرة اول مرة وكانت مع مين فين ؟
لسه 😭

علي فكرة الصح انك تتكلم مع مراتك تقولها مثلا تعالي نجرب نعمل كده فاهمني
فهمك بس هي عندها قناعه بتوصل للصدام اننا كده كويسيين يعني انا علاشان اعودها تمص لي كانت ليلية يا عمده ..
بتاع سنتين مثلا
خصوصاً بعد اول بيبي كانت فضلت فتره مش بتحب السكس وعندها فتور ما بعد الولاده

قارحة شقطي ابو صاحبك ههههه
طب و السؤال دا
و ممكن تنامي مع حد اكبر منك ب عشر سنين مثلا؟
ممكن

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%