NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: محمد ايزل
متكررش لي
مع الاسف الظروف ما سمحتش انى انيك اتنين سوا مرة تانيه وخصوصا انى بحب انيك بعد قصه مش محرد نيك وخلاص

اول مرة كانت مع خالتي ، وكانت اول مرة المس واحدة

يعني انت عملت كده تادية واجب
لا طبعا كان عن رغبه جامده لينا سوا هى كانت شرقانه وانا كنت هموت وانيكها بس من غير حب ولا مشاعر ولا اننا هنتجوز وكده

لا طبعا كان عن رغبه جامده لينا سوا هى كانت شرقانه وانا كنت هموت وانيكها بس من غير حب ولا مشاعر ولا اننا هنتجوز وكده
فهمتك طيب تفتكر نيك بدون مشاعر بيكون حلو

• حبيته
التفاعلات: الزبر الخبير
  • عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
فهمتك طيب تفتكر نيك بدون مشاعر بيكون حلو
هو كان من امتع حاجه عملتها فى حياتي بصراحه مش عاوز اقولك انى لحد الان فيه سنة تمرد على علاقتي بمراتي بسبب الموضوع ده طبعا مراتي فكرانى مليش اى ماضي ومفتحتهاش فى الموضوع ده خااص بس بحس ان السكس معها تقلييدي جدا وسعات كتير بشتاق لاى علاقه كانت قبل الجواز بس بقول يا واد اعقل متخربش بيتك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو كان من امتع حاجه عملتها فى حياتي بصراحه مش عاوز اقولك انى لحد الان فيه سنة تمرد على علاقتي بمراتي بسبب الموضوع ده طبعا مراتي فكرانى مليش اى ماضي ومفتحتهاش فى الموضوع ده خااص بس بحس ان السكس معها تقلييدي جدا وسعات كتير بشتاق لاى علاقه كانت قبل الجواز بس بقول يا واد اعقل متخربش بيتك
حاططها في مقارنة طول الوقت

مجربتش علاقه كامله
لكن مش هنسي اول بوسه
واول حضن
واول مره اقفش
وكل مره من دول مع واحده شكل وكانوا متجوزين

فاكر كل دا
اه لأنهم متكرروش وفاكر تفاصيل الموقف نفسه واحساسها وقتها لاني كنت صادق في احساسي معاهم وهما للي ضحكوا عليا

طيب ما دا غلط
عارف بس مش بقدر اهز صورتى عندها او اقولها انى محتاج تكونى افضل لان هى عندها قناعه ان كده كويس ديما وانا ديما مجنون ..وكمان مش قادر انس جمله اتقالت لى من صحبتى ايام العلاقة دى. قالت لى انا هبسطك وخليك ملك بس انا فعلا خايفه بعد ما تتجوز تقارن مراتك بيا لان مفيش واخده هتعرف تعملك الى انا هعملهولك ..

اه لأنهم متكرروش وفاكر تفاصيل الموقف نفسه واحساسها وقتها لاني كنت صادق في احساسي معاهم وهما للي ضحكوا عليا
ضحكوا عليك ازاي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%