NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اول مرة اجرب الجنس فحياتي اليوم دا بقا عمره ما اتمسح من دماغي

مبدأيا هي مكنتش احسن حاجة حصلتلي ودا لأكتر من سبب اولهم اني كنت صغيرة 15 سنة بس مش اكتر ، رقم اتنين مكنتش حابة اصلا التجربة دي ، وبالنسبالي دي كانت علاقة فاشلة بكل المقاييس وكمان من اسباب فشلها الشخص العملت معاه كده د دا غير ان اول مرة كتجربه جنسيه كانت نيك علي طول مفيش مقدمات هو نيك

بس مش هننكر

اول تجربة جنسية لأي حد صعب تتنسي خالص لانها بتكون اول مرة الشخص بيحس انه كبر بجد بقا عنده القدرة فالوقت دا يخلف كراجل بيحس انه بقا راجل بجد وكبنت بتحس بانوثتها طبعا ، واول مرة الراجل يجيب لبن وهو مع ست بيحس كأنه اول مرة يقذف والست كذلك فالقذف وهي بين احضان راجل
كل حاجة بتحصل فيوم اول مرة صعب تتنسي بنفضل فاكرينها بكل تفاصيلها مهما كانت صغيرة

فانت بقا

كشاب لسه فاكر اول مرة وكانت مع مين وفين ؟

وكبنت لسه فاكرة اول مرة وكانت مع مين فين ؟
الوليه جرتي اللي حلبت لبني 😂😂 اكيد فاكر ازاي انسي وانا بقيت خبير علي ايديها

• عجبني
التفاعلات: كازانوفا
فاكر بس مش حقول

طبعا بتذكر كل لحظة من اول ممارسة..كانت مع زميلتي بالحامعة سكس خلفي..وفعلا حسيت حجم القضيب غير كل مرة وكمية السائل بالقذف شي عجيب
مستحيل تتنسي

• أتفق
التفاعلات: Horny Dragon
اول مره اجرب العلاقه الجنسيه كانت مع ولد وكنت سالب وقتها كنت لسه يكتشف ميولي .. متمرس اني استمتعت وقته لأنها اول مره بس بعدها حسيت بتأنيب ضمير كتير اوووي ... حاليا مع كتر العلاقات مش بحس بتأنيب الضمير دا بس ميولي اختلفت
اختلفت ازاي

• عجبني
التفاعلات: Maged Megoo
اول مره كانت مع طليقتي بعد الجواز .. بس المره اللي متتنسيش اللي حكيتلك عليها قبل كده لما فتحت طيزها
فاكراها

• حبيته
التفاعلات: Kirmet
الوليه جرتي اللي حلبت لبني 😂😂 اكيد فاكر ازاي انسي وانا بقيت خبير علي ايديها
ولسه معاها ولا لا

اول علاقة كاملة مع حبيبتي
من 30 سنة هية اللي علمتني
وتخرجت من تحت ايديها ولحد
الآن علاقتنا مستمرة تواصل من غير سكس
لأني كل واحد صار فبلد
قبلها مع بنات سطحي يعني من فوق لفوق

• عجبني
التفاعلات: Gnoonelrooh
اول مرة اجرب الجنس فحياتي اليوم دا بقا عمره ما اتمسح من دماغي

مبدأيا هي مكنتش احسن حاجة حصلتلي ودا لأكتر من سبب اولهم اني كنت صغيرة 15 سنة بس مش اكتر ، رقم اتنين مكنتش حابة اصلا التجربة دي ، وبالنسبالي دي كانت علاقة فاشلة بكل المقاييس وكمان من اسباب فشلها الشخص العملت معاه كده د دا غير ان اول مرة كتجربه جنسيه كانت نيك علي طول مفيش مقدمات هو نيك

بس مش هننكر

اول تجربة جنسية لأي حد صعب تتنسي خالص لانها بتكون اول مرة الشخص بيحس انه كبر بجد بقا عنده القدرة فالوقت دا يخلف كراجل بيحس انه بقا راجل بجد وكبنت بتحس بانوثتها طبعا ، واول مرة الراجل يجيب لبن وهو مع ست بيحس كأنه اول مرة يقذف والست كذلك فالقذف وهي بين احضان راجل
كل حاجة بتحصل فيوم اول مرة صعب تتنسي بنفضل فاكرينها بكل تفاصيلها مهما كانت صغيرة

فانت بقا

كشاب لسه فاكر اول مرة وكانت مع مين وفين ؟

وكبنت لسه فاكرة اول مرة وكانت مع مين فين ؟
اول تجربه ليا كانت مع واحده عرفتها بالصدفه كنا بنخرج و نتفسح كتير في مره في كافيه كنت بشيش راحت اخدت نفس شيشه من بقي كانت امتع لحظه بعدين بوستها ملحوظه الكافيه كان فاضي و ٣ ادوار و كنا في اخر دور المهم دخلت الحمام و عملت نفسي نسيت المنظيل ناديت عليها و دخلتها الحمام و عملت كل حاجه بوس و مص و تقفيش و نكتها اجمل نيجه في حمام الكافيه

اول علاقة كاملة مع حبيبتي
من 30 سنة هية اللي علمتني
وتخرجت من تحت ايديها ولحد
الآن علاقتنا مستمرة تواصل من غير سكس
لأني كل واحد صار فبلد
قبلها مع بنات سطحي يعني من فوق لفوق
طبعا لسه فاكر تفاصيلها

• عجبني
التفاعلات: hani1
اول تجربه ليا كانت مع واحده عرفتها بالصدفه كنا بنخرج و نتفسح كتير في مره في كافيه كنت بشيش راحت اخدت نفس شيشه من بقي كانت امتع لحظه بعدين بوستها ملحوظه الكافيه كان فاضي و ٣ ادوار و كنا في اخر دور المهم دخلت الحمام و عملت نفسي نسيت المنظيل ناديت عليها و دخلتها الحمام و عملت كل حاجه بوس و مص و تقفيش و نكتها اجمل نيجه في حمام الكافيه
حلو

• حبيته
التفاعلات: msaied13
احكيها لو تحب
هي مرة خلفي من باب الفضول و التجربة و مكانتش احسن حاجة لانها، حست بوجع جامد علشان خرمهت كان ضيق وانا زبري كان عريض عليها
لكن جربت نيك الكس مرتين
مرة ايام الجامعة و مرة مع واحدة صاحبتي

هي مرة خلفي من باب الفضول و التجربة و مكانتش احسن حاجة لانها، حست بوجع جامد علشان خرمهت كان ضيق وانا زبري كان عريض عليها
لكن جربت نيك الكس مرتين
مرة ايام الجامعة و مرة مع واحدة صاحبتي
بس لو واحدة واسع خرمها هتستمتع ممكن

اختلفت ازاي
الاول كنت بجرب مع ولاد عادي حاليا بقيت خاضع للبنات فقط وبتناك من بنات فقط ... اه ممكن اتناك من ولاد بس مش العادي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس لو واحدة واسع خرمها هتستمتع ممكن
ممكن بس للأمانة يمكن انا وقتها مكنش عندي خبرة و هي كمان كانت اول مرة فمكنتش تجربة ممتعة
و للأمانة التجربة دي عايزة تبقي مع واحدة فعلا حابة الanal

الاول كنت بجرب مع ولاد عادي حاليا بقيت خاضع للبنات فقط وبتناك من بنات فقط ... اه ممكن اتناك من ولاد بس مش العادي
فهمتك

• عجبني
التفاعلات: Maged Megoo

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%