NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER و متعصب
اول مرة جربت الجنس الخلفي كان فضول مني

ووقتها مكنتش حاسة بحاجة غير الوجع وبس بس بعد فترة يعني وبعد التجربة اكتر من مرة ابتديت احس بمتعة الخلفي بجد بيكون في نشوة غريبة اكتر من الامامي وفي مرة يعني سمعت ان الست الشرج عندها بيكون في مثيرات جنسية اصلا ووصلت بعد كده امرحلة اني ممكن اقذف من غير لمس الكس
ودي تجربة انصحكم تجربوها سواء شباب او بنات ..

بس دلوقت بقا

انت كشاب جربت الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين

وأنتي كبنت جربتي الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين
طبعا جربته كتير 🔥💖

• عجبني
التفاعلات: رجل شرقي
الى بيقول محطش الجوهره فالخرا دا بيهبد ايه يصتى بتاعك بيشخ عسل ولا اى الدنيا ولو فكرت فالقرف هتقرف طول عمرك من المهبل بعض الحيض لانو فكره انو مش نضيف فدماغك او الشرج حتى بعد ما ينضفو او البوس ريحه البق الزفره النتنه المعفنه اتكام بالعقل وفكر قبل ما تقول على العضو جوهره الى قال الماقوله دى هبيد مش بينقط عسل هو دا دا حته عضو بيفضى نجاسه البول والمتعه الجنسيه وتفريغ المنى زى اى عضو لى ايجابيات ولى سلبيات المهبل والشرج وكل حاجه ليها سلبيات وايجابيات بس لو استخدمناها صح انا راى على كلمه الجوهره وبتاع لكن بالنسبه للجنس الشرجى والمهبلى لما اجرب دا او دا ابق احكم انا من النوع الى لازم اجرب الحاجه بنفسى عشان احكم
انت متعصب لبة صحيح
انت مش ضحكت و اتبسط
خلاص يا سيدي فكك من كلمتيني الي مزعلينك

دي على فكرة قديمه من ايام جيلي يعني لما كنا حضرتك كده بنقول يا دنيا زيكم٢٠٠٢ ,,,٢٠٠٤ مثلا
الغرض منها انها كانت تبعدنا عن شذوذ الجنس الغير تقليدي

بس خلينا نتفق على شئ

لو في حد بيقول حاجه بعد تجربه و في واحد تاني بيفتي من غير ما يجرب
يبقى مين فيهم الي بيهبد !!!!

و بعدين يا سيدي انا شايفه جوهرة انت شايفه نجاسه
فلان شايفه خياره الاخ الي قاعد هناك ده شايفه عمود كهربا

كل واحد بيشوف نفسه و هو حر في القيمة الي بيحطها لبتاعه

• أتفق
التفاعلات: اميرة الثلج
الامامي اكيد فيه استمتاع للطرفين لاكن الخلفي استمتاع للرجل
بالعكس يعني انا مثلا بستمتع اوي بالخلفي

• عجبني
التفاعلات: Zepra
الخلفي متعة جميلة اوي وبالذات وقت القذف في الداخل احساس حلو اوي سواء كنت بتنيك او بتتناك انا جربت الاتنين

وانهي احسن بالنسبالك
كل مكان وليه متعته وع حسب الست الي معايا والاوضاع الي تقدر تعملها سواء في الامامي او الخلفي ، متعة الجنس مش دخول وخروج ورا او قدام وخلاص 😉

• أتفق
التفاعلات: drsniper666
كل مكان وليه متعته وع حسب الست الي معايا والاوضاع الي تقدر تعملها سواء في الامامي او الخلفي ، متعة الجنس مش دخول وخروج ورا او قدام وخلاص 😉
كده صح

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: Zepra و drsniper666
بصي الايلاج ف المهبل ممتع جدا وغير مؤلع لي ك رجل
انما ايلاج الشرج مؤلم لانها انسجة وليس مكان مخلوق للايلاج يعني بالبلدي كل حاجة لحاجة

انت متعصب لبة صحيح
انت مش ضحكت و اتبسط

دي على فكرة قديمه من ايام جيلي يعني لما كنا حضرتك كده بنقول يا دنيا زيكم٢٠٠٢ ,,,٢٠٠٤ مثلا

بس خلينا نتفق على شئ

انا مش مدايق انا بقول ما جربتش عشان احكم على الجنس اصلا كل واحد يعنى شايف بتاعى شئ مقدس ونضيف فحت بيلمع ممنوع الهوا يلمسو واخد بالك انت الافوره والتفخيم الى ملهوش لازمه دا دا بيحاول بس يراضى نفسو وضميرو بكملتين يراضى بيهم ضميرو على انو دا شئ لا مثيل له فالكون الفكره هنا الافوره والتفخيم ملهوش اى لازمه كل حاجه ليها فوايد واضرار العضو الذكرى فوايده الجنس واخراج منى وال وحش فيه انو بيمر منو مجرى البول الى هو اكيد يعنى لازم كدا بس فى اضرار وفوايد والبول نجس هل دا معناه ان بتاعك نجس ولا المهبل بعدالحيض ونضف وبق فل هل نقدر نقول عليه يع دا كان فيه هنا ددمم وبتاع واقرف وبتعمل منو بول ودا مكان نجاسه هل اقدر اقول على الشرج بعد النضافه دا قرف ونجس يبق كدا المهبل زيو حتى بعد النضافه هنا كان فيه ددمم ونجاسه وحاجه اخر قرف لازم نفكر كل حاجه ليها منافع وليها اضرار مش هبد وخلاص هو وافخم فى حاجه عاديه عضو زى اى عضو فجسم الانسان طيب ما تفخم فقلبك الى مخليك عايش ولا مخك الى مخليك تفكر اهو دا اهم من اى عضو فجسمك القلب ولا دا عادى يبق نجس والبتاعك جوهره وبينقط حليب بالعسل صح مش كدا

بصي الايلاج ف المهبل ممتع جدا وغير مؤلع لي ك رجل
انما ايلاج الشرج مؤلم لانها انسجة وليس مكان مخلوق للايلاج يعني بالبلدي كل حاجة لحاجة
اومال هى عضله بتتمدد ليه ايه الى خلاها تتمدد فوايد غير الاخراج وانت فاهمنى ليه بتتمدد زى عضلات المهبل

انت متعصب لبة صحيح
انت مش ضحكت و اتبسط

بس خلينا نتفق على شئ

وبعدين يعنى دلوقتى اتنين متجوزين وعرض على زوجتو الجنس الشرجى من باب التغير فى العلاقه وعدم برود العلاقه الجنسيه بين الطرفين او اثناء فتره الحيض كان عاوز يجامع يروح يزنى افضل صح اممممم ولا حلالك قدامك والى نفسك فيه قدامك وعايزو بس انت رافض لسبب ما مقتنع بيه انت شخصيا والزوجه موافقه هل كدا خلاص يا جماعه طلقوهم بسرعه اخربو عليهم متعمروش مع بعض

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احب اقول راى تانى هنا الجماع مع الزوجه من الخلف كلو مقتنع هنا وعارف انو حرام بيس تمام انما انا مليش دعوه بيكم بقى انا مقتنع برأى تانى والى عاوز يشتم يشتم او الى يسب او غيرو انا متبرى منو وخصمه فالاخره بس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%