NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خايف اجربه الموضوع يقفلني

اول مرة جربت الجنس الخلفي كان فضول مني

ووقتها مكنتش حاسة بحاجة غير الوجع وبس بس بعد فترة يعني وبعد التجربة اكتر من مرة ابتديت احس بمتعة الخلفي بجد بيكون في نشوة غريبة اكتر من الامامي وفي مرة يعني سمعت ان الست الشرج عندها بيكون في مثيرات جنسية اصلا ووصلت بعد كده امرحلة اني ممكن اقذف من غير لمس الكس
ودي تجربة انصحكم تجربوها سواء شباب او بنات ..

بس دلوقت بقا

انت كشاب جربت الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين

وأنتي كبنت جربتي الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين
أنا جربته مرة مع صديقة ليا كان ممتع جدا . كنت بنيكها في كسها وقولتلها عايز اجرب معاكي في طيزك قالت هخلي جوزي يفتحني الاول في طيزي والمرة الجاية نجربه سوا وبالفعل حصل . اعز واجدع صديقة علي قلبي و**** من ايام المدرسة

انا مش مدايق انا بقول ما جربتش عشان احكم على الجنس اصلا كل واحد يعنى شايف بتاعى شئ مقدس ونضيف فحت بيلمع ممنوع الهوا يلمسو واخد بالك انت الافوره والتفخيم الى ملهوش لازمه دا دا بيحاول بس يراضى نفسو وضميرو بكملتين يراضى بيهم ضميرو على انو دا شئ لا مثيل له فالكون الفكره هنا الافوره والتفخيم ملهوش اى لازمه كل حاجه ليها فوايد واضرار العضو الذكرى فوايده الجنس واخراج منى وال وحش فيه انو بيمر منو مجرى البول الى هو اكيد يعنى لازم كدا بس فى اضرار وفوايد والبول نجس هل دا معناه ان بتاعك نجس ولا المهبل بعدالحيض ونضف وبق فل هل نقدر نقول عليه يع دا كان فيه هنا ددمم وبتاع واقرف وبتعمل منو بول ودا مكان نجاسه هل اقدر اقول على الشرج بعد النضافه دا قرف ونجس يبق كدا المهبل زيو حتى بعد النضافه هنا كان فيه ددمم ونجاسه وحاجه اخر قرف لازم نفكر كل حاجه ليها منافع وليها اضرار مش هبد وخلاص هو وافخم فى حاجه عاديه عضو زى اى عضو فجسم الانسان طيب ما تفخم فقلبك الى مخليك عايش ولا مخك الى مخليك تفكر اهو دا اهم من اى عضو فجسمك القلب ولا دا عادى يبق نجس والبتاعك جوهره وبينقط حليب بالعسل صح مش كدا
الي انت بتقوله كله كلام حلو و فعلا جميل
بس للأسف كلو ليس له اي علاقة بوجهة نظري من التعليق

و للاسف مش أنا الي قولت ان الجنس الشرجي ممنوع او لية أضرار

و أنا شايف انك كبرت الموضوع جدا يا عزيزي

وبعدين يعنى دلوقتى اتنين متجوزين وعرض على زوجتو الجنس الشرجى من باب التغير فى العلاقه وعدم برود العلاقه الجنسيه بين الطرفين او اثناء فتره الحيض كان عاوز يجامع يروح يزنى افضل صح اممممم ولا حلالك قدامك والى نفسك فيه قدامك وعايزو بس انت رافض لسبب ما مقتنع بيه انت شخصيا والزوجه موافقه هل كدا خلاص يا جماعه طلقوهم بسرعه اخربو عليهم متعمروش مع بعض
معلش
أنا مش بهاجمك بس عايز أفيدك
ممكن تقرا قانون الأحوال الشخصية الاول

اول مرة جربت الجنس الخلفي كان فضول مني

ووقتها مكنتش حاسة بحاجة غير الوجع وبس بس بعد فترة يعني وبعد التجربة اكتر من مرة ابتديت احس بمتعة الخلفي بجد بيكون في نشوة غريبة اكتر من الامامي وفي مرة يعني سمعت ان الست الشرج عندها بيكون في مثيرات جنسية اصلا ووصلت بعد كده امرحلة اني ممكن اقذف من غير لمس الكس
ودي تجربة انصحكم تجربوها سواء شباب او بنات ..

بس دلوقت بقا

انت كشاب جربت الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين

وأنتي كبنت جربتي الخلفي قبل كده واي شعورك وكان مع مين
جربتو مع بنت الجيران

• عجبني
التفاعلات: عاشق المر
اومال هى عضله بتتمدد ليه ايه الى خلاها تتمدد فوايد غير الاخراج وانت فاهمنى ليه بتتمدد زى عضلات المهبل
لا هيا مش عضلة هيا انسجة وابحث عنها وافهمها

الي انت بتقوله كله كلام حلو و فعلا جميل
بس للأسف كلو ليس له اي علاقة بوجهة نظري من التعليق

و للاسف مش أنا الي قولت ان الجنس الشرجي ممنوع او لية أضرار

و أنا شايف انك كبرت الموضوع جدا يا عزيزي
انا اقصد علاقتك بتفخيم العضو الذكرى الى عى المقوبه (لاتضع الجوهره فى الخراء) كلمه زباله مش كدا صح
وياغالى فعلا الجنس الشرجى ليه اضرار لو وما احترمناش نضافته بس فكره ان هو مكان قذر عو والمهبل بالنسبالى انا شخصيا حتى بعد النضافه مش مقتنع هنا بقى ازاى بتمارسو الجنس بجد يعنى بتفكرو بأيه

لا هيا مش عضلة هيا انسجة وابحث عنها وافهمها
بوص قلبت جميع كتب الدين ومواقع الطب تمام بس الدين مليش دعوه بيه هنا انما من نحيه معلومه طبيه فهى عضله تتمدد حسب الحجم زى المهبل اثناء الجماع يتمدد عشان يحتوى حجم القضيب قدر ما استطاع ولكن التعامل مع الشرج اول مره كانك بتتعامل مع مهبل بكر لاول مره الغلطه بفوره

انا اقصد علاقتك بتفخيم العضو الذكرى الى عى المقوبه (لاتضع الجوهره فى الخراء) كلمه زباله مش كدا صح
وياغالى فعلا الجنس الشرجى ليه اضرار لو وما احترمناش نضافته بس فكره ان هو مكان قذر عو والمهبل بالنسبالى انا شخصيا حتى بعد النضافه مش مقتنع هنا بقى ازاى بتمارسو الجنس بجد يعنى بتفكرو بأيه
برظه تعليقك مالوش اي علاقة تاني بوجهة نظري
الغرض من المقولة هي ان تبعدك عن كل ما هو غير طبيعي مش التفخيم

لما تبقى تمارس حتعرف

برظه تعليقك مالوش اي علاقة تاني بوجهة نظري
الغرض من المقولة هي ان تبعدك عن كل ما هو غير طبيعي مش التفخيم

لما تبقى تمارس حتعرف
الاثاره بتحصل عند الانثى ازاى اثناء اةجنس الشرجى تحصل عند احتكاك القضيب دخولا وخروجا لان الشرج ينتهى بكتله عصبيه حساسه جدا

الاثاره بتحصل عند الانثى ازاى اثناء اةجنس الشرجى تحصل عند احتكاك القضيب دخولا وخروجا لان الشرج ينتهى بكتله عصبيه حساسه جدا
و للاسف يا صديق ده برظه ملوش علاقة بتعليقي

طالما انت حابب كده كده تخرك قدام و روا
يا باشا عيش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
و للاسف يا صديق ده برظه ملوش علاقة بتعليقي

طالما انت حابب كده كده تخرك قدام و روا
يا باشا عيش
لا مش انا انا مش مقتنع بالجنس اصلا حاسو قرف 🤷🏻‍♂️

بوص قلبت جميع كتب الدين ومواقع الطب تمام بس الدين مليش دعوه بيه هنا انما من نحيه معلومه طبيه فهى عضله تتمدد حسب الحجم زى المهبل اثناء الجماع يتمدد عشان يحتوى حجم القضيب قدر ما استطاع ولكن التعامل مع الشرج اول مره كانك بتتعامل مع مهبل بكر لاول مره الغلطه بفوره
لا غلط برضو

أنا جربته مرة مع صديقة ليا كان ممتع جدا . كنت بنيكها في كسها وقولتلها عايز اجرب معاكي في طيزك قالت هخلي جوزي يفتحني الاول في طيزي والمرة الجاية نجربه سوا وبالفعل حصل . اعز واجدع صديقة علي قلبي و**** من ايام المدرسة
ولسه مكملين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%