NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش اول ما تدخل المنتدي بتدور علي مين

• حبيته
التفاعلات: بيكهام الاسمر
@دندوشه الجميلة اللى كسرت قلبى الصغير :cry:
@مجنونة مطرقعة 😁😁 اللى بحب موضوعاتها
@مدام ميادة اللى بحب جرائتها فى العيش بحرية رغم الكلام السم اللى بيتقال لها من الملائكة اللى داخلين هنا غلط
@سمر20 اللى بحسها أنسانة طيبة جدا و تستحق الافضل

بدخل على أى موضوع عاملينه و غالبا بحط التاتش بتاعى و بدور على ردودهم فى أى موضوع بدخل فيه :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

من الشباب بقا
@معز ١٤ بدخل أدور على لو كتب قصة جديدة أو جزء فى قصة لسه شغالة لأنه قصصه حلوة (y)
@Michael Magdy أسطورة قصص لكن باين قرر يقطع بينا تقريبا علشان الخيار بقا غالى فقرر يقاطعنا بس أنا مالى يا لمبى ؟؟ :sneaky::censored:

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: Aymanx123 و دندوشه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
@مدام ميادة اللى بحب جرائتها فى العيش بحرية رغم الكلام السم اللى بيتقال لها من الملائكة اللى داخلين هنا غلط

بدخل على أى موضوع عاملينه و غالبا بحط التاتش بتاعى و بدور على ردودهم فى أى موضوع بدخل فيه :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

من الشباب بقا
@معز ١٤ بدخل أدور على لو كتب قصة جديدة أو جزء فى قصة لسه شغالة لأنه قصصه حلوة (y)
@Michael Magdy أسطورة قصص لكن باين قرر يقطع بينا تقريبا علشان الخيار بقا غالى فقرر يقاطعنا بس أنا مالى يا لمبى ؟؟ :sneaky::censored:
كسرت قلبك ازاى بس انا غلبانه معلمتش حاجه 😇

• هممم
التفاعلات: fucker one

من الشباب بقا
ااااه مايكل مجدى والخياااار دا ميرنا زهقت منه :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Fagerx456، Batman lover و fucker one
  • حبيته
التفاعلات: Aymanx123
وحشونى كلهم خصوصا حبيبة قلبى ليليان :love::love::love: بس هنعمل ايه بقا :sneaky: حكم @Michael Magdy
ياااه ليلان البنانيه المصريه اللى وقعت اتنين اخوات فى بعض عشان نيكه :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
بس كانت بطل وتستحق مايكل يضعف قدامها مع ان ميرنا كانت جامده وفارشه الارض حرير

• عجبني
التفاعلات: Fagerx456 و fucker one
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: fucker one و Aymanx123
ياااه ليلان البنانيه المصريه اللى وقعت اتنين اخوات فى بعض عشان نيكه :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
بس كانت بطل وتستحق مايكل يضعف قدامها مع ان ميرنا كانت جامده وفارشه الارض حرير
بص أنا لو قاعد معاهم هنسى الكل اساسا قدام ليليان :love: ميرنا جميلة و غلبانة وفتنفع مايكل ممكن لكن ليليان دى حاجة كده تناسبنى جدا و اصلا هى موقعتش بينهم بالظبط و لا عن قصد معتز كان مش مكفيها و الانسان دعيف أنتا عارف :love: بالنسبة لى ليليان دى هى الى هيييييح

• بيضحكني
خلاص خلاص مصدقك بس صالحينى يلا علشان مصالحتنيش ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مش هعمل حاجة أنتى أصلا قاعدة على قلبى من فوق و مش هعرف أعمل حاجة :love:

• حبيته
التفاعلات: دندوشه
بص أنا لو قاعد معاهم هنسى الكل اساسا قدام ليليان :love: ميرنا جميلة و غلبانة وفتنفع مايكل ممكن لكن ليليان دى حاجة كده تناسبنى جدا و اصلا هى موقعتش بينهم بالظبط و لا عن قصد معتز كان مش مكفيها و الانسان دعيف أنتا عارف :love: بالنسبة لى ليليان دى هى الى هيييييح
دا هيح هيح هيح 😂😂😂

• هممم
  • عجبني
التفاعلات: Fagerx456 و fucker one
@مدام دعاء ده اساسى عندى بتشدنى مواضعها وجرأتها وزمان كان فى بسمة امل وغيرها كتير اااااااايام المنتدى التاني " راح وراحت ايامه "

• عجبني
التفاعلات: محترف اربعيني (ابوالخير)
دا هيح هيح هيح 😂😂😂
عندك مريم عندك كل الشلة خود اللى تحبها بس أسفين يا عم الناس ليليان محجوزة :love:

• بيضحكني
بضور عليك عشان اقولك صباح الجمال يا غالى

• حبيته
التفاعلات: محترف اربعيني (ابوالخير) و بيكهام الاسمر
السوالب والبنوتي الناعم ❤️

اتنين بقالي فتره كبيره فشخ بدور عليهم مايكل وضحي

@juba4 ده اللي ليا في المنتدي كله حبيب اخوك ❤️

• حبيته
التفاعلات: كارين 🤤🤤 و بيكهام الاسمر

المواضيع المشابهة

عودة