NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

☆( 𝗠𝗢𝗛𝗔𝗠𝗘𝗗 )☆

👑Ԋαɱσ👑
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اوقات كتير بحس بملل وزهق من الحياة ويمكن يكون ده السبب الرئيسي اللي دخلني المنتدى هنا بقعد افكر مع نفسي انا عايش ليه وايه اللي بنعمله ده وليه الناس بقيت كده كل الناس بتفكر ازاي تجيب فلوس أو ف الجنس مفيش حد بيخاف ع مشاعر أو قلب حد خالص مهما كان اللي بيعمله ده هيعمل ايه ف مشاعر حد او قلب حد تاني رغم اني بدس وبشتغل ف الاجازه بس حاسس اني مش عايش 😔

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و doctor_massage
نفرض انك الوقت قمت واذيت نفسك .... مين هينفع ... للاسف مفيش .... نفرض انك بقيت انجح واحد في العالم .... مين هيفرح ليك .... الكل طبعا ... ارسم هدف وحاول تحققة باي ثمن والوقت اد اية مش مهم المهم انك تشغل وقتك ومجهودك في حاجة تنفعك .... ولا القعدة هتعمل حاجة ولا حد هينفك غير نفسك وبس ✌️

• حبيته
التفاعلات: doctor_massage و ☆( 𝗠𝗢𝗛𝗔𝗠𝗘𝗗 )☆
نفرض انك الوقت قمت واذيت نفسك .... مين هينفع ... للاسف مفيش .... نفرض انك بقيت انجح واحد في العالم .... مين هيفرح ليك .... الكل طبعا ... ارسم هدف وحاول تحققة باي ثمن والوقت اد اية مش مهم المهم انك تشغل وقتك ومجهودك في حاجة تنفعك .... ولا القعدة هتعمل حاجة ولا حد هينفك غير نفسك وبس ✌️
انا عارف كده بس مستغرب من الحال اللي وصلناله

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
اوقات كتير بحس بملل وزهق من الحياة ويمكن يكون ده السبب الرئيسي اللي دخلني المنتدى هنا بقعد افكر مع نفسي انا عايش ليه وايه اللي بنعمله ده وليه الناس بقيت كده كل الناس بتفكر ازاي تجيب فلوس أو ف الجنس مفيش حد بيخاف ع مشاعر أو قلب حد خالص مهما كان اللي بيعمله ده هيعمل ايه ف مشاعر حد او قلب حد تاني رغم اني بدس وبشتغل ف الاجازه بس حاسس اني مش عايش 😔
بص ياصاحبي.. في ناس عايشه في وضع اصعب منك بكتير
يمكن معندكش صديق قريب ليك او معندكش واحده في حياتك تشاركك همك ويومك.. ده بيكون سبب رئيسي يحسسك بالوحده
انما.. ركز علي هدفك في الدنيا اصلا وامشي وراه
واي مكان جنسي خليه للتسليه ودي نصيحه

بص ياصاحبي.. في ناس عايشه في وضع اصعب منك بكتير
يمكن معندكش صديق قريب ليك او معندكش واحده في حياتك تشاركك همك ويومك.. ده بيكون سبب رئيسي يحسسك بالوحده
انما.. ركز علي هدفك في الدنيا اصلا وامشي وراه
واي مكان جنسي خليه للتسليه ودي نصيحه
احترم رايك ومتفق معاك بس هو ده اللي بعمله واللله

• عجبني
التفاعلات: سلطان غلبان
اللي بتقوله دا كلنا بنمر بيه و بنعيشه و للاسف هنتاقلم و نعدي و الايام تعدي و هتمشي بس مش علي حساب صحتنا

طور من نفسك هتلاقي الحلول كلها تحت رجلك مش ايدك كمان
حصل وده اللي بيحصل بس الملل بيبقى كده حاجه بتخليك انت وبتعمل ايه حاجه تقف كده ل لحظه تفكر ف حاجات تافهة عبيطه

اللي بتقوله دا كلنا بنمر بيه و بنعيشه و للاسف هنتاقلم و نعدي و الايام تعدي و هتمشي بس مش علي حساب صحتنا
المشكله ان الحاجات دي بتذكرك نفسيا وبالتالي بتاثر ع الصحه بدون ما بتحس

المشكله ان الحاجات دي بتذكرك نفسيا وبالتالي بتاثر ع الصحه بدون ما بتحس
ارمي ورا ضهرك انا ياما تعبت و شوفت و زهقت بقيت نفسي نفسي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%