NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا من الناس اللي بحس حالي وسخ مهما شافوني مؤدب سواء هون او برا عشان دائما جوا مخي معظم التفكير بكون جنسي

انت يا نجم ، احكيلي ايش اوسخ اشي عملته في حياتك ؟!
حاولت اغتصب واحدة

أنا بس حبيت افهم كلامك
آسف لو تضايقت
ما اصل يسطا حسك هايج لو قولت هتقولي تعالي خاص علي العموم يسطا انا كنت ماستر بس بقالي فتره ستريت لسا بس بحب اتشتم من البنات وانا بشتمهم وكدا رجلهم بس كدا وجربت حوار الخضوع معجبنيش عشان محدش يتريق هو الشتيمه بس

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
ما اصل يسطا حسك هايج لو قولت هتقولي تعالي خاص علي العموم يسطا انا كنت ماستر بس بقالي فتره ستريت لسا بس بحب اتشتم من البنات وانا بشتمهم وكدا رجلهم بس كدا وجربت حوار الخضوع معجبنيش عشان محدش يتريق هو الشتيمه بس
بص انا لا هائج ولا حاجة
ولا بحب الشذوذ عدا السحاق
وبالنسبة الشتيمة ساعة الجنس
بشوفها بتقوي الشهوة والمتعة
وبتمنى لك السعادة والرضا والتوفيق
في حياتك 🌹

بص انا لا هائج ولا حاجة
ولا بحب الشذوذ عدا السحاق
وبالنسبة الشتيمة ساعة الجنس
بشوفها بتقوي الشهوة والمتعة
وبتمنى لك السعادة والرضا والتوفيق
في حياتك 🌹
ايوا انا زيك بالظبط وبالفعل الشتيمه جامده جدا بحسها فياجرا

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
اتنكت وانا صغيره من طيزى ..ولحد النهارده مش عارفه ابطل رغم انى اتجوزت وخلفت ..وكل فتره اخلى جوزى ينيكنى من طيزى ..مش عارفه ابطل العاده ده بحس بمتعه غير طبيعية لما ينزل فيه
السيكولوجية بتتغير وبتحسي انك متهجية مش بتوصلي للمتعة من كسك بتكوني عاوزة تتناكي من طيزك
بس حاولي تبطلي وكمان بلاش يجيبهم ورا لأن مهما هتنضفي هتسيب فطريات هيا دي اللي بتخليكي عاوزة تتناكي من طيزك

انا من الناس اللي بحس حالي وسخ مهما شافوني مؤدب سواء هون او برا عشان دائما جوا مخي معظم التفكير بكون جنسي

انوا كان عندي انوا احل مشكله بس وقفت وعملت نفسي من بنها و مشكله دمرتني ودمرت اللي مقربين مني

اتنكت وانا صغيره من طيزى ..ولحد النهارده مش عارفه ابطل رغم انى اتجوزت وخلفت ..وكل فتره اخلى جوزى ينيكنى من طيزى ..مش عارفه ابطل العاده ده بحس بمتعه غير طبيعية لما ينزل فيه من ورا.
بس دي متعة رهيبة يابخت جوزك بيكي

تعدد العلاقات الجنسية
ع الأقل عندك علاقات مش بتاعك سايقك عشان عندك ٢٥ سنة و ملمستش بنت زي حالاتي

ان كنت بنيك اختي علاقة كاملة قررت هيا تتوب وانا كنت رافض فلما قررت هيا تتوب وانا عاوزه أنا عارف انها بتحب اختي التانية ومبتستحملش عليه الهوا ومش عاوزه تبقي زيه ومهتمة بيه استخدمت اختي التانية عشان ارجع علاقتنا مع بعض وبدات مع التانية قامت هيا راجعة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%