NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: ☆ N£S₩ANG¥ $TAR
لا شكله لسه مكمل

اخخخ ، حرام قدام اخوها و**** بحس بنكسر خاطره ، يعني انت ممكن تكون اقوى منه بس غلط تستغل قوتك بهيك شغلات قدام اخته
هو انا فعلا كنت اقوى منه بس هو واضح أنه كان واخد باله وسايبني لانه عاجبه الموضوع

• عجبني
التفاعلات: صقر الغرام 🧡🧡
اخخخ ، حرام قدام اخوها و**** بحس بنكسر خاطره ، يعني انت ممكن تكون اقوى منه بس غلط تستغل قوتك بهيك شغلات قدام اخته
لو عاوزني احكيلك انا عندي حاجات كتير وقصص كتير ابعتلي برايفت

هو انا فعلا كنت اقوى منه بس هو واضح أنه كان واخد باله وسايبني لانه عاجبه الموضوع
الكلام علي ايه عشان انا مش من هنا 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Dicky
انا من الناس اللي بحس حالي وسخ مهما شافوني مؤدب سواء هون او برا عشان دائما جوا مخي معظم التفكير بكون جنسي

انت يا نجم ، احكيلي ايش اوسخ اشي عملته في حياتك ؟!
بص هو مش سكسكه بس موقف وسخ اوي

نزلت اجيب عصير ع العصريه في ٢٨/١/٢٠١٤
ضربت معايا اجيب عصير يومها و اتخانقت مع ابويا اجيب عصير.. ولان بيتنا علي شارع راسي نزلت و اتقبض عليا من المباحث ف الشارع و لبست قضيه سياسيه و لبست سكه ١١ شهر بهدله. **** يفك ضيقه كل واحد

ضربت معايا اجيب عصير يومها و اتخانقت مع ابويا اجيب عصير.. ولان بيتنا علي شارع راسي نزلت و اتقبض عليا من المباحث ف الشارع و لبست قضيه سياسيه و لبست سكه ١١ شهر بهدله. **** يفك ضيقه كل واحد
ليا واحد صاحبي كانوا من اللي ضد الإخوان .. اتقبض عليه من ع القهوة يوم 25 يناير 2014 .. و قعد في السجن شهرين .. و مع ذلك بيعرص للسيسي دلوقتي

• بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو
اتنكت وانا صغيره من طيزى ..ولحد النهارده مش عارفه ابطل رغم انى اتجوزت وخلفت ..وكل فتره اخلى جوزى ينيكنى من طيزى ..مش عارفه ابطل العاده ده بحس بمتعه غير طبيعية لما ينزل فيه من ورا.
اي المشكله بالنسبة ليكي ف الموضوع دا؟

اعرف حد حصل معاه كدا بردو ف2018 بس **** يعوضك خير ان شاء ****

يعني حاجات كتير أولهم إني بقيت بحب البنت تسيطر عليا و ادخل حاجة ف طيزي تانيهم إني زمان اتفرجت على اختي بتستحمى و اتكلمت عنها محارم و حاجات تانية مش فاكرها

انا من الناس اللي بحس حالي وسخ مهما شافوني مؤدب سواء هون او برا عشان دائما جوا مخي معظم التفكير بكون جنسي

عد على ايديك
نكت اختي المتزوجة لمدة سنتين
نكت مرت اخي
صاحبي كان ينيكي كثير
رضعت زب سواق تكسي و نزلهم عليي

الخيانة
و فوقتها كنت مش مستمتع ابدا و بفكر انا بعمل ايه! تخلف هههه

تنبيه ..
ممنوع وضع إيموجي في رأس الموضوع ..

الحب من طرف واحد

اني لعبت شويه في ميولي

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%