NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

منقول اهديت خطيبي طيزي في عيد ميلاده

احمد البوب00

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
23 مايو 2024
المشاركات
4
مستوى التفاعل
8
نقاط
39
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اااااخده لقصه علي منقوله من صحابتها حبت تشارك معانا هي اهدته طيزها علشان وثقت فيه وحبته جداااا
واسف علي المقدمه
انا اسمي شيماء من اسكندريه 20سنه طولي، 170
وزني65
بيضي عيني عسلي شعري اسود بزازي كبار وديمنا فضحيني
طيزي كبيره وي بتترج وانا ماشيه بتدا القصه لما احمد حبيبي حب يتعرف عليا وانا كنت في تانيه ثانوي وي فضل ست شهور بيلف ورايا
لحد ما وفقت واتكلمنا
وي بقينا نخرج ونتكلم ونهزار جت مره طلب انه يبوسني رفض بس الح عليا
وانا علشان بحبه وبثقه فيه وفقت
اول مره روحنا المنتزة وي قعدنا جمب شجره وقعد، يبوس في شفايفي كان احساس حلو اوووي لحد ما جسني ساب بعد كده اتمدا معايا بقي يقعدني علي رجله وي يطلع زبه وي، يحكه في طيزي لحد ما نمشي كنت بتعب اوووي جه مره طلب انه ينيكني رفضت بس بعدين وفقت علشان بثق فيه
جه يوم عيد ميلاده اهلو كانو مسافرين وي قالي
تعالي اوريكي شقتنا وي نحتفل بعيد الميلاد
روحت اول ما دخلت حضني لقيني بتنفض سابتي وي قعدنا نهزار وتفينا الشمع وقعت اتفرج علي الشقه وكانت تحفه بعدين شغلنا فيلم علي الشاشه فلم اجنبي كان في لقتات جنسيه فسخنا علي بعض وقعد يبوس في شفايفي وي يدخل لسانه في بوقي كان محترف اوووي وي بعدين قالي انا جيبلك عيدي في الاو ضه
دخلت لقيت جيبلي قميص نوم روز يجنن
عجبني اووي روحت قفلت الباب وقلعت كل هدومي كلها ولبسته وي نديت عليه دخل قعد يصفر وي هجم عليا بوس
في شفايفي وي ايده باقفش في بزازي وي نزل علي رقبتي وي نزل علي بزازي مسك البزاه اليمين قعدي يرضع ويقفش فيها وبعدين قلعني القميص وقلع هو وبعدين نزل بوشه في بزازي وانابسرخ ااااه
براح
اوووف
وبعدين نزل علي بطني لحد كسي
هاتك ي لحس وانا جسم بقي نار ومش حاسه بالدنيا وي قعت اقله كمل حلو اووووي
اول مره يحصل معايا كده
اااه كمل اااه الحس اوووي وي اداني زبه قلي مصي قلتله لع مش هعرف علمني وبعد محايله وفقت مسكت زبه وحطيت لساني علي فتحت زبه وي دخلت زبه في بوقي وقعت ادخل وطلع اوووي
قالي كفايه
ونيمني علي بطني ونزل لحس وبوس في طيزي ودخل صايع وقعت يوسع ودخل التاني وبعدين حاول يدخل زبه مقدرش قلتله كفايه كده خليها بعدين قالي معلش علشان خاطري وي راح جاب زيت وحط من علي طيز وزبه وحاول يدخلو صوت اوووي طلعو تاني وانا عماله اقله بلاش كغايه كده علشان خاطري جاب مخده وحطها تحت طيزي وي قعد يحط زيت وياخد من عسلي وانا كنت جبت تلات مرات بموت بصوت قالي اسف وي راح مدخلو مره وحده انا صوت وقعت اقوله ااااه
اااااااااااااااااه اووووووووف اححخحخحح وابكي واصرح وحاول اطلع لقدام بس هو سبتني جامد وسابه شويه في طيزي وانا ببكي من الالم واقوله كفايه وبعدين بدا يدخل ويطلع براحه وانا بقول اااه
ااااااااه اووووووف اح كفايه لحد ما الالم خف وبقيت حاسه بحساس اول مره احسه لحساس حلو اووري قلتله دخلوه كله كله
كمل نيكني انا مراتك
ااااه

انا متناكتك شرموتك
بحبك
اااه نيكي
اااااااه
طيزي نار
افشخني
اااه وهو ينيك اسرع وانا نزلت لمره الرابع وهو شغال لحد ما نزلها في طيزي ونام فوقي وانا قعت زي مانا حاسه هوااا داخل وناررر اكتر من ساعه كده وبعدين قومت خت شور ري روحت بس كان احلا يوم في حياتي ومن يومها وهو بينيكي في طيزي كل فتره اتمني القصه تعجبكم وي دي قصه حقيقه وي صاحبتها هتقراه التعليقات وشكررررا♥♥♥
 
  • عجبني
التفاعلات: Sina, K lion, Ahmed.7 و 3 آخرين
اااااخده لقصه علي منقوله من صحابتها حبت تشارك معانا هي اهدته طيزها علشان وثقت فيه وحبته جداااا
واسف علي المقدمه
انا اسمي شيماء من اسكندريه 20سنه طولي، 170
وزني65
بيضي عيني عسلي شعري اسود بزازي كبار وديمنا فضحيني
طيزي كبيره وي بتترج وانا ماشيه بتدا القصه لما احمد حبيبي حب يتعرف عليا وانا كنت في تانيه ثانوي وي فضل ست شهور بيلف ورايا
لحد ما وفقت واتكلمنا
وي بقينا نخرج ونتكلم ونهزار جت مره طلب انه يبوسني رفض بس الح عليا
وانا علشان بحبه وبثقه فيه وفقت
اول مره روحنا المنتزة وي قعدنا جمب شجره وقعد، يبوس في شفايفي كان احساس حلو اوووي لحد ما جسني ساب بعد كده اتمدا معايا بقي يقعدني علي رجله وي يطلع زبه وي، يحكه في طيزي لحد ما نمشي كنت بتعب اوووي جه مره طلب انه ينيكني رفضت بس بعدين وفقت علشان بثق فيه
جه يوم عيد ميلاده اهلو كانو مسافرين وي قالي
تعالي اوريكي شقتنا وي نحتفل بعيد الميلاد
روحت اول ما دخلت حضني لقيني بتنفض سابتي وي قعدنا نهزار وتفينا الشمع وقعت اتفرج علي الشقه وكانت تحفه بعدين شغلنا فيلم علي الشاشه فلم اجنبي كان في لقتات جنسيه فسخنا علي بعض وقعد يبوس في شفايفي وي يدخل لسانه في بوقي كان محترف اوووي وي بعدين قالي انا جيبلك عيدي في الاو ضه
دخلت لقيت جيبلي قميص نوم روز يجنن
عجبني اووي روحت قفلت الباب وقلعت كل هدومي كلها ولبسته وي نديت عليه دخل قعد يصفر وي هجم عليا بوس
في شفايفي وي ايده باقفش في بزازي وي نزل علي رقبتي وي نزل علي بزازي مسك البزاه اليمين قعدي يرضع ويقفش فيها وبعدين قلعني القميص وقلع هو وبعدين نزل بوشه في بزازي وانابسرخ ااااه
براح
اوووف
وبعدين نزل علي بطني لحد كسي
هاتك ي لحس وانا جسم بقي نار ومش حاسه بالدنيا وي قعت اقله كمل حلو اووووي
اول مره يحصل معايا كده
اااه كمل اااه الحس اوووي وي اداني زبه قلي مصي قلتله لع مش هعرف علمني وبعد محايله وفقت مسكت زبه وحطيت لساني علي فتحت زبه وي دخلت زبه في بوقي وقعت ادخل وطلع اوووي
قالي كفايه
ونيمني علي بطني ونزل لحس وبوس في طيزي ودخل صايع وقعت يوسع ودخل التاني وبعدين حاول يدخل زبه مقدرش قلتله كفايه كده خليها بعدين قالي معلش علشان خاطري وي راح جاب زيت وحط من علي طيز وزبه وحاول يدخلو صوت اوووي طلعو تاني وانا عماله اقله بلاش كغايه كده علشان خاطري جاب مخده وحطها تحت طيزي وي قعد يحط زيت وياخد من عسلي وانا كنت جبت تلات مرات بموت بصوت قالي اسف وي راح مدخلو مره وحده انا صوت وقعت اقوله ااااه
اااااااااااااااااه اووووووووف اححخحخحح وابكي واصرح وحاول اطلع لقدام بس هو سبتني جامد وسابه شويه في طيزي وانا ببكي من الالم واقوله كفايه وبعدين بدا يدخل ويطلع براحه وانا بقول اااه
ااااااااه اووووووف اح كفايه لحد ما الالم خف وبقيت حاسه بحساس اول مره احسه لحساس حلو اووري قلتله دخلوه كله كله
كمل نيكني انا مراتك
ااااه

انا متناكتك شرموتك
بحبك
اااه نيكي
اااااااه
طيزي نار
افشخني
اااه وهو ينيك اسرع وانا نزلت لمره الرابع وهو شغال لحد ما نزلها في طيزي ونام فوقي وانا قعت زي مانا حاسه هوااا داخل وناررر اكتر من ساعه كده وبعدين قومت خت شور ري روحت بس كان احلا يوم في حياتي ومن يومها وهو بينيكي في طيزي كل فتره اتمني القصه تعجبكم وي دي قصه حقيقه وي صاحبتها هتقراه التعليقات وشكررررا♥♥♥
ياريت الكل يعلق علشان صاحبه القصه معايا هنا
 
  • عجبني
التفاعلات: ممحونه مصريه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اااااخده لقصه علي منقوله من صحابتها حبت تشارك معانا هي اهدته طيزها علشان وثقت فيه وحبته جداااا
واسف علي المقدمه
انا اسمي شيماء من اسكندريه 20سنه طولي، 170
وزني65
بيضي عيني عسلي شعري اسود بزازي كبار وديمنا فضحيني
طيزي كبيره وي بتترج وانا ماشيه بتدا القصه لما احمد حبيبي حب يتعرف عليا وانا كنت في تانيه ثانوي وي فضل ست شهور بيلف ورايا
لحد ما وفقت واتكلمنا
وي بقينا نخرج ونتكلم ونهزار جت مره طلب انه يبوسني رفض بس الح عليا
وانا علشان بحبه وبثقه فيه وفقت
اول مره روحنا المنتزة وي قعدنا جمب شجره وقعد، يبوس في شفايفي كان احساس حلو اوووي لحد ما جسني ساب بعد كده اتمدا معايا بقي يقعدني علي رجله وي يطلع زبه وي، يحكه في طيزي لحد ما نمشي كنت بتعب اوووي جه مره طلب انه ينيكني رفضت بس بعدين وفقت علشان بثق فيه
جه يوم عيد ميلاده اهلو كانو مسافرين وي قالي
تعالي اوريكي شقتنا وي نحتفل بعيد الميلاد
روحت اول ما دخلت حضني لقيني بتنفض سابتي وي قعدنا نهزار وتفينا الشمع وقعت اتفرج علي الشقه وكانت تحفه بعدين شغلنا فيلم علي الشاشه فلم اجنبي كان في لقتات جنسيه فسخنا علي بعض وقعد يبوس في شفايفي وي يدخل لسانه في بوقي كان محترف اوووي وي بعدين قالي انا جيبلك عيدي في الاو ضه
دخلت لقيت جيبلي قميص نوم روز يجنن
عجبني اووي روحت قفلت الباب وقلعت كل هدومي كلها ولبسته وي نديت عليه دخل قعد يصفر وي هجم عليا بوس
في شفايفي وي ايده باقفش في بزازي وي نزل علي رقبتي وي نزل علي بزازي مسك البزاه اليمين قعدي يرضع ويقفش فيها وبعدين قلعني القميص وقلع هو وبعدين نزل بوشه في بزازي وانابسرخ ااااه
براح
اوووف
وبعدين نزل علي بطني لحد كسي
هاتك ي لحس وانا جسم بقي نار ومش حاسه بالدنيا وي قعت اقله كمل حلو اووووي
اول مره يحصل معايا كده
اااه كمل اااه الحس اوووي وي اداني زبه قلي مصي قلتله لع مش هعرف علمني وبعد محايله وفقت مسكت زبه وحطيت لساني علي فتحت زبه وي دخلت زبه في بوقي وقعت ادخل وطلع اوووي
قالي كفايه
ونيمني علي بطني ونزل لحس وبوس في طيزي ودخل صايع وقعت يوسع ودخل التاني وبعدين حاول يدخل زبه مقدرش قلتله كفايه كده خليها بعدين قالي معلش علشان خاطري وي راح جاب زيت وحط من علي طيز وزبه وحاول يدخلو صوت اوووي طلعو تاني وانا عماله اقله بلاش كغايه كده علشان خاطري جاب مخده وحطها تحت طيزي وي قعد يحط زيت وياخد من عسلي وانا كنت جبت تلات مرات بموت بصوت قالي اسف وي راح مدخلو مره وحده انا صوت وقعت اقوله ااااه
اااااااااااااااااه اووووووووف اححخحخحح وابكي واصرح وحاول اطلع لقدام بس هو سبتني جامد وسابه شويه في طيزي وانا ببكي من الالم واقوله كفايه وبعدين بدا يدخل ويطلع براحه وانا بقول اااه
ااااااااه اووووووف اح كفايه لحد ما الالم خف وبقيت حاسه بحساس اول مره احسه لحساس حلو اووري قلتله دخلوه كله كله
كمل نيكني انا مراتك
ااااه

انا متناكتك شرموتك
بحبك
اااه نيكي
اااااااه
طيزي نار
افشخني
اااه وهو ينيك اسرع وانا نزلت لمره الرابع وهو شغال لحد ما نزلها في طيزي ونام فوقي وانا قعت زي مانا حاسه هوااا داخل وناررر اكتر من ساعه كده وبعدين قومت خت شور ري روحت بس كان احلا يوم في حياتي ومن يومها وهو بينيكي في طيزي كل فتره اتمني القصه تعجبكم وي دي قصه حقيقه وي صاحبتها هتقراه التعليقات وشكررررا♥♥♥
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ممحونه مصريه
للاسف مش بيحبك خالص
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%